fredag 11. februar 2022

Nå har jeg tatt bort rammene/strekene over og under logoen, på mobil-nettstedet

tatt bort rammer


Jeg har også testet å legge på, en skygge-effekt, på logoen.

(Dette var noe jeg lærte om, på et CSS3-kurs, (var det vel).

Som jeg tok hjemmefra, (fra Learn Direct).

Mens jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde fra 2012 til 2014), i Walton.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Som jeg vel har vært inne på tidligere.

Så er det mulig, at nettstedet blir bedre/kulere.

Hvis jeg tar bort alle rammene/strekene, (som er rundt nettstedet).

Så det er mulig at jeg tester det en gang og.

(For å si det sånn).

Og det burde kanskje vært mer padding/luft, mellom logoen og oppdateringene.

Så det er mye å flikke på, på det nettstedet.

(Må man vel si).

Men jeg tar en ting av gangen.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Som jeg har blogget om tidligere.

Så burde designen på mobilnettstedet egentlig ha vært mer innkapslet, (som det kalles).

Menyen, logoen og 'innholdsvinduet' var jo egentlig tre forskjellige deler, (som jeg liksom har skjøtet sammen, til en del).

Og disse burde vært innkapslet, (som det kalles), i en 'hoved-del'.

Da pleier designen å bli bedre, bare av å gjøre det sånn.

(Siden at man da bruker en del padding osv., nærmest som default.

Må man vel si).

Men siden at jeg også har begynt på det bok-prosjektet, så har det kanskje blitt mindre tid på nettsted-utvikling.

Men jeg har ikke glemt webdesignen heller.

(For å si det sånn).

Jeg driver jo egentlig med footer-ne, (denne måneden).

Men i går, så tok jeg bort linken, til Lulu, fra 'Lenker'-siden, (noe jeg hadde en huskelapp om, at jeg skulle/burde gjøre).

(Siden at den Lulu-boka, var litt mislykka.

Noen på nettet ville, (rundt 2013/2014), at Min Bok-bøkene, skulle bli solgt, som pocket-bøker.

Men de bøkene er jo veldig store.

Sa da ble det nesten som med Donald-pocket, (at det hadde blitt en serie, av kjempemange små bøker).

Så det var litt som et tulle-prosjekt nesten.

(Må man vel nesten si).

Og den første og eneste boka, (Min Bok - Del 1), solgte i kun et eksemplar, (iløpet av nesten ti år), på Lulu.

For å si det sånn.

Og den boka, var vel bare, på 4-5 kapitler, (eller noe lignende).

Så det ble litt lite lesestoff, for 100-200 kroner, (eller hva den boka kosta igjen).

Må man vel si.

Så den boka har jeg nå fjerna, fra Lulu.

For å si det sånn).

Og når jeg ble ferdig med å ta bort den linken, (til Lulu).

Så fikk jeg tid til å jobbe litt, med designen og.

Men det var bare noen få minutter/timer, (på slutten av dagen).

Jeg trenger nok litt mer tid, hvis jeg skal innkapsle den nevnte 'hoved-delen', (og kanskje gjøre flagget/logoen litt smalere, sånn at det blir litt luft på siden av det, osv.).

(For å si det sånn).

Men etterhvert så gjør jeg nok mer arbeid med designen, på det nettstedet også.

(Innimellom alt det andre).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jeg flytta tilbake til Norge, høsten 2014, og derfor, (siden at jeg ikke har hatt noen møter om bøker osv. med Nav, som jeg får sosial-støtte fra), så fikk jeg bare utgitt en pocket-bok, (de hadde kanskje solgt bedre, hvis det hadde vært flere av de):

mer om pocketbok prosjekt


PS 5.

Her er mer om dette:

mer om lenker side

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. februar 2022 kl. 02:45
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, din-henvendelse@telia.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

det er noen nett-troll, som bestiller masse 'dritt', i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg synes at dere virker litt tafatte, (når det gjelder dette), i deres mail.

Og dere fabler om, at jeg må bytte passord.

Og så er problemet, at noen har punchet/pastet inn, min mail-adresse, i deres online skjema.

Da hjelper det ikke å bytte passord.

Da er dere på jordet.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 5. okt. 2021 kl. 13:43 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei, Erik! 

Det er mulig at det er noen som skriver melding til oss via vårt kontaktskjema og oppgir din e-postadresse, eller at noen har tilgang til din e-postinnlogging å sender på dine vegne til oss.  Det er dessverre ikke noe vi kan forhindre. Jeg vil anbefale deg å oppdatere ditt passord, eller evt bytte til ny e-postadresse. 

Magnus H.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 02.10.2021 22:01
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; inger.gunterberg@teliacompany.com; daniel.barhom@telia.no; telia-info@telia.se; abuse@telia.com; noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org; lars.setsaa@telia.no; ee-skjema@telia.no; juridisk@datatilsynet.no; din-henvendelse@telia.no; tr@forbrukertilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 16. jun. 2021 kl. 10:48 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>>:
Hei Erik!
Takk for din henvendelse,

Jeg husker jeg besvarte en helt lignende henvendelse fra deg i går. Om det er noe du ønsker at vi skal undersøke for deg, så må du gjerne forklare saken for oss. Ut fra hva jeg kan se i eposten din, så har du fått et automatisk tilbakesvar som blir sendt når man sender oss en epost henvendelse.

Med vennlig hilsen

Christoffer J.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>
www.telia.no<http://www.telia.no>
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>]
Sent: 16.06.2021 03:44
To: juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com<mailto:allison.kirkby@teliacompany.com>; inger.gunterberg@teliacompany.com<mailto:inger.gunterberg@teliacompany.com>; daniel.barhom@telia.no<mailto:daniel.barhom@telia.no>; telia-info@telia.se<mailto:telia-info@telia.se>; abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>; noss@deloitte.no<mailto:noss@deloitte.no>; hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>; post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>; kundeservice@onecall.no<mailto:kundeservice@onecall.no>; ellen.scheen@telia.no<mailto:ellen.scheen@telia.no>; amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>; lars.setsaa@telia.no<mailto:lars.setsaa@telia.no>; kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>; ee-skjema@telia.no<mailto:ee-skjema@telia.no>; din-henvendelse@telia.no<mailto:din-henvendelse@telia.no>; tr@forbrukertilsynet.no<mailto:tr@forbrukertilsynet.no>; irene.krohn@teliacompany.com<mailto:irene.krohn@teliacompany.com>; fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; finansinspektionen@fi.se<mailto:finansinspektionen@fi.se>; firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>; laurena.eid@fi.se<mailto:laurena.eid@fi.se>
Subject: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no<mailto:din-henvendelse@telia.no><mailto:din-henvendelse@telia.no<mailto:din-henvendelse@telia.no>>>
Date: man. 15. mar. 2021 kl. 15:22
Subject: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]
To: eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>> <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>


[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=0151i000000QxCn&oid=00D1i000000Uhac]


Hei

Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00499250

Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat<http://www.telia.no/kontakt-kundesenter> for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide<http://www.telia.no/minside> - www.telia.no/minside<http://www.telia.no/minside><https://www.telia.no/minside%3Chttp://www.telia.no/minside%3E> - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

Få oversikt over ditt forbruk

* Se din faktura og dine siste innbetalinger
* Sende SMS
* Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
* Bestille og endre tjenester
* Endre din brukeradresse
* Sjekke avtaletid på abonnementet
* Finne PUK-kode

Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.


We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.

Your inquiry has been given casenumber 00499250

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat<http://www.telia.no/kontakt-kundesenter> to immediately suspend your subscription.

MinSide<http://www.telia.no/minside> - www.telia.no/minside<http://www.telia.no/minside><https://www.telia.no/minside%3Chttp://www.telia.no/minside%3E> - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

View your PUK code

* View call details
* Review your invoice or payments
* Send SMS
* Refill prepaid accounts
* Order new and change your existing services
* Update your registered user address
* View your current contract information

Kind regards
Telia Customer Care

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iagCN8:ref






[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i00000A9yHZ&from=ext][https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i00000DM9NF&from=ext]

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RiksTV 30292363
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. februar 2022 kl. 02:22
Til: kundeservice@rikstv.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, kundeoppfolging@rikstv.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar fra en overordnet, (som daglig leder), om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 13. okt. 2021 kl. 15:37 skrev <kundeservice@rikstv.no>:
Hei,  
 
Takk for at du tok kontakt med oss.  
 
Vi har mottatt henvendelsen din og har sendt den videre for behandling hos administrasjonsavdelingen vår. Straks vi har gjennomgått saken kontakter vi deg.  
 
Det vil kunne være noe behandlingstid.   
 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Mohammed
Kundebehandler RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
 
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Wed Oct 13 2021 13:43:54 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundeservice@rikstv.no
Subject: Re: Re: RiksTV 30292363
Hei,

dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.

De andre firmaene klarer ihvertfall å finne noen IP-adresser, (til disse jævlene).

Og dere har heller ikke gjort rede for hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Så dette synes jeg at høres litt tafatt ut.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at en overordnet skal svare om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 25. jun. 2021 kl. 13:35 skrev <kundeservice@rikstv.no>:
Hei,
 
Takk for at du tok kontakt med oss. 

Som nevnt i epost av 14.05.2021 må vi utgangspunkt i at den personen som sender inn bestilling er den personen de utgir seg for. I tilfeller hvor dette ikke stemmer kansellerer vi ordre så fort vi får kjennskap til forholdet.

Vi har ikke mulighet til å etterforske hvem som har gjort identitetstyveri.  Ønsker du å etterfølge det videre må du kontakte politiet og anmelde identitstyveri.
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Frank
Kundebehandler RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
F� hjelp av chatboten v�r Rix, som alltid er tilgjengelig for deg https://www.rikstv.no/kontaktWeb: rikstv.no | www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
 
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Fri Jun 25 2021 13:09:27 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu
Subject: Re: RiksTV 30292363
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 

tor. 25. mar. 2021 kl. 10:30 skrev <rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu>:
Hei, 
 
Viser til henvendelse angående kundenummer 30292363. 
 
Utstyret som er bestilt er allerede levert til hentested. Vi ber deg om å ta kontakt med Rema 1000 Signaturgården for å få dette sendt i retur til oss. Hentekode er BH97 og BM66. Når dette er i orden kan du svare på denne e-posten, vi får da kansellert resten av bestillingen. 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Sandra
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling Soft Silk Tights
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. februar 2022 kl. 02:13
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kundeservice@mail.efi.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: ons. 9. feb. 2022 kl. 00:23
Subject: Takk for din bestilling Soft Silk Tights
To: eribsskog+denEkstremtHomofile@gmail.com <eribsskog+denEkstremtHomofile@gmail.com>


 
EFI-Shop
 
 
Hei, Den ekstremt homofile Erik Ribsskog

Takk for din bestilling!

Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.

Selvbetjening på MIN SIDE
På MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.
Her kan du logge deg på

Har du husket å gi oss ditt samtykke?
For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!
KLIKK HER for å melde deg på

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444

EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen som mobilkunde hos Gudbrandsdal Energi
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. februar 2022 kl. 02:08
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, firmapost@nkom.no, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Gudbrandsdal Energi <ikkesvar@ge.no>
Date: tor. 10. feb. 2022 kl. 09:15
Subject: Velkommen som mobilkunde hos Gudbrandsdal Energi
To: <eribsskog+lailamonica@gmail.com>



Til vår kunde, Laila Monica Vedumstuen Høibakken Nikolaisen.

Vi bekrefter at du er registrert som mobilkunde hos oss, og ditt nye SIM-kort er produsert og på vei i posten. Husk å ha dette klart ved aktiveringstidspunktet.

Hvis du eller noen i din husstand er strømkunde hos oss får du automatisk strømkunderabatt på alle dine mobilabonnement. Bestill strøm fra Gudbrandsdal Energi i dag!

Ditt kundenummer: 2640618
Aktiveringstidspunkt: 17.02.2022 10:00
Mobilnummer: 91587593
Abonnement: Leve 100 GB
Din regningsadresse: Christian Krohgs gate 43 A , 0186 OSLO

Som kunde hos Gudbrandsdal Energi Mobil har du tilgang til «Min side» og «Min GE-appen».

På «Min side» og i «Min GE-appen» kan du blant annet se forbruk, bestille ekstra data og administrere tilleggstjenester. Du vil kunne se ditt mobilabonnement på «Min side» fra 17.02.2022.

Opprettelse av betalingsavtaler i nettbank:
KID-nummer for AvtaleGiro: 2264061800100017
Kontonummer: 1503.86.45185
eFaktura-referanse: 22640618001
Første faktura kommer gebyrfritt på e-post, med mindre du allerede har opprettet en betalingsavtale.

Er det noe du lurer på? Vår supereffektive chatbot skal kunne gi deg svar på det meste som har med ditt kundeforhold å gjøre. Klikk her for hjelp.

Vi håper du blir fornøyd med oss som din mobiloperatør.


Med vennlig hilsen oss i Gudbrandsdal Energi

 
Tlf: 61 29 47 00 -- Web: www.gemobil.no