onsdag 16. februar 2022

Mer fra irc

[08:15.53] <john_cons> fluffy minner litt om lillebroren (robert) til min tidligere klassekamerat/uvenn geir arne jørgensen
[08:15.55] <john_cons> noe sånt
[09:04.38] <miniMegothx> Ta en svele så blir alt mye bedre, rimer nesten:) https://res.cloudinary.com/fjord1-asa/image/upload/v1593411251/sveleogkaffi_gg94svgxu9.jpg
[09:32.14] <john_cons> hildrande du
[09:32.18] <john_cons> er det ikke det man skal si da
[09:46.34] <john_cons> https://youtu.be/Pi7iSxkogZs
[10:14.19] * miniMegothx (~Agothx@61.89-10-147.nextgentel.com) Quit (Read error: Connection reset by peer)
[10:16.01] * miniMegothx (~Agothx@61.89-10-147.nextgentel.com) has joined channel #Norge
[12:16.53] <fisk77> du suger jævla DRITT
[12:16.57] <fisk77> Erik
[12:30.14] * miniMegothx (~Agothx@61.89-10-147.nextgentel.com) Quit (Read error: Connection reset by peer)
[12:32.29] * miniMegothx (~Agothx@61.89-10-147.nextgentel.com) has joined channel #Norge
[12:42.49] <john_cons> fisk77: holdt kjeft da din suicidale stjernetegn-tulling
[12:43.11] <fisk77> du må til tvangsmedisinering IGJEN
[12:43.17] <fisk77> i Jørpeland
[12:43.21] <john_cons> du får heller stikker og be han skorpion-vennen din om å tegne deg igjen
[12:43.38] <john_cons> norge får visst de dårligste innvandrerne
[12:43.44] <fisk77> tegn din stygg fjes
[12:43.46] <john_cons> de med gode papirer osv. drar til amerika
[12:44.12] <fisk77> dra til Guinea
[12:47.38] <john_cons> erna gjorde rett når hu ikke slapp deg inn i norge
[12:47.43] <john_cons> må jeg si
[13:14.19] <fisk77> john_cons: hør her: https://radio.nrk.no/podkast/ari
[13:14.44] <fisk77> john_cons: du bør besøke Ari i Valhall
[13:14.50] <fisk77> eller i helvete
[13:16.55] <fisk77> du er slem mot meg
[13:19.36] <john_cons> jeg er ikke her for å drive å dulle med folk egentlig
[13:19.56] <john_cons> du får heller be din venn skorpion om å tegne deg igjen
[13:20.29] <john_cons> han er kanskje mer følsom
[13:20.47] <john_cons> jeg kjenner meg ikke igjen i at jeg er slem
[13:21.07] <john_cons> det er du som mangler folkeskikk og sier masse tull/dritt i dine anfall
[13:21.56] <john_cons> du får prøve å komme deg ut av depresjonen din
[13:23.02] <john_cons> sånn at du slutter med drittprating-anfall
[13:26.52] <john_cons> kan det være at du er manisk-depresiv?
[13:27.12] <john_cons> pluselig sier du masse dritt, på aggresivt vis
[13:27.19] <john_cons> og så begynner du liksom å sippe
[13:41.55] <john_cons> for ti år siden:
[13:41.59] <john_cons> [00:07] <chrisxp> FUCK NORWAY
[13:41.59] <john_cons> [00:07] <OldGnom> fuck you
[13:41.59] <john_cons> [00:10] <chrisxp> you are fat
[13:41.59] <john_cons> [00:10] <chrisxp> you dont care
[13:42.23] <john_cons> [00:10] <chrisxp> fat and round and nice
[13:42.23] <john_cons> [00:10] <chrisxp> dumb and lucky
[13:42.23] <john_cons> [00:12] <chrisxp> I WANT TO DRAW A PENIS , TOO !!! :((((((((
[13:42.23] <john_cons> [00:12] <chrisxp> but zuckerberg doesnt let me
[13:45.20] <john_cons> er det ikke egne kanaler for homser tro
[13:45.21] <john_cons> hm
[14:07.02] <fisk77> jeg er gammel og sliten som faen
[14:07.11] <fisk77> jeg vil bare sove i evighet
[14:07.14] <fisk77> i døden
[14:08.26] <fisk77> ta søvnpiller, john_cons 
[14:08.35] <fisk77> og siv i et tusen år
[14:08.51] <fisk77> sov*
[14:19.54] * emu163--- (~pelle@146.70.61.131) Quit (Read error: Operation timed out)
[14:30.35] <john_cons> jeg tror det er han oldgnom som kjenner deg
[14:30.44] <john_cons> han har kanskje dødd av corona
[14:30.54] <john_cons> hva vet jeg

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev/faktura fra 28. september/Fwd: Klage/Fwd: Bekreft e-posten din
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2022 kl. 12:18
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: newsletter@newsletter.tara.no, cecilie@mediafy.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, post <post@finkn.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

at dere ikke klarer å finne ut noe, synes jeg at høres litt tafatt ut.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 18. okt. 2021 kl. 11:51 skrev <kundeservice@bonnier.no>:
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Abonnemanget på Tara är stoppat från idag og de är ikke nåe att betala. Vi har strukit din fakturan efter att du kontaktat oss på telefon.
Vill du veta vem som bestillt i ditt namn må du polisanmäla detta för att på så vis kunna ta reda på vem det är. Detta kan ikke vi finna ut utan du måste alltså ta det via polisen

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Elias Lindström 
Kundebehandler

Ditt abonnementsnummer er 5054733810



---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 17. okt. 2021 kl. 07.25
Subject: Deres brev/faktura fra 28. september/Fwd: Klage/Fwd: Bekreft e-posten din
To: <kundeservice@bonnier.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <newsletter@newsletter.tara.no>, <cecilie@mediafy.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <josefin@mediafy.com>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, <bonnierpublications@bonnier.dk>, <moreshopkundeservice@bonnier.no>, <newsletter@newsletter.moreshop.no>, <abonnement-no@mail.bonnierpublications.com>, post <post@finkn.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 28. september.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Som jeg har informert dere om flere titalls ganger nå.

Så er det noen jævler/nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Dette har jeg tatt med direktører hos dere, (Josefin Reinhard), osv.

Men ingenting hjelper, virker det som.

Og deres norske avdeling Bladkongen ignorerte også mine mailer, i mange måneder, på begynnelsen av coronaen, (etter at noen hadde tulle-bestilt blader fra disse, i mitt navn).

Sånn at jeg måtte begynne å søke på nettet, og på den måten finne ut, at det svenske firmaet Bonnier var eieren.

Men det hjelper jo ikke hvor mange ganger jeg skriver.

Og det navnet som står på fakturaen, er: 'Erik _Løvenfjolls_ Ribsskog'.

At det går an å være så elendige på å drive virksomhet, som dere er.

Dere lar dere bruke, til den store gullmedaljen, av disse terroristene.

Det finnes visst ingen grenser for inkompetansen, blant de som jobber hos dere.

Dette lovte dere å stoppe, for mer enn et år siden.

Så Bonnier er jo som tidenes største svenskevits.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 1. aug. 2021 kl. 22:24
Subject: Klage/Fwd: Bekreft e-posten din
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <newsletter@newsletter.tara.no>, <kundeservice@bonnier.no>, <cecilie@mediafy.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <josefin@mediafy.com>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, <bonnierpublications@bonnier.dk>, <moreshopkundeservice@bonnier.no>, <newsletter@newsletter.moreshop.no>, <abonnement-no@mail.bonnierpublications.com>, post <post@finkn.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>


Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>
Date: lør. 15. mai 2021 kl. 05:07
Subject: Bekreft e-posten din
To: <eribsskog+frk@gmail.com>




Hei Frøken

Takk for din registrering.

Vi mangler bare en bekreftelse av din e-post for å kunne sende nyhetsbrev til deg.

   
Ja, eribsskog+frk@gmail.com er min e-post.
 


Legg oss til i dine kontakter

 
Hvis du vil være helt sikker på at du mottar nyhetsbrevet ditt fremover, så legg til avsenderadressen under dine kontaktpersoner eller i din adressebok:

newsletter@newsletter.tara.no


 
 


15. mai 2021


Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog+frk@gmail.com

Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Qliro
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2022 kl. 12:01
Til: Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

som jeg har skrevet til dere tidligere, så ønsker jeg svar fra en overordnet/daglig leder, om dette.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 18. okt. 2021 kl. 08:14 skrev Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>:
Hej Erik!

Tusen tack för ditt mejl.

Vi har svarat dig flera gånger i dina tidigare mejl och hjälpt dig så gott vi har kunnat. 

För vidare hjälp så behöver du kontakta oss via telefon och detta är för att vi har banksekretess och inte kan identifiera dig via mejl.

Telefon: 800 25 055, vi har öppet till 18:00 idag.

Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen,
Jennifer
Qliro
QLIRO

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [#641056] Kundehenvendelse: Påfylling av ringesaldo (91587593)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2022 kl. 11:37
Til: HELP Forsikring AS <post@help.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post@help.no, info@brukerklagenemnda.no, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 1. nov. 2021 kl. 11:02 skrev HELP Forsikring AS <post@help.no>:
Hei, Erik

  

Takk for din e-post.   

  

For å registrere henvendelsen slik at en av våre advokater kan gi deg råd, trenger vi noe mer informasjon: 

  

Fødselsdato 

Telefonnummer som ID-tyveri forsikring står registrert på

I hvilket selskap har du telefonabonnement 





På forhånd takk! 




Vennlig hilsen


 

Katja Oudodova

Kundebehandler

+47 22 99 99 99  

help.no







 

Følg saken din og sett opp juridiske kontrakter på Min side.

 

Denne meldingen er kun ment for den eller de person(er) som er navngitt ovenfor. Meldingen kan inneholde konfidensiell eller taushetsbelagt informasjon. Dersom du ved en feil har mottatt denne meldingen, vennligst gi beskjed til avsender og tilintetgjør meldingen og eventuelle utskrifter av denne umiddelbart. Vær også oppmerksom på at bruk av e-post har flere svakheter som gjør at opplysninger kan komme på avveie. Send derfor ikke sensitive opplysninger på e-post. Takk.

<eribsskog@gmail.com>

October 29th, 2021 19:22

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Date: ons. 7. jul. 2021 kl. 11:44
Subject: Re: [#641056] Kundehenvendelse: Påfylling av ringesaldo (91587593)
To: <e.ribsskog@gmail.com>


Hei.

Vi får ikke treff på tlf 91587593 hos Talkmore. Gjelder dette et annet nummer?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Jørgen
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Wed, 7 Jul ved 11:31 AM , Erik Ribsskog <e.ribsskog@gmail.com> wrote:
Dato: 07.07.2021 11:29
Navn: Erik Ribsskog
E-post: e.ribsskog@gmail.com
Mobilnr: 91587593
Kontaktnr: 91587593
Type: Påfylling av ringesaldo

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Talkmore, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
641056:53240

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Takk for din bestilling av PurOliv™!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2022 kl. 11:19
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: PurOliv <kundeservice@puroliv.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Puroliv <kundeservice@puroliv.no>
Date: tir. 15. feb. 2022 kl. 07:10
Subject: Takk for din bestilling av PurOliv™!
To: <eribsskog+rennerompe@gmail.com>


Vi har registrert følgende opplysninger på deg:


Fornavn:: Erik Rennerompe
Etternavn:: Ribsskog
Gateadresse:: (Sladdet av johncons-blogg)
Postnr:: (Sladdet av johncons-blogg)
Sted:: Bekkestua
E-postadresse:: eribsskog+rennerompe@gmail.com
Telefonnummer:: +47 91587593
Jeg bekrefter: Jeg er over 18 år, og har lest og godkjent salgsbetingelsene
Mailchimp: Bli lagt til vår adresseliste og vær blant de første som mottar e-poster om produkter, nyheter og eksklusive tilbud. Du kan når som helst stoppe denne tjenesten. Se personvernerklæring for mer informasjon.
Pakken sendes direkte til din postkasse i løpet av 3-10 dager.

Mvh
Kundeserviceteamet hos PurOliv™