mandag 27. juni 2022

Det er visst 20 år siden at min yngre fetter Tommy gifta seg (i Fredrikstad). Tida går fort

tommy 20 år

PS.

Tommy sin svigerfar (som såvidt er nevnt i Min Bok 5, siden at han var toastmaster osv. i bryllupet) har vært ordfører i Fredrikstad, mm.:

ordfører

https://www.facebook.com/sfov.no/photos/basw.AbpAjl8N4FPgcq1INTX7v_X_jtohUIb6amMz9QAbwmqgof8Y10sew5YBdrFsdCrQtU5WwTRlHIJfq_N08omDNTawY-w3kSBGv5vpE82oKHfMv5j53hiH1WNskpOCMGo8PjkvBVkwJsiLRAUjPbsK6k4IGOHWnI3QCrdIHd72oEEYTg/4609514645730908/?opaqueCursor=Abo8OVulHq7WRh3kSKlJI2Zv4tWrJ4PRVY-zKwc0-L0f2fJAe0FRqJOTspuMTkIpCoR2f4iROwRchjLlTd1e1UvYBEIfDX76XXve9i_XJeiclCihlKcUS-ulidR1yuNdq7ysNIldQg4BJ7oWCMqznipiIjKswnmVVHCTrO0grqqr2bAg0XWwl8L3tpYbLfo_shUjiy1v1pK4KUlLV-CbhXY6Ah6bqD3HVf9z0eUX7bpDJ0Ho0hX1iWgWYjExgYhr--evfz3nAEiVHYmI1ydwqnomxOI_0iipDvlelFX6h_4AY5pjNvO7nGM0moz6fF1JTY3gLKvZ1DxxmfpKO14RGjBaIK_v6-yvAOr9dLlALA52rpFBgfU8mylU-4dq-NXmnirTKZm1EBqRWKjHP1cNRWfA9QYYbRG83fPVNDrmIL-8xrEG0v2ppl1RtPTZp2SF2ESOlvxZdZWu_QKFVsoIeCQSNZGmfZf-u5fXfRXm3-YURzczFBiPvHepbjFaNpOv5xoV1nGO7XuRwGYXFBE_-UOoEXz_fMbfDD5waOpZPCNW5mcG9kyjByzvOKAvWtgz7yVMpKS-sp1FXcyXkZheQ6RP4H5Pdb7XXoFZlcWUaJcG_AQt1vVkuI_F5TMVfXKiZTq4-ozD4QW-q856LV3bcw0o7dhsOU64O4w5acoYfbCsFGSb2d75MihaAL4XeMOLqEr6B0jjDCIrpKwTueFjl2FPLEQ4hNKUKWdy_9EClQUuA3ZQOXMPyKQJhyL5nW8j7KtR0hxAzHP8kuNrIruS-wR8sf3gOGDn9PTyovpJoxfzJZ0kmPM_5haNxzuuUre44qc

PS 2.

Det var forresten jeg som stod for noe av underholdningen i bryllupet (til Tommy og hans kone Ellen Marie).

For jeg fikk min yngre kusine Susanne til å prate som Donald.

(Noe hu vel egentlig dreiv mest med på 80-tallet.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Susanne er hu til høyre:

susanne facebook

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10150300942850110&set=bc.AbouqtPikIhq7qapgxIAfWRgRdVBL8qY4PWXifpwCC2zpo0gI2zHPpKbuzScGnhvqhOpP0EECD1jeu4hARQeBNRDrnhOh-HswjY9y8GqOCoyga0Wx0RqpZzbWRzydRzl8-GmqY5xg9Ku0ij7fovHWmS4&opaqueCursor=AbpEf_WNjBlT2nXLvw5qfCEROygqKw45Gd-xvXxNYYKQryqe9AAoaFPGrJpwRVD4fXZK3PRsJIadgmc_bRHZQb2SECjVQ2SNoPf-C8fcrpkHIf8JgROd4XExJopJMoNBClhAsb6VfGF3pAyLkkd-2cZzZwChSjmKGCbqDyQfm7JYLSJqafSts5eIk1d_DtgM_a6YdBbij_aEX9AIqgBzaFg8-bWXBErx0BNeBJLqh6f_ERS2E03d90EsrrSm07-2od3Dmtd5vZPq1CcuAhgukUGGIBwjww3EyjiIcLjSxfCIl4sJ2Vync6BtWlczJWGVZQA9ul8_u4ZkkGGxANriiYx5XJcMdTnsMrqqHauIPgaa2IkestB24psHuS7VMziAHWzfvh7U6mSTDZXdNSeW9OacLSbaD7rwIsvdGoYsisgtsrvw4IUVPWj-6q9onSNM2Ut0TSavKjrpWgVR1wMZbD9vQmAKuHnNGGRhPx2MUi0N7Z7q5M0q_Kqz4YsqVDl9hvmJwSm8qLM4Znh_yQyP4epSmme8YESwDYYVrpGmjv5hrzFrPGcb8fTBvRzcAZdRFhzJrbGOlR8rfnUMPgWXv4WO

PS 4.

Her kan man se Susanne sammen med sin danske ektemann:

susanne ektemann

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10153815584971891&set=ecnf.604501890

PS 5.

Susanne (som er cirka åtte år yngre enn meg) var visst veldig populær, under oppveksten sin (i Follo).

(Fortalte min yngre Follo-fetter Ove meg.

En gang, på 80-tallet).

Jentene i klassen hennes, pleide visst å stå å vente på henne i skolegården (i Son) når hu kom på skolen.

(Som om hu var en slags prinsesse eller noe (mente visst Ove).

Noe sånt).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Det kan muligens virke som at disse turtelduene er skilt nå (hm):

turtelduer skilt hm

Da jeg bestilte denne pakken, så stod det at den skulle leveres i dag. Men nå står det at den skal leveres i morgen. Hm

hm instabox

PS.

Her er mer om dette:

jøder som hitler ikke klarte å drepe

PS 2.

Jeg må si at Lyko stigmatiserer/demaskulerer menn.

Når de kaller hårfarge for menn en: 'Skjønnhetsleveranse'.

Lyko er visst noen polske jøder, som Hitler ikke klarte å drepe under krigen.

Og som så emigrerte til Sverige.

Og de har drevet med frisør-virksomhet.

Og de har først solgt hår og skjegg-produkter.

Og så har de seinere også begynt med kosmetikk/sminke.

Og når menn da bestiller hårpleie-produkter.

Så kaller det: 'Skjønnhetsleveranse'.

Jeg må si at det er noe slags 'forekling'.

(I mangel av et 'ordentlig' ord).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

lyko historie

https://lyko.com/no/info/lykos-resa-fran-koncentrationslager-till-toppmodern-e-handel

PS 4.

Det står vel forresten ikke, at Lyko-slekten, er jøder, i PS-et overfor.

Men da er de muligens kommunister.

For det var vel for det meste jøder og kommunister som nazistene satt i konsentrasjons-leire (i mange år).

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

I Amerika så sier de for eksempel: 'Grooming'.

Og det er noe som menn gjør, at de prøver å holde utseendet sitt ved like.

(Noe sånt).

Men det betyr ikke at de sminker seg, for å se vakrere/penere ut.

Det er to forskjellige ting, mener jeg.

Men dette har visst gått Lyko hus forbi.

(For å si det sånn).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Grooming kan man vel forresten nesten ikke si lenger.

For politiet bruker det ordet, om folk som chatter på en spesiell måte, med mindreårige.

(Noe sånt).

Det var vel noe de begynte med, over natta, tror jeg.

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Instabox-gründeren ser vel ikke så vestlig ut, med sitt helskjegg osv. (hm):

vestlig

https://martech24.com/no/selskapet-har-revolusjonert-nordisk-last-mile-mot-medgrunder-alexis-priftis/

PS 8.

Ifølge Dagbladet.no i dag, så var det sånn, at de som måtte sitte i konsentrasjonsleir, var jøder, romfolk, regimemotstandere og homofile:

konsentrasjonsleir

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: 👋 Welcome to the Displate family!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juni 2022 kl. 06:40
Til: support@displate.com
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, metalposters@displate.com
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 25. jan. 2022 kl. 17:55 skrev Displate Client Experience Team <support@displate.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Your request (614545) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Displate Client Experience Team (Displate)

Jan 25, 2022, 17:55 GMT+1

Hello Erik,

Thank you for your email.

Please allow us to reply in English as we don't speak Norwegian, sorry about that. 

Please rest assured that the email you received and forwarded to us was a standard welcome email sent when someone subscribes to our newsletter. We can see there is a dot between "e" and "r" in the email address stated - e.ribsskog@gmail.com therefore your email eribsskog@gmail.com is being treated by Gmail as the same email address. We're very sorry but we have no influence on that. 

Additionally, we checked our system and your email address is not in our database, hence there is no communication sent to you.

Please do not hesitate to contact us again if we can be of any help,

Have a good day,
Best regards,

Adam Staszak
Client Service Coordinator

icon

www.displate.com

Erik Ribsskog

Jan 20, 2022, 14:10 GMT+1

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Displate <metalposters@displate.com>
Date: lør. 9. okt. 2021 kl. 10:00
Subject: 👋 Welcome to the Displate family!
To: <e.ribsskog@gmail.com>


Displate Metal Posters
 
Displate Metal Posters
Greetings, fellow collector!

This is your Displate Detective, here to help you capture your most wanted Displates. I have a hunch, this might be the beginning of a beautiful friendship... and a collection!

 

Start by listening to your passion(s). Don't hold back – we've got everything: movies, cars, videogames, anime, space, cats, space cats!

 

Many of them come from our official partners, such as Star Wars, The Witcher, Marvel, NASA, Bethesda, Animal Planet, or Peaky Fookin’ Blinders.

 

But if that sounds a little overwhelming, below you'll find our usual suspects. Or start your own investigation here:

Find your Displates
Mgnet mounting system
Displate is a durable magnet-mounted metal print

 
Wow Displate
 
A treat for true collectors

No tools required
Easy to set up, switch & combine with other designs

Collect Your Passions

Gaming metal posters
 
Displate Gaming Metal Posters
Get them now
Japanese & Asian metal posters
 
Displate Japanese and Asian Metal Posters
See more of those
Sports metal posters
 
Displate Sport Metal posters
Shop now
Abstract art metal posters
 
Displate Abstract Metal Posters
 
Decorate your wall
Soooo easy to mount on your wall

Displate easy magnet mounting system
Ever heard of these guys? 

Displate Brandshops Metal Posters
 
Check out all brands
What's so special about Displate? 

1 tree planted for each Displate
 
1 Displate sold = 1 tree planted

Displate print on metal
Durable and top quality posters

Displate Metal Posters Artists
Designs created by Artists

Learn more
...or get in touch with us 💬

Facebook Instagram Twitter Pinterest
This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Autosvar. 10845196 Annet Andre spørsmål til OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juni 2022 kl. 05:50
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 28. jan. 2022 kl. 15:49 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Heisann, takk for din henvendelse til meg! :) 

Dette skal jeg se på for deg.

Det ser ut som du har vært i kontakt med Telia og ikke OneCall, kan det stemme? 
Dersom du mener noe er feil hos oss, utdyp gjerne litt hva jeg kan hjelpe deg med, så skal jeg såklart se nærmere på saken! 

Ønsker deg en flott helg.

Vennlig hilsen / Kind regards,
Charlotte
Kundekonsulent
OneCall

OneCall
 



ref:_00D1iUhac._5001ipnGdP:ref

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [RedTube] Re: General: Need some help
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juni 2022 kl. 05:39
Til: Support <support@redtube.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 5. jan. 2022 kl. 18:34 skrev Cashmar Stephen (Support) <support@redtube.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Your request (31005) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Cashmar Stephen (RedTube)

Jan 5, 2022, 1:34 PM AST

Dear Eribsskog,

Thank you for contacting RedTube Support.

I’m sorry but I'm not sure I understand your question. Please provide us with more information. If it’s regarding a technical issue, it is very helpful to include a URL of the page or a screenshot of the error message.

Best regards,
RedTube Support

Rose

Eribsskog

Jan 1, 2022, 11:31 AM AST

This is a follow-up to your previous request #27766 "General: Need some help"

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Randall (Support) <support@redtube.com>
Date: tir. 28. sep. 2021 kl. 17:09
Subject: [RedTube] Re: General: Need some help
To: Eribsskog <eribsskog@gmail.com>

This email is a service from RedTube. Delivered by Zendesk

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra NaturaMed Pharma AS
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juni 2022 kl. 05:29
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: post@naturamed-pharma.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@naturamedpharma.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: NaturaMed Pharma Kundeservice <post@naturamed-pharma.no>
Date: lør. 25. jun. 2022 kl. 20:50
Subject: Ordrebekreftelse fra NaturaMed Pharma AS
To: <eribsskog+lailam@gmail.com>


Kjære Laila Monica Ribsskog Nikolaisen

Vi takker for din bestilling! Din første forsendelse med OmegaMed Extra vil bli sendt deg så snart ordren er ekspedert.

Du har 14 dagers angrerett på velkomstforsendelsen, men må selv betale returporto. Angrerettskjema ligger vedlagt i forsendelsen.

NaturaMed-Pharma.no er godkjent av Trygg e-Handel, det betyr at du kan kjenne deg trygg og sikker når du handler fra oss. Trygg e-Handels formål er å beskytte deg som forbruker – kun stabile og seriøse nettbutikker kan bli godkjent til å benytte Trygg e-Handel merket. Du kan lese mer om Trygg e-Handel og dine rettigheter som forbruker på www.tryggehandel.no.

Våre abonnenter og HELSE + medlemmer får mange fordeler!
Du får de beste tilbudene først.
Enkel levering – rett i postkassen.
Norskproduserte produkter av beste kvalitet.
Premier og konkurranser: Vi trekker vinnere av flotte premier og gavekort gjennom hele året. Som en ekstra motivasjon er alle abonnenter med i trekningen av 10.000 kroner. Vi trekker en vinner fire ganger i året. Følg med – kanskje du blir den heldige?
Trygghetsgaranti:
Hos oss får du alltid trygghetsgaranti. Vi har over 30 års erfaring med å levere kosttilskudd av høyeste kvalitet til våre kunder. Våre produkter produseres i Norge i samsvar med Good Manufacturing Practice (GMP), som er en internasjonal standard som sikrer at varer produseres og kontrolleres i henhold til strenge kvalitetskrav. Du kan derfor være trygg på at produktene oppfyller alle krav til sporbarhet, renslighet, bærekraft og kvalitet.

Har du spørsmål? Kontakt oss gjerne via e-post post@naturamedpharma.no eller på telefon 32 21 60 00 (åpent man-tor 08.00-16.00 og fredag 09.00-16.00)

Med vennlig hilsen
NaturaMed Pharma AS

Pssst! Snart lanserer vi Nordens nye nettbutikk for kosttilskudd! Les mer om nettbutikken her

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din bestilling hos Norsk Helse er mottatt!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juni 2022 kl. 05:20
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: info@norskhelse.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, abuse@telia.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norsk Helse <no-reply@norskhelse.no>
Date: lør. 25. jun. 2022 kl. 20:58
Subject: Din bestilling hos Norsk Helse er mottatt!
To: <eribsskog+laila@gmail.com>


Takk for ordren din
Hei Laila Monica,

Bare for å informere deg — din ordre #7078 er mottatt, og behandles nå:

Faktura medfølger din ordre

[Ordre #7078] (25. juni 2022)
Produkt Antall Pris
Prostata Med 1 kr 239.00
Glucomannan 1 kr 279.00
Delsum: kr 518.00
Rabatt: -kr 518.00
Frakt: kr 158.00 via Frakt og ekspedisjon
Betalingsmetode: Faktura
Totalt: kr 158.00
Fakturaadresse
Laila Monica Ribsskog Nikolaisen
Christian Krohgs gate 43A
0186 Oslo
eribsskog+laila@gmail.com
Takk for at du bruker norskhelse.no!

Norsk Helse

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juni 2022 kl. 05:11
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kundeservice@rikstv.no, kundeoppfolging@rikstv.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu, boligselskap@rikstv.no, forhandler@rikstv.no, NRK <info@nrk.no>, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: RiksTV <post@rikstv.no>
Date: søn. 26. jun. 2022 kl. 10:44
Subject: Ordrebekreftelse
To: <eribsskog+laila@gmail.com>


RiksTV Logo
Takk for bestillingen Laila Monica
Kundenummer Ditt kundenummer: 30814363
E-post E-post: eribsskog+laila@gmail.com Tlf.nr Tlf.nr: 91587593
Din ordre
Innhold
RiksPakken 499,- i 12 mnd. Deretter 619,-
TV 2 Sport Premium 359,- i mnd.
C More Film og Serier 99,- i mnd.
Viaplay Film og Serier 0,- i 2 mnd. Deretter 129,-
Rikstoto Direkte 199,- i mnd.
Utstyr
SMART-boks III 890,-
SMART-boks III med opptaksfunksjon 2990,-
Apple TV 4K 1999,-
Antenne hjem, hytte 0,-
Antenne bobil, båt, camping 590,-
Sendes i posten 0,-
Per måned inkl. MVA 1156,-
Totalt for første år inkl. MVA 21631,-
Årlig pris etter første år inkl. MVA 16860,-

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din ordre er registrert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juni 2022 kl. 05:01
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kundeservice@rikstv.no, kundeoppfolging@rikstv.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu, boligselskap@rikstv.no, forhandler@rikstv.no, NRK <info@nrk.no>, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: RiksTV <ikke-svar@rikstv.no>
Date: søn. 26. jun. 2022 kl. 13:45
Subject: Din ordre er registrert
To: <eribsskog+laila@gmail.com>


Hei LAILA MONICA RIBSSKOG NIKOLAISEN,

Takk for at du vil bli kunde hos oss.

Vedlagt finner du abonnementsavtale, generelle abonnementsvilkår og angrerettskjema.

Hvis du har bestilt utstyr sendes dette i posten. Forventet leveringstid er på ca. fem virkedager. Husk å gjennomgå vilkårene før du tar i bruk utstyr og abonnement.



På Min side finner du informasjon om abonnementet ditt.

Har du spørsmål? Kontakt oss på rikstv.no/kundeservice


Vennlig hilsen,  
RiksTV



 


1601092176.pdf
533K