tirsdag 12. april 2022

Jeg sendte en e-post til BN Bank

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Kassakreditt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. april 2022 kl. 19:06
Til: BN Bank <post@bnbank.no>
Kopi: kundeservice@sbanken.no, post <post@finkn.no>
Hei,

det var bare sikringen, når det gjaldt vaskemaskinen, fant jeg ut.

(Det er litt dårlig strøm-opplegg her.

Siden at det er en ganske gammel leilighet.

Så går strømmen hvis man har på vaskemaskinen og komfyren samtidig.

Så jeg er vant til å tenke nå, at hvis sikringen går, så er det at jeg har lagd mat og vaska klær samtidig.

Så da tok det litt tid før jeg tenkte på at det kunne være sikringen, etter at det var vann-lekkasje her, og vaskemaskinen slutta å virke).

Men den vaskemaskinen mangler varme-element og.

Så jeg må egentlig bruke klor når jeg vasker, og det er ikke noe særlig for farget tøy.

Så den trengs å byttes ut uansett.

Og jeg har også tenkt, at hvis jeg skal flytte, så hadde det vært greit å hatt penger på et kreditt-kort, som jeg kunne brukt, som depostium, for en ny leilighet.

Det jeg får i måneden fra Nav.

Det er 10.800 for å dekke husleie.

Cirka 3.000 i måneden til strøm.

Cirka 6.500 til livsopphold.

Og så kanskje gjennomsnitt 600 i måneden i strøm-støtte.

Så da blir det 20.900 per måned.

Og så ganger man det med tolv.

Og da blir det 250.800.

Men det er netto.

Og for å få et brutto-beløp, (fra netto-beløpet), så plusser jeg på 30 prosent.

Og da blir det 326.040 i året.

Mvh.

Erik Ribsskog


tir. 12. apr. 2022 kl. 15:33 skrev BN Bank <post@bnbank.no>:
Hei,

For at vi skal kunne legge inn en søknad på kredittkort har vi behov for litt mer informasjon. 
Vi mangler informasjon om årsinntekt før skatt (beløp).


Hører fra deg!

Vennlig hilsen Ivana Reiten
Kundekonsulent
Telefon 73892000 • www.bnbank.no

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: lørdag 9. april 2022 18:58
Til: BN Bank <post@bnbank.no>
Kopi: kundeservice@sbanken.no <kundeservice@sbanken.no>; post <post@finkn.no>
Emne: Re: Kassakreditt
 
Hei,

jeg er sosial-klient for tida.

Men det var jeg i England og, under finanskrisen.

Og da fikk jeg et kredittkort, fra et firma, som het Vanquis, (eller noe), i 2014, (var det vel).

Så jeg tenkte jeg kunne prøve her og, siden at vaskemaskinen har gått i stykker.

Hvis jeg kun søker om 5.000, så er det kanskje høyere sjanse.

(Selv om 10.000 hadde vært bra det og.

For jeg trenger også en ny sofa, blant annet.

Siden at den gamle røk).

Jeg får husbank-støtte den tjuende, så den datoen passer bra.

(Eller kanskje den tjuefemte.

For da har jeg noen dager til å sende pengene).

Jeg er ungkar.

Jeg leier og husleia er 10.400, men den betaler Nav, (og de betaler også strøm).

Jeg får cirka 6.500 netto hver måned, i livsopphold-støtte, og noen måneder så får jeg også strøm-støtte, så man kan godt plusse på en tusenlapp, for å si det sånn.

Jeg har gjeld fra før, (fra 90-tallet, (da jeg jobbet som Rimi-butikksjef), før jeg flytta til England, i 2004).

Men jeg har en avtale, med kreditorene, om at jeg skal begynne å betale de, når jeg får en ny jobb.

Så dette nye kredittkortet får første-prioritet.

Mvh.

Erik Ribsskog


fre. 8. apr. 2022 kl. 08:19 skrev BN Bank <post@bnbank.no>:
Hei.

 

Hehe artig melding!

 

Vi kan søke om kredittkort for deg, da behøver vi svar på følgende:

 

Ønsket kredittgrense: (Beløp: 5000-75000)

Ønsket forfallsdato: (01, 10, 15 eller 20)

Sivilstatus: (Gift, samboer, ugift, etc)

Boforhold: (Selveier, aksjeleilighet, borettslag, leier, etc)

Evt. egen andel felleskostnader/leiekostnader pr mnd (Beløp)

Inntektsgrunnlag: (Fast ansatt, pensjonist, vikar, ufør, etc)

Årsinntekt før skatt: (Beløp)

Arbeidsgiver: (Navn)

Totalt utbetalt pr mnd etter skatt: (Beløp)

Andre inntekter i løpet av et år: (Leieinntekter, kapitalinntekter, etc)

Egen andel av bolig-/hyttelån: (Beløp)

Studielån: (Beløp)

Lån til bil/båt/MC: (Beløp):

 

Hører fra deg.

 



Vennlig hilsen Jørgen Heggen
Kundekonsulent
Telefon 73892000 • www.bnbank.no

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: Thursday, April 7, 2022 8:54 AM
To: BN Bank <post@bnbank.no>
Cc: kundeservice@sbanken.no; post <post@finkn.no>
Subject: Re: Kassakreditt

 

Skjønner,

men det jeg tenkte på, var at det bank-kortet deres, så skrekkelig stygt ut, med sine signal-røde fremtoning.

Så om jeg kunne ha fått et sånt svart kort også, (sånn credit-kort vel).

Så kunne jeg har brukt det, i nattklubben, på Kiel-ferja, osv.

For der er det så ampert fra før, (med 'pingvin-kledde' folk osv., som går ned andre osv.).

Så jeg er litt redd for hva som vil skje, hvis jeg har et rødt bankkort, som jeg betaler med, i baren der.

Da smeller det vel, tenker jeg.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

tor. 7. apr. 2022 kl. 08:17 skrev BN Bank <post@bnbank.no>:

Hei.

 

Beklager. Vi tilbyr dessverre ikke kassakreditt i BN Bank pr i dag.

 

Ønsker deg en god dag.

 


Vennlig hilsen Jørgen Heggen
Kundekonsulent
Telefon 73892000 • www.bnbank.no

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: Wednesday, April 6, 2022 6:37 PM
To: BN Bank <post@bnbank.no>
Cc: kundeservice@sbanken.no
Subject: Fwd: Kassakreditt

 

Hei,

jeg sender om det samme til dere.

Jeg har tenkt til å bytte 'hoved-bank' fra Nordea, (som jeg er misfornøyd med, etter mange år).

Men da skulle jeg gjerne hatt en liten kassakreditt, eller lån, fram til den tjuende.

For Nav har lurt meg litt, med et vedtak.

Jeg trodde jeg skulle få penger, den første april.

Men det skjedde ikke, (og de svarer ikke på klagen).

Husker at jeg hadde en sånn kassakreditt, på cirka 3.000, hos Kredittkassen, på midten/slutten av 90-tallet.

(Før jeg ble butikksjef, (på Rimi Nylænde), og bytta til DNB og hadde billån, stor kassakreditt og Mastercard osv., hos dem.

Så måtte jeg flytte/flykte til England, i 2004, og så bodde jeg der i ti år).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 5. apr. 2022 kl. 22:29
Subject: Kassakreditt
To: <kundeservice@sbanken.no>

 

Hei,

jeg har hatt brukskonto hos Nordea siden 2014 (da jeg flytta tilbake fra England).

Men selv om jeg er en lojal kunde hos de, så har de nekta meg kassakreditt.

Nav har nemlig surra med et vedtak (og svarer ikke på klage).

Så jeg får ikke penger (til mat/husholdning) før jeg får bostøtten den tjuende.

Og vaskemaskinen har også røket.

Så jeg trenger egentlig en kassakreditt på cirka 2.000 til mat/husholdning, (fram til 20. april).

Pluss cirka 3.000 til ny vaskemaskin.

Og så overfører jeg da Husbanken-støtte og Nav-støtte gradvis til denne brukskontoen.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Start your Biola Application!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. april 2022 kl. 12:32
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: undergrad.international@biola.edu, postmottak@uhr.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Undergrad International <undergrad.international@biola.edu>
Date: ons. 8. des. 2021 kl. 20:34
Subject: Start your Biola Application!
To: <eribsskog@gmail.com>


Hello E,

I hope this email finds you well! How are you doing?

My name is Megan Mitts and I am on the international admissions team here at Biola University. I am emailing you as I noticed that you expressed interest in Biola University. How exciting!

I don’t know if you knew this, but Biola is a nationally ranked university and provides a premier education that integrates the faith in over 35 majors and 75 academic programs. You can click here to look at what programs we offer. Which one interests you most?

For over 100 years, Biola has prepared students to impact the world for good in their chosen careers while fostering growth in a truth-seeking campus community. I would love for you to take a virtual tour of our amazing campus (click here). As you tour our campus, we would love for you to consider beginning the form part of your application for the Fall 2022 term – click here.

How did you become interested in pursuing a Biola education? What program interests you?

I look forward to hearing from you.

Peace to you,

Megan Mitts

International Admissions

Talk with us LIVE during our Zoom Advising Hours held on:

Fridays 7AM-10AM PST (click here to join)

Let’s talk! Schedule a phone appointment here >> APPOINTMENT

(562) 903-4752 | Int'l Website

| Office Hours: Monday - Friday, 8:00AM - 5:00PM (PST) |

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Form submission from: Kontakt oss
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. april 2022 kl. 12:27
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: firmapost@omf-nord.no, postmottak@uhr.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Firmapost@omf-nord.no <Firmapost@omf-nord.no>
Date: tor. 2. des. 2021 kl. 08:56
Subject: SV: Form submission from: Kontakt oss
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei
Vi tilbyr dessverre ikke noe på samisk.

Med vennlig hilsen

Vegar Nilsen
Fagkonsulent
Maritim Opplæring Nord
Mobil:   457 70 048

-----Opprinnelig melding-----
Fra: firmapost@omf-nord.no <firmapost@omf-nord.no>
Sendt: onsdag 1. desember 2021 19.14
Til: Firmapost@omf-nord.no
Emne: Form submission from: Kontakt oss

Sendt inn: Onsdag, 1 desember, 2021 - 19:14 Sendt inn av: Anonym

Utflylt skjema:

Navn: Erik Ribsskog
Adresse:
Postnr:
Sted:
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefon:
Din melding: Tilbyr dere undervisning på samisk?


Skjemaet kan også sees på:
https://omf-nord.no/node/32/submission/1112

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Sak#20122134] VS: Svar til «Kontakt oss» (Ref. 17411554) er levert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. april 2022 kl. 12:22
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: opptak@inn.no, dokhjelp@inn.no, postmottak@inn.no, postmottak@uhr.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Opptak <opptak@inn.no>
Date: tor. 2. des. 2021 kl. 08:00
Subject: Re: [Sak#20122134] VS: Svar til «Kontakt oss» (Ref. 17411554) er levert
To: <eribsskog@gmail.com>


.
Hei!

Vedrørende din henvendelse til opptakskontoret med saksnr. 20122134.

Nei, det har vi nok ikke, men sjekk med UiO, UiB og UiS.
De har muligens slikt tilbud.

Håper dette besvarte din henvendelse på en grei måte.


Med vennlig hilsen

Brit Eva Huskebakk
Opptakskontoret, Høgskolen i Innlandet

.

01/12 2021 15:30 - Postmottak Høgskolen i Innlandet wrote:
Videresendt fra postmottak.

 

 

Med vennlig hilsen


Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning (SDI)

Brukerstøtte: dokhjelp@inn.no

 

 

 

Fra: Nettskjema <noreply@uio.no>
Sendt: onsdag 1. desember 2021 15:29
Til: Postmottak Høgskolen i Innlandet <postmottak@inn.no>
Emne: Svar til «Kontakt oss» (Ref. 17411554) er levert

 

Nettskjema

Svar til «Kontakt oss» er levert

URL: https://nettskjema.no/user/form/submission/show.html?id=17411554

levert av Erik Ribsskog den 1.12.2021

E-postadresse
eribsskog@gmail.com

 

Hva heter du (fornavn og etternavn)?

Erik Ribsskog
Hva er din e-postadresse?

eribsskog@gmail.com
Type henvendelse?

Studiehenvendelser
Hvem er du?

Jeg vil bli student
Stikkord for denne type henvendelser: Opptak, særskilt vurdering, poenggrenser, opptakskrav, søknadsfrist, restplass, reservering/frys av studieplass, utenlandske studenter, søknadsweb, ikke kommet inn på studiet.

Skriv her hva henvendelsen gjelder.

Dersom henvendelsen inneholder sensitive opplysninger, skal dette skjema benyttes.

Tilbyr dere kjønnstudier?
Hvis du har problemer med skjemaet kan du nå oss på e-post postmottak@inn.no.

Kun 1 vedlegg, zip om du skal sende inn flere filer

Slik lager du en zip-fil

Ikke besvart

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestilling avvist
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. april 2022 kl. 12:16
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, postkasse@datatilsynet.no, kunde@bodoenergi.no, post@elhub.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, kundesenter.no@lowell.com, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, firmapost@nkom.no, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, post@ustekveikja.no, rolf.barmen@fjordkraft.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <ikkesvar@fjordkraft.no>
Date: tir. 7. des. 2021 kl. 11:51
Subject: Bestilling avvist
To: <eribsskog@gmail.com>




Vi beklager!
Resultatet av kredittvurderingen gjør at vi dessverre ikke kan tilby deg en strømavtale.

Dersom du har innlagt frivillig kredittsperre, har vi ikke kunnet foreta kredittvurdering. Du kan oppheve kredittsperren ved gå inn på følgende link: www.minexperian.no/


Vennlig hilsen Fjordkraft

  230 06100
www.fjordkraft.no
 

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RiksTV - 30292363
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. april 2022 kl. 12:07
Til: kundeoppfolging@rikstv.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu, kundeservice@rikstv.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 3. des. 2021 kl. 12:53 skrev <kundeoppfolging@rikstv.no>:
Hei, Erik.  
 
Viser til henvendelse angående kundenummer 30292363 hvor du har blitt utsatt for ID tyveri. 
 
Vi har dessverre ingen mulighet til å vite hvem som har bestilt dette når de har benyttet din kontaktinformasjon. Det er åpenbart at dette er noen som har tilgang til dine opplysninger. Vi anbefaler at du anmelder saken, så er det opp til polititet å eventuelt etterforske saken, og finne ut av hvem som benytter din identitet.
 
Vi har registrert i vårt system at du er utsatt for ID tyveri, og skulle det komme inn en ny bestilling med din informasjon vil denne bli stoppet av oss. Utover det er det ikke mer vi kan gjøre. 
 
Kundeoppfølging har overtatt saken din, vi er en overordnet avdeling. Har du flere spørsmål kan du svare på denne e-posten, da vil svaret komme direkte til oss. 
 
 
Med vennlig hilsen 
Sandra 
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS 
Telefon: 210 10 210 
www.rikstv.no/kontakt 
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv 
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten. 
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee. 

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. april 2022 kl. 12:01
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: fre. 10. des. 2021 kl. 00:40
Subject: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
To: <eribsskog@gmail.com>



 

Takk for at du valgte OneCall

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog, og takk for at du valgte OneCall!


Så utrolig hyggelig at du vil være kunde hos oss! Vi er allerede i gang med å behandle din bestilling på mobilabonnementet FolkePakka 0 GB inkludert Fri tale/sms til 99,00 kr/mnd




Du får innen kort tid en ordrebekreftelse på din e-post. Skulle det mot formodning være noe vi lurer på så hører du selvsagt fra oss. Kjøpte du en mobiltelefon sammen med abonnementet, vil du motta en separat ordrebekreftelse på telefonen.

Er du ekstra interessert kan du følge bestillingens gang ved å logge deg inn på mine sider.

Om du har noen spørsmål eller trenger hjelp underveis så ikke nøl med å kontakte oss via chat på kundeservice, eller via telefon 04300. Våre ordinære åpningstider er 08:00-20:00 på hverdager og 10:00-15:30 på lørdager. På grunn av Coronasituasjonen er åpningstidene på hverdager redusert til 08:00-18:00.

Vi ønsker deg en strålende dag!



Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no

  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sv: (#13217529): Klage/Fwd: Ny henvendelse (#11900849): Brilletype
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. april 2022 kl. 11:55
Til: r-13217529~brilleland@reply.socialboards.com
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 10. des. 2021 kl. 15:14 skrev Brilleland kundeservice <brilleland@reply.socialboards.com>:
Klikk på "Svar" eller "Svar til alle" knappen og skriv svaret over denne linjen ↑
BrillelandSupport sak #13217529
Avatar
Soma - Leder kundeservice
Dec 10, 15:14
 
Hei Erik,

Takk for henvendelsen, og beskjed om dette. Det er leit å høre at noen har brukt e-post adressen din. Jeg har notert det hos oss på sak nummer 11900849. Jeg kan bekrefte at e-postadressen din ikke er registrert i noen av våre andre systemer.

Vennlig hilsen Soma Melissa
 
Avatar
Erik Ribsskog
Dec 09, 12:46
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Brilleland kundeservice <brilleland@reply.socialboards.com>
Date: man. 27. sep. 2021 kl. 17:02
Subject: Ny henvendelse (#11900849): Brilletype
To: <eribsskog@gmail.com>


Klikk på "Svar" eller "Svar til alle" knappen og skriv svaret over denne linjen ↑
 





 Brilleland henvendelse #11900849 

Hei og takk for din tilbakemelding!

Vi har registrert saken med saks-nummer 11900849, og vil besvare henvendelsen så fort det lar seg gjøre.


Du vil bli varslet på denne epost-adressen når vi har svart på henvendelsen.


 


Kopi av din melding

Brilletype
Hva slags briller burde jeg gå med for å finne en ung kone? Jeg er 50 år og vil ikke ha mongo unger, som man får med en kone over 40.




Kundeservice-løsning levert av Socialboards


 

 



 

Mer om min lillesøster Pia sin store dag. (Fra Akers Avis Groruddalen 22. desember 2021)

stor dag 2

PS.

Det som er morsomt.

Det er at Pia og meg sin stesøster, (eller hva man skal kalle henne), Christell.

Hu fyller 50 i november.

Så Christell og Pia fyller tilsammen 100 år, seinere denne våren.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog