fredag 28. oktober 2022

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Qliro
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. oktober 2022 kl. 21:36
Til: Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 16. feb. 2022 kl. 12:14 skrev Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>:
Sara (Qliro)

16 feb. 2022 12:14 CET

Hei Erik,

Takk for at du kontakter oss på Qliro!

Jeg kan ikke finne deg i systemet ved søk på din mailadresse.

På grunn av taushetsplikt, får vi kun gi ut informasjon til den mailadressen som ble registrert ved kjøp. Send oss derfor en ny mail fra korrekt mailadresse så hjelper vi deg!
Dersom du ikke har tilgang til den mailadressen, kan du alltid ringe oss på 800 69 300.
Våre åpningstider finner du her https://www.qliro.com/nb-no/kundeservice


Jeg ser frem til å høre fra deg og ønsker deg en fin dag!
Med vänliga hälsningar,
Sara
Qliro
QLIRO

Vilken bedömning skulle du ge den support du fått?
Bra, jag är nöjd

Dålig, jag är inte nöjd

Og enda enda mer om nettmobbing

Dette sammendraget er ikke tilgjengelig. Klikk her for å se innlegget.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[#15297504] | Deres faktura fra 4. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra ice
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. oktober 2022 kl. 20:48
Til: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>
Kopi: ice Backoffice Privat <svindel@ice.no>, ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, NKOM <firmapost@nkom.no>, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsket å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 14. feb. 2022 kl. 14:53 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
Hei,

Viser til henvendelse angående id-svindel.

Jeg ser at vi har svart på samme henvendelse tidligere.
Id-svindel er dessverre et økende problem, og vi tar dette på største alvor.

Vi anbefaler å politianmelde når man har blitt utsatt for id-svindel.
Slik det er i dag blir disse sakene ofte henlagt av politiet.
Vi har sperret hos oss slik at det ikke blir bestilt tjenester hos oss.

For å hindre misbruk i fremtiden anbefaler vi deg å sperre for kredittkjøp på Norsis.no/forebygge id-svindel.
www.norsis.no
 https://nettvett.no/jeg-har-blitt-utsatt-for-id-tyveri

Vi beklager ubehageligheter dette har medført.





Vennlig hilsen
 
Gunn
 
 
 
Saksbehandler
 
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no 


2 dager siden (lø., 12 feb. 2022 kl. 4:19 AM)
 
Til:"ice Privat Kundeservice" <privat.mobil@ice.no>Kopi:postkasse@datatilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, tr@forbrukertilsynet.no, post@finkn.no, abuse@telia.com, amnestyis@amnesty.org 
+6 mer
Hei,

jeg synes at det høres litt tafatt ut, at dere ikke har mulighet, til å finne ut mer om dette.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, (som daglig leder), om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Og enda enda et brev fra Bærum kommune: https://johncons]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. oktober 2022 kl. 20:39
Til: telia-info@telia.se
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

det høres rart ut at dere ikke vil svare per mail.

Dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 14. feb. 2022 kl. 08:46 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej och tack för ditt meddelande!

Via e-post till~telia-info@telia.se~kan vi av säkerhetsskäl inte hantera ärenden som innehåller personuppgifter.

För ärenden som rör ditt innehav hos Telia hänvisar vi därför till de specialiserade kontaktingångar som återfinns på vår hemsida:~https://www.telia.se/privat/kontakt.

Är din fråga av personlig eller kundspecifik karaktär kommer ditt meddelande inte att besvaras, annars svarar vi dig här så fort vi kan.


Med vänlig hälsning


Matias Bjärnstedt-Brosius

Telia

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: BKID: IBS0113959 - Svar på din henvendelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. oktober 2022 kl. 20:30
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Kontakt@bergen.kommune.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bergen kommune <Kontakt@bergen.kommune.no>
Date: fre. 28. okt. 2022 kl. 10:15
Subject: BKID: IBS0113959 - Svar på din henvendelse
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


---------------------------------------------

Hei! 

Du har nå fått svar på din henvendelse IBS0113959:

 

Spam

 

Hvis du ønsker å svare på denne e-posten må du gjøre det innen 10 dager. Behold BKID: IBS0113959 i emne-feltet.

 

Med vennlig hilsen

Bergen Offentlige Bibliotek
Byrådsavdeling for kultur, sosial og inkludering
Bergen kommune



Tenk på personvernet ditt. Vanlig e-post sendt over internett kan bli lest av uvedkommende. Sensitiv informasjon bør derfor sendes med brevpost.  Når du sender e-post til Bergen kommune er vi forpliktet til å behandle alle dokumenter etter bestemmelsene i offentlighetsloven og arkivlovgivning. Det betyr at både inngående og utgående e-post kan bli arkivert og at andre kan kreve offentlig innsyn i den dersom innholdet gjelder en sak eller har verdi som dokumentasjon.

Mer fra Facebook

janne larsen 1

PS.

Her er mer om dette:

janne marit larsen 2

PS 2.

Enda mer om dette:

janne marit larsen 3

Mer fra Facebook

kristin hio iu 1

PS.

Her er mer om dette:

kristin hio iu 2

PS 2.

Enda mer om dette:

facebook kristin 3