fredag 18. mars 2022

Jeg sendte en melding til Oda

oda 1

PS.

Her er mer om dette:

oda 2

PS 2.

Enda mer om dette:

oda 3

PS 3.

Det står på Oda sitt nettsted at de har en ubrutt kjølekjede, fram til kunden.

Men i det siste så har de begynt å bruke noen biler, fra Oslo Bud og Vare, (eller noe i den duren).

Så varene har vært nesten lunka, når jeg har fått de på døra.

(For å overdrive litt.

Men likevel).

Så det er sånn, at det tar lang tid, før kjøleskapet blir kaldt nok, etter at jeg har hivd inn alle de 'lunka' varene.

(Jeg har et digitalt termometer fra Clas Ohlson, (som jeg kjøpte i Liverpool i 2017), i kjøleskapet.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 4.

Her er mer om dette:

kjølekjede