lørdag 8. juli 2023

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Abonnere] Kommentarer på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen - vennligst bekreft
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 08:48
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: "WordPress.com Support" <Help@wordpress.com>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen <donotreply@wordpress.com>
Date: tir. 10. jan. 2023 kl. 06:42
Subject: [Abonnere] Kommentarer på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen - vennligst bekreft
To: <erib.ssk.og@gmail.com>


Abonner på kommentarer på Atter en gang bestilt KK i og skrevet et ondskapsfullt navn på meg! på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen!

Hei.

Du meldte deg nylig på for å følge ett av mine innlegg. Dette betyr at så snart du bekrefter dette nedenfor vil du motta en epost når nye kommenater legges inn.

For å aktivere dette klikker du Bekreft nedenfor. Hvis du mener dette må være en feil vennligst bare ignorer denne meldingen og intet mer vil hende.

Navn på bloggen: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Bloggadresse: http://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com

Bekreft at du vil følge


Hvis du vil se alle blogger du følger på ett sted, kan du lage deg en WordPress.com-konto.

Vil du mindre e-post? Modify your Abonnementsinnstillinger.

Takk for at du flyr med  WordPress.com

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreft ditt abonnement på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 08:42
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: "WordPress.com Support" <Help@wordpress.com>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen <donotreply@wordpress.com>
Date: tir. 10. jan. 2023 kl. 06:42
Subject: Bekreft ditt abonnement på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
To: <erib.ssk.og@gmail.com>


Site logo image
Please confirm your subscription for LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Howdy,

You recently subscribed to lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com and we need to verify the email you provided. Once you confirm below, you'll be able to receive and read new posts.

If you believe this is an error, ignore this message and nothing more will happen.

Bekreft nå

Modify how you receive updates here. Sign up for advanced settings.

Drevet av WordPress.com
Last ned fra App Store Get it on Google Play

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen] Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen commented on Telenor er mest opptatt av at deres navn ikke må nevnes, ikke om de stenger av folks mobilabonnment når andre folk har sendt inn bestilling på deres webside.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 08:32
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: "WordPress.com Support" <Help@wordpress.com>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen <comment-reply@wordpress.com>
Date: tir. 4. okt. 2022 kl. 18:12
Subject: [LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen] Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen commented on Telenor er mest opptatt av at deres navn ikke må nevnes, ikke om de stenger av folks mobilabonnment når andre folk har sendt inn bestilling på deres webside.
To: <e.rib.s.skog@gmail.com>


Site logo image LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
New comment!
Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen just commented on Telenor er mest opptatt av at deres navn ikke må nevnes, ikke om de stenger av folks mobilabonnment når andre folk har sendt inn bestilling på deres webside..

In response to Erik Løvenbalk Ribsskog (250770(Sladdet av johncons-blogg)) i (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua:

3-åringer trenger ikke telefon, vel. Bare noe jeg kom til å tenke på. Men men.

Du er pur ond. Men du jobber vel for den norske staten, AP og forsvaret. Jeg ønsker deg alt
ondt.

Svar
Liker
Tip icon image You can also reply to this email to leave a comment.
Great posts worth seeing from Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen:
Har noen vært inne hos meg?
Kjennelse fra Oslo tingrett av 27.01.2017
Nå er mitt mobilabonnement sagt opp igjen
Want less email? Unsubscribe or modify your Subscription Options.

Drevet av WordPress.com

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen] Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen commented on Har noen vært inne hos meg?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 08:24
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: "WordPress.com Support" <Help@wordpress.com>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen <comment-reply@wordpress.com>
Date: tir. 27. sep. 2022 kl. 12:49
Subject: [LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen] Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen commented on Har noen vært inne hos meg?
To: <e.r.i.bsskog@gmail.com>


Site logo image LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
New comment!
Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen just commented on Har noen vært inne hos meg?.

In response to Erik Løvenbalk Ribsskog (250770(Sladdet av johncons-blogg)) i (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua:

I natt var jeg inne hos Laila Monica igjen, og så på mens hun sov. Jeg tok også med meg et par sko som suvenir. Håper dette er i orden. Men men.

Sikkert. Hvordan så soverommet ut da? Jeg har ikke mistet noen sko.

Svar
Liker
Tip icon image You can also reply to this email to leave a comment.
Great posts worth seeing from Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen:
Kjennelse fra Oslo tingrett av 27.01.2017
Nå er mitt mobilabonnement sagt opp igjen
Har noen vært inne hos meg?
Want less email? Unsubscribe or modify your Subscription Options.

Drevet av WordPress.com
Last ned fra App Store Get it on Google Play

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Abonnere] Kommentarer på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen - vennligst bekreft
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 08:18
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: "WordPress.com Support" <Help@wordpress.com>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen <comment-reply@wordpress.com>
Date: tir. 4. okt. 2022 kl. 16:19
Subject: [Abonnere] Kommentarer på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen - vennligst bekreft
To: <erib.s.skog@gmail.com>


Abonner på kommentarer på Svar fra arbeids- og inkluderingsdep. på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen!

Hei.

Du meldte deg nylig på for å følge ett av mine innlegg. Dette betyr at så snart du bekrefter dette nedenfor vil du motta en epost når nye kommenater legges inn.

For å aktivere dette klikker du Bekreft nedenfor. Hvis du mener dette må være en feil vennligst bare ignorer denne meldingen og intet mer vil hende.

Navn på bloggen: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Bloggadresse: http://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com

Bekreft at du vil følge


Hvis du vil se alle blogger du følger på ett sted, kan du lage deg en WordPress.com-konto.

Vil du mindre e-post? Modify your Abonnementsinnstillinger.

Takk for at du flyr med  WordPress.com

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreft ditt abonnement på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 08:13
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: "WordPress.com Support" <Help@wordpress.com>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen <comment-reply@wordpress.com>
Date: tir. 4. okt. 2022 kl. 16:19
Subject: Bekreft ditt abonnement på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
To: <erib.s.skog@gmail.com>


Site logo image
Please confirm your subscription for LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Howdy,

You recently subscribed to lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com and we need to verify the email you provided. Once you confirm below, you'll be able to receive and read new posts.

If you believe this is an error, ignore this message and nothing more will happen.

Bekreft nå

Modify how you receive updates here. Sign up for advanced settings.

Drevet av WordPress.com
Last ned fra App Store Get it on Google Play

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Årsaken til at du ikke går ned i vekt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 07:56
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: info@metaburn.no, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Mari fra MetaBurn <info@metaburn.no>
Date: tor. 20. okt. 2022 kl. 10:19
Subject: Årsaken til at du ikke går ned i vekt
To: Erik <eribsskog@gmail.com>


Har du tenkt på dette? Les i nettleseren

Årsaken til at du ikke går ned i vekt
Følt at du gjør ALT for å gå ned i vekt? Du trener og du spiser sunnere. Likevel står vekta virkelig bom stille. Her er 5 årsaker som kan forklare hvorfor.


Vi vet jo at vi bør forbrenne mer enn vi spiser, at vi skal være i kaloriunderskudd. Så hvorfor funker ikke alltid dette?

1. Sover du godt? Studier har vist at de to appetittregulerende hormonene leptin og ghrelin påvirkes av søvnsyklusen vår. Det blir en økning i det appetittstimulerende hormonet ghrelin, og en reduksjon i det appetittdempende hormonet leptin, når vi sover for lite.

2. Stress påvirker kortisolnivåene våre. Disse nivåene påvirker igjen fettlagring i kroppen. Spesielt har “stressfettet” en tendens til å legge seg rundt magen. Mye kortisol kan faktisk til og med flytte fett, og plassere det som bukfett på magen.

3. Drikker du nok vann? Å drikke vann kan være en fordel når du skal ned i vekt. I en 12 ukers langs studie viste det seg at de som drakk en halv liter vann 30 minutter før måltidene gikk 44% mer ned i vekt enn de som ikke drakk vann.

4. Muskler er mer kompakt enn fett. Ett kilo fett veier det samme som ett kilo muskler, men muskler tar omtrent 18 prosent mindre plass. Dessuten forbrenner muskler kalorier mens fett lagrer kalorier. Så om vekten din ikke går ned, men klærne sitter løsere, kan det være at du bygger muskler.

5. 0,5 kilo fett tilsvarer omtrent 3500 kalorier. Under normale omstendigheter behøver vi 3500 “overskuddskalorier” for å produsere et halvt kilo fett. Men for å forbrenne fett behøver vi å gå i kaloriunderskudd. For at du skal kvitte deg med ca 5 kilo, trenger du et kaloriunderskudd på 35.000 kalorier.

VIL DU RASKERE NED I VEKT?
MetaBurn inneholder hele 350 mg camellia sinesis som kan bidra til å opprettholde vektkontroll, forbrenning og til å redusere appetitten, i tillegg til 50 mg chili og 200 mg wakameekstrakt. Wakame kan bidra til fettmetabolismen og kan også bidra til å redusere appetitten. I tillegg bidrar vitamin B3, B6 og B9 til normal energiomsetning.

Som tidligere kunde gir vi deg i dag HALV PRIS på MetaBurn i to måneder. Vi betaler porto! 



FÅ METABURN TIL 50% NÅ!
Få MetaBurn i 2 mnd (60 dager) for kun kr 199,-. Så abonnement til 796,- hver 4. måned (199,- pr. mnd). Ingen bindingstid. 

Dette sier kundene
⭐⭐⭐⭐⭐

" Min fettmage har gått ned noe etter bare en uke og jeg har gått ned i vekt og fått vekk mitt trøblete søtsug. Jeg merker det på mine jeans at jeg blitt smalere rundt midjen. Superbra tabletter! "

– Shireen K.

⭐⭐⭐⭐⭐

" Helt suveren! Har mistet vekt takket være MetaBurn. Mindre (som i merkbar mye mindre!) søtsug sultfølelsen er ikke så framtredende, føles ikke så "hul" ut. 😊👍"

– Espen B.


⭐⭐⭐⭐⭐

" Jeg må si jeg er litt imponert nå som jeg har brukt MetaBurn i noen uker! Jeg er ikke sugen på godteri eller noe "attåt" kaffen lengre! Hvilken følelse! "

– Ingrid Mari F.



FÅ FART PÅ FORBRENNINGEN MED METABURN NÅ!
Vitamail AS
Boks 138
1417 Sofiemyr

21 08 01 08
Du mottar denne eposten fordi du har vært kunde, tatt en test eller lastet ned et magasin. Ønsker du ikke eposter?

Avmeld

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse -Påmelding til Mangerfestivalen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 07:44
Til: info@mangerfestivalen.no
Kopi: admin@program.no, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

om dette er noe ulempe for meg?

Jeg må sitte hele helsikes sommerferien og drive med den gørre skiten her, istedet for å sitte på playaen og ta en drink for eksempel.

På grunn av noen helsikes tusseladder som dere, som ikke gidder å gjøre jobben sin.

Så fortsetter denne driten igjen, med hundrevis av tulle-bestillinger/e-poster hele tida.

Og så lurer dere på om det er noe ulempe.

Helvetes hildrande du-tullinger må jeg si da.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Om du/dere kan sende dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!


tir. 30. aug. 2022 kl. 10:36 skrev Mangerfestivalen <info@mangerfestivalen.no>:
Eg har ingen mulighet til å spore opp kven som har bestilt dette i ditt namn, så det er ikkje meir me kan gjere med det.

Men eg må spørre- medførte det nokon store ulepmper for deg, bortsett frå at du fekk nokre email?

Venleg helsing
Mangerfestivalen,
Manger Skulemusikklag



On 26 March 2022 at 16:47:10 +01:00, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å få svar fra daglig leder/administrerende direktør, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 16. nov. 2021 kl. 21:49 skrev Mangerfestivalen <info@mangerfestivalen.no>:
Hei
Eg har sletta den falske påmeldinga, så eg reknar med du ikkje har mottatt fleire meldingar frå oss?
At nokon misbrukar navnet ditt og melder nokon på i ditt namn, kan ikkje me ta ansvar for.
Me brukar program.no som er ein ekstern leverandør av system for påmelding, så du må eventuelt ta det opp med dei, slik at dei eventuelt kan gjere noko med det og prøve å hindre at nokon melder på andre enn seg sjølv.
Eg ser sjølvsagt at det er kjedeleg for deg viss dette er noko du har vore utsatt for fleire gongar, men det er det lite me kan gjere med. Nettet florerar med skjema der ein kan melde seg på alle moglege ting, og påmeldingsskjemaet me har publisert er berre eitt av mange.
Kanhende du må anmelde dette til politiet, slik at dei eventuelt kan etterforske det. Det er vel høgst sannsynleg nokon du kjenner som «køddar» med deg?



Venleg helsing
Sondre Håland 
Mangerfestivalen,
Manger Skulemusikklag



Den 16. november 2021 kl. 15:26 sentraleuropeisk normaltid, skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 16. aug. 2021 kl. 14:21 skrev Mangerfestivalen <info@mangerfestivalen.no>:
Hei
Eg beklagar viss det har skjedd ein feil her. Skal sjølvsagt slette påmeldinga som er sendt i ditt navn.
Skjemaet er utførleg fylt ut, så det virkar som det er nokon som prøver å spøke med deg, meir enn identitetstjuveri...

Eg legg til program.no som mottakar her- kanskje dei kan sjå kva adresse som trakasserar deg.

Venleg helsing
Sondre Håland
Mangerfestivalen,
Manger Skulemusikklag



On August 16, 2021 at 1:39:37 pm +02:00, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Program.no <admin@program.no>
Date: man. 16. aug. 2021 kl. 05:44
Subject: Bekreftelse -Påmelding til Mangerfestivalen
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for påmeldinga dykkar til Mangerfestivalen!

Ytterlegare informasjon om arrangementet vil verte send til dykk etterkvart på denne epostadressa. I tillegg vil det verte oppdatering på www.mangerfestivalen.no og på Facebook.



Har de spørsmål i forbindelse med arrangementet kan de ta kontakt på info@mangerfestivalen.no eller ta kontakt med leiar i arrangementskomiteen, Lene Therese Grindheim, på mobil 916 65 274



Venleg helsing

Mangerfestivalen





Namn på korps: Blakstadtøsene
Divisjon: Generasjonskorps
Antall musikantar: 73
Kontaktperson, korps: Erik Løvenbalk Ribsskog
Kontaktperson, mobil: 48638549
Kontaktperson, epost: eribsskog@gmail.com
Dirigent: Laila Monica Nikolaisen
Dirigent, mobil: 91587593
Dirigent, epost: lail-ni@online.no
Festkonsert: Ja
Antall festkonsertbillettar, deltakar (gratis): 73
Antall festkonsertbillettar, andre: 5
Adresse til korpset: (Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

Repertoire




Klikk her for å redigere svar

Eller klipp ut denne lenken: https://program.no/paamelding?key=Ma558d875cf978ea24f1026a234f5a6d82441e2424-event-1628068474283%2FMa558d875cf978ea24f1026a234f5a6d82441e2424-paamelding-1628068516488&svar=t5a9R

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: The Billetto Organiser Experience
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 07:27
Til: Billetto Support <support@billetto.co.uk>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 3. aug. 2022 kl. 15:47 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Team Billetto (Billetto)

3. aug. 2022, 15:47 CEST

Hej Erik,

Vi har besvarat alla dina tidigare mail. 
Kontot och informationen ärendet gäller, är borttagen. 

Önskar dig allt gott
Med vänliga hälsningar / Best Regards

Bengta
Customer Relations Manager
Billetto Sverige & Norge

Erik Ribsskog

30. jul. 2022, 07:00 CEST

Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #179481 "Re: Re: Klage/Fwd: The Bill..."

Hei,

i min forrige mail, så ba jeg om at dette skulle bli sendt til en overordnet.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 15. feb. 2022 kl. 15:41 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:

Denne e-posten er en tjeneste fra Billetto.

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Ditt nyhetsbrev fra bonprix: Bekreft din påmelding nå! [Ticket-ID 99142872]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 07:11
Til: service@bonprix.no
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

jeg lurer på om dere har møtt i øra der (som de sier).

For i min forrige mail så ba jeg om at dette skulle sendes til en overordnet.

Og så får jeg bare svar fra dere vanlige underordnede der.

Så da er det vel ikke noe rart, at det bare blir tull.

(For å si det sånn).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 3. aug. 2022 kl. 15:08 skrev bonprix <service@bonprix.no>:
Hei Erik,

Takk for svaret ditt.Vi skal hjelpe deg så godt vi kan.

Dessverre kan vi fortsatt ikke se hvem som har lagt inn denne bestillingen i ditt navn. Du må kontakte politiet for dette, samt å inngi politianmeldelse.

Vi har muligheten til å blokkere kontoen din mot fremtidige bestillinger hvis du ønsker det.

Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.

bonprix ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen
Fidelie
bonprix kundeservice

Vær oppmerksom på våre nye bankopplysninger:
SEB Bank,
kontonummer: 9750 06 63077



Kundetelefon: 21 05 57 30

Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-15.00


www.bonprix.no
www.facebook.com/bonprixNO
www.twitter.com/bonprixNO
www.youtube.com/bonprix

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Selskapets forretningskontor: Hamburg

Markus Fuchshofen
Dr. Richard Gottwald
Dr. Kai Heck
Rien Jansen
Dr. Marcus Ackermann

Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455

Adresse:

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Haldesdorfer Str. 61
22179 Hamburg

[Ticket-ID 99142872]

> Hei,
>
>
> i min forrige mail, så ba jeg om at dette skulle bli sendt til en overordnet.
>
>
> Jeg kan ikke se at det har skjedd.
>
>
> Så det må jeg klage på.
>
>
> (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
>
>
> Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
>
>
> Skjerpings!
>
>
> Erik Ribsskog
>
>
>
>
> tor. 3. feb. 2022 kl. 17:01 skrev bonprix <service@bonprix.no>:
>
> Hei Erik,
>
> Takk for svaret ditt.Vi skal selvfølgelig svare så godt vi kan.
>
> Vi har ikke mulighet til å få IP-adressen, derfor har vi ikke mulighet til å se hvem det er. Dette er opp til politiet så vi ber deg sende inn politianmeldelse angående dette.
>
> Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
>
> bonprix ønsker deg en fin dag.
>
> Vennlig hilsen
> Fidelie
> bonprix kundeservice
>
> Vær oppmerksom på våre nye bankopplysninger:
> SEB Bank,
> kontonummer: 9750 06 63077
>
>
>
> Kundetelefon: 21 05 57 30
>
> Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
>
>
> www.bonprix.no
> www.facebook.com/bonprixNO
> www.twitter.com/bonprixNO
> www.youtube.com/bonprix
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Selskapets forretningskontor: Hamburg
>
> Markus Fuchshofen
> Dr. Richard Gottwald
> Dr. Kai Heck
> Rien Jansen
> Dr. Marcus Ackermann
>
> Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
>
> Adresse:
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Haldesdorfer Str. 61
> 22179 Hamburg
>
> [Ticket-ID 99142872]
>
> > Hei,
> >
> > som jeg tidligere har skrevet til din kollega Joline, (i 2020), så ønsker jeg at en overordnet, (som daglig leder), skal svare på dette.
> >
> > Så dette må jeg klage på.
> >
> > Vennligst send dette til en overordnet nå.
> >
> > (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.
> >
> > Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
> >
> > Skjerpings!
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> >
> >
> > tor. 14. okt. 2021 kl. 09:01 skrev bonprix <service@bonprix.no>:
> >
> > Hei Erik,
> >
> > Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
> >
> > Du har valgt å skrivde deg opp på nyhetsbrev. Men vi kan fjerne det før deg om du ønsker?
> >
> > Du har sendt oss lignende mail før, hver gang du tar kontakt med oss.
> >
> > Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
> >
> > bonprix ønsker deg en fin dag.
> >
> > Vennlig hilsen
> > Herman
> > bonprix kundeservice
> >
> >
> >
> >
> > Kundetelefon: 21 05 57 30
> >
> > Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
> >
> >
> > www.bonprix.no
> > www.facebook.com/bonprixNO
> > www.twitter.com/bonprixNO
> > www.youtube.com/bonprix
> >
> > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > Selskapets forretningskontor: Hamburg
> >
> > Markus Fuchshofen
> > Dr. Richard Gottwald
> > Dr. Kai Heck
> > Rien Jansen
> > Dr. Marcus Ackermann
> >
> > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> >
> > Adresse:
> >
> > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > Haldesdorfer Str. 61
> > 22179 Hamburg
> >
> > [Ticket-ID 99142872]
> >
> > > Hei,
> > >
> > >
> > > dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
> > >
> > >
> > > (For jeg har ikke kontaktet dere).
> > >
> > >
> > > Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
> > >
> > >
> > > Med hilsen
> > >
> > >
> > > Erik Ribsskog
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > ons. 23. jun. 2021 kl. 15:21 skrev bonprix <service@bonprix.no>:
> > >
> > > Hei Erik,
> > >
> > > Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
> > >
> > > Hvordan kan vi hjelpe deg?
> > >
> > > Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
> > >
> > > bonprix ønsker deg en fin dag.
> > >
> > > Vennlig hilsen
> > > Nicco
> > > bonprix kundeservice
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Kundetelefon: 21 05 57 30
> > >
> > > Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
> > >
> > >
> > > www.bonprix.no
> > > www.facebook.com/bonprixNO
> > > www.twitter.com/bonprixNO
> > > www.youtube.com/bonprix
> > >
> > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > Selskapets forretningskontor: Hamburg
> > >
> > > Markus Fuchshofen
> > > Dr. Richard Gottwald
> > > Dr. Kai Heck
> > > Rien Jansen
> > > Dr. Marcus Ackermann
> > >
> > > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> > >
> > > Adresse:
> > >
> > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > Haldesdorfer Str. 61
> > > 22179 Hamburg
> > >
> > > [Ticket-ID 99142872]
> > >
> > > > Hei,
> > > >
> > > >
> > > > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
> > > >
> > > >
> > > > (Jeg har ikke kontaktet disse).
> > > >
> > > >
> > > > Vennligst rydd opp!
> > > >
> > > >
> > > > Med hilsen
> > > >
> > > >
> > > > Erik Ribsskog
> > > >
> > > >
> > > > PS.
> > > >
> > > >
> > > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> > > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> > > > jeg).
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > ---------- Forwarded message ---------
> > > > Fra: Service bonprix.no <service@bonprix.no>
> > > > Date: man. 15. mar. 2021 kl. 14:04
> > > > Subject: Ditt nyhetsbrev fra bonprix: Bekreft din påmelding nå!
> > > > To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > " id="gmail-m_-7925913215884962542element-4571060" src="https://image01.bonprix.no/newsletter/versandmedia/mails-58528/bonprix-2011438.jpg" style="width: 100%; height: auto;" title="bonprix >" width="600">
> > > >
> > > >
> > > > Bekreft registrering
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Kjære eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com,
> > > >
> > > >
> > > > så gøy at du er interessert i bonpix nyhetsbrev!
> > > > Vennligst bekreft registreringen din.
> > > >
> > > > Din rabattkode for gratis frakt leveres i en separat e-post.
> > > >
> > > > Ditt Bonprix-team
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > "> Bekreft registrering ›
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Med nyhetsbrevet tilbys jeg mer!
> > > >
> > > >
> > > > Rabattkoder
> > > > Trender
> > > > Salg
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Bekreftelsen du mottar med denne e-posten, er kun for din egen sikkerhet. Hvis du ikke har valgt å abonnere på bonprix nyhetsbrev, vennligst ignorere denne e-posten.
> > > > Du kan når som helst avregistrere deg fra å motta nyhetsbrevet, ">her eller nederst, direkte i nyhetsbrevet.
 

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Re: FW: Re: Re: FW: Re: Re: RiksTV 30292363
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 07:01
Til: kundeservice@rikstv.no
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


lør. 30. juli 2022 kl. 16:16 skrev <kundeservice@rikstv.no>:
Hei Erik,  
 
Takk for at du tok kontakt med oss.  
 
Vi har mottatt henvendelsen din og har sendt den videre for behandling hos administrasjonsavdelingen vår. Straks vi har gjennomgått saken kontakter vi deg.  
 
Det vil kunne være noe behandlingstid.   
 
 
Har du logget deg inn på Min side ennå? Her får du full oversikt over ditt TV-abonnement. Du kan også endre betalingsperiode på fakturaene dine, se utestående beløp, betale fakturaene med Vipps eller bankkort. I tillegg kan du enkelt gjøre nye bestillinger, endre abonnementet ditt samt oppdatere dine kundeopplysninger. 
 
Har du ikke en Min side-bruker, kan du registrere deg her: minside.rikstv.no 
Alt du trenger er mobilnummeret ditt.  
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Linda
Kundebehandler RiksTV AS
www.rikstv.no/kontakt
 
 
Problemer i ditt område? Sjekk https://www.rikstv.no/status/
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sat Jul 30 2022 06:29:31 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundeoppfolging@rikstv.no
CC: jerome.franck@rikstv.no;ole.skarbovik@rikstv.no;tonje.overvoll@rikstv.no;kundeservice@rikstv.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;post@finkn.no;sfovpost@statsforvalteren.no;abuse@telia.com;amnestyis@amnesty.org;hrwuk@hrw.org;post@rikstv.no;webmaster@rikstv.no;post@medietilsynet.no;rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu;boligselskap@rikstv.no;forhandler@rikstv.no;info@nrk.no;Marit.Annie.Soderblom@domstol.no;rana.tingrett@domstol.no;fmoavsh@statsforvalteren.no
Subject: Re: Re: FW: Re: Re: RiksTV 30292363
Hei,

jeg har lært om sånn her på handel og kontor i sin tid.

Og det er dere som skal sende dette til riktig person, og ikke sende meg rundt som en kasteball.

Det er bånn i bøtta, når det gjelder kundeservice.

Dere får ha en sånn 'Z' som logo, som russerne bruker, sånn at folk skjønner at dette er noen som ikke bryr seg om kundeservice og denslags.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 11. feb. 2022 kl. 08:23 skrev <kundeoppfolging@rikstv.no>:
Hei, 
 
Ønsker du kontakt med administrerende direktør kan han kontaktes her: https://www.rikstv.no/om-rikstv/presse/
 
 
Ha en fin dag! 
 
Med vennlig hilsen
Sandra
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Fri Feb 11 2022 02:22:21 GMT+0100 (Central European Standard Time)
To: kundeservice@rikstv.no
Subject: Re: FW: Re: Re: RiksTV 30292363
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar fra en overordnet, (som daglig leder), om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 13. okt. 2021 kl. 15:37 skrev <kundeservice@rikstv.no>:
Hei,  
 
Takk for at du tok kontakt med oss.  
 
Vi har mottatt henvendelsen din og har sendt den videre for behandling hos administrasjonsavdelingen vår. Straks vi har gjennomgått saken kontakter vi deg.  
 
Det vil kunne være noe behandlingstid.   
 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Mohammed
Kundebehandler RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
 
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Wed Oct 13 2021 13:43:54 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundeservice@rikstv.no
Subject: Re: Re: RiksTV 30292363
Hei,

dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.

De andre firmaene klarer ihvertfall å finne noen IP-adresser, (til disse jævlene).

Og dere har heller ikke gjort rede for hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Så dette synes jeg at høres litt tafatt ut.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at en overordnet skal svare om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 25. jun. 2021 kl. 13:35 skrev <kundeservice@rikstv.no>:
Hei,
 
Takk for at du tok kontakt med oss. 

Som nevnt i epost av 14.05.2021 må vi utgangspunkt i at den personen som sender inn bestilling er den personen de utgir seg for. I tilfeller hvor dette ikke stemmer kansellerer vi ordre så fort vi får kjennskap til forholdet.

Vi har ikke mulighet til å etterforske hvem som har gjort identitetstyveri.  Ønsker du å etterfølge det videre må du kontakte politiet og anmelde identitstyveri.
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Frank
Kundebehandler RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
F� hjelp av chatboten v�r Rix, som alltid er tilgjengelig for deg https://www.rikstv.no/kontaktWeb: rikstv.no | www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
 
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Fri Jun 25 2021 13:09:27 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu
Subject: Re: RiksTV 30292363
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 

tor. 25. mar. 2021 kl. 10:30 skrev <rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu>:
Hei, 
 
Viser til henvendelse angående kundenummer 30292363. 
 
Utstyret som er bestilt er allerede levert til hentested. Vi ber deg om å ta kontakt med Rema 1000 Signaturgården for å få dette sendt i retur til oss. Hentekode er BH97 og BM66. Når dette er i orden kan du svare på denne e-posten, vi får da kansellert resten av bestillingen. 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Sandra
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[BEKRAFT:139212] Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 06:53
Til: Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post@elhub.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, Abuse <abuse@telia.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, trond.skjellerud@elvia.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette synes jeg at høres litt ut som noe slags tafatthet/ansvarsfraskrivelse.

(At dere ikke har mulighet til å finne ut hvem disse nett-trollene er (eller hæstkukan som dere sier).

Som driver og kødder/tuller med meg).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 25. juli 2022 kl. 19:21 skrev Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>:
Hei, det er dessverre umulig for oss å finne ut av hva som har skjedd i dette tilfellet. 

Vi mottok den 21.02.2022 en bestilling som angivelig var fra deg da alle kundeopplysninger stemte og vi fikk oppgitt fødels- og personnummer i bestillingen som gav treff mot offentlig register.

Du fikk tilsendt kvittering på bestillingen til din epostadresse og vi gjennomførte leverandørbytte og sendte deg velkomstbrev. Så snart vi fikk tilbakemelding fra deg om at dette ikke var utført av deg, så kansellerte/reverserte vi leverandørbyttet slik at det ble tilbakestilt slik det var før vi mottok bestillingen.

Vi har derfor ikke hatt noen kraftavtale som har vært aktiv i ditt navn og har heller ikke produsert noe faktura i ditt navn.


Med vennlig hilsen

Arne-Tore Bang

Bodø Energi Kraftsalg AS
__________________________
e-post: kunde@bodoenergi.no
www.bodoenergi.no
Tlf. 75 54 51 00

Tenk på miljøet. Skriv ikke ut denne eposten hvis du ikke er nødt.
The information contained in this email may be confidential or subject to intellectual property protection. If you are not the intended recipient, you are not authorized to use or disclose this information, and we request that you notify us and delete this message.


-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 14.07.2022 15:22
Til: Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no,post@elhub.no,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,kundeservice@glitreenergi.no,pal.skjaeggestad@glitreenergi.no,tryggstromhandel@dnvgl.com,elklage@elklage.no,ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no,Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundeservice@hafslundstrom.no,Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,NKOM <firmapost@nkom.no>,Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>,calmquist@eurojuris.no,trond.skjellerud@elvia.no
Emne: Re: [BEKRAFT:139212] Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 23. feb. 2022 kl. 08:11 skrev Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>:
Hei, vi har mottatt bestilling i ditt navn og registrert denne i vårt system i går. 

På bakgrunn av denne henvendelsen har vi nå kansellert/reversert dette leverandørbyttet i vårt system.


Med vennlig hilsen

Arne-Tore Bang

Bodø Energi Kraftsalg AS
__________________________
e-post: kunde@bodoenergi.no
www.bodoenergi.no
Tlf. 75 54 51 00

Tenk på miljøet. Skriv ikke ut denne eposten hvis du ikke er nødt.
The information contained in this email may be confidential or subject to intellectual property protection. If you are not the intended recipient, you are not authorized to use or disclose this information, and we request that you notify us and delete this message.


-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 23.02.2022 01:26
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kunde@bodoenergi.no,post@elhub.no,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,kundeservice@glitreenergi.no,pal.skjaeggestad@glitreenergi.no,tryggstromhandel@dnvgl.com,elklage@elklage.no,ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no,kundesenter.no@lowell.com,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundeservice@hafslundstrom.no,post@baerum.kommune.no,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>,calmquist@eurojuris.no
Emne: Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kunde@bodoenergi.no>
Date: man. 21. feb. 2022 kl. 20:09
Subject: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for du har valgt oss som din kraftleverandør!
Vedlagt finner du kopi på din bestilling av strøm. Det tar ca 3 dager fra bestillingstidspunktet til strømavtalen aktiveres i vårt system. Når avtalen trer i kraft vil du motta en ny e-post med ditt kundenummer og annen relevant kundedata.

Med vennlig hilsen Bodø Energi Kraftsalg

Skjema: Bestilling av strøm hos Bodø Energi Kraftsalg - velkommen!
Tidspunkt levert: 21.02.2022 20:08
Ditt referansenr: 139148

Mobiltelefon (Sladdet av johncons-blogg)
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Fødselsnummer (11 siffer) 250770*****
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnummer (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Strømavtale Glimtstrøm

(Sladdet av johncons-blogg)

(Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
MålepunktID: (Sladdet av johncons-blogg)
MeterNo: (Sladdet av johncons-blogg)
Grid owner: (Sladdet av johncons-blogg)
Bekreftet
Avlesedato 21.02.2022
Skal faktura sendes til annen adresse? NEI
Ønsker du å motta faktura på e-post? Velger du e-postfaktura slipper du et miljøgebyr på 49 kr. NEI
E-post for faktura eribsskog@gmail.com
Jeg er opptatt av bærekraft og ønsker at forbruket mitt skal være av 100% fornybar kraft produsert av nordnorsk vannkraft for kr 49,- pr mnd. JA
Jeg bekrefter at kraftleveranse skal påbegynne før angrerettsfristen utløper (14 dager). Bekreftet
Jeg aksepterer avtalevilkårene og bekrefter min bestilling. Bekreftet
Oppgi e-postadresse for få tilsendt kvittering for levert skjema eribsskog@gmail.com
Jeg aksepterer å bli kontaktet via telefon NEI
Jeg aksepterer å bli kontaktet via SMS JA
Jeg aksepterer å motta e-post fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Jeg aksepterer å motta brev fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Jeg aksepterer å motta Push-melding i Appen fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Med vennlig hilsen

Bodø Energi Kraftsalg

Har du spørsmål?

Kontakt oss på tlf: 755 45 100

eller send oss e-post til: kunde@bodoenergi.no

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Confirm you want to receive email marketing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 06:40
Til: "Stayclassy.no" <kundeservice@stayclassy.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 21. juli 2022 kl. 15:51 skrev Stayclassy.no <kundeservice@stayclassy.no>:
Henrik
Henrik
Hei Erik,

 jeg ser ikke tidligere mailer fra deg, hva kan vi hjelpe deg med?

Med vennlig hilsen
Henrik

kundebehandler Stayclassy

Sett pris på dette svaret · Se trådhistorikk

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 06:33
Til: Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 21. juli 2022 kl. 13:10 skrev Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>:
Hei Erik

Ettersom jeg forstår så har du ikke fått varer fra Fyrklovern.
Vi kan dessverre ikke hjelpe deg.

Vi ønsker deg en riktig fin dag videre

Vennlig hilsen
Kundeservice@fyrklovern.no
Fyrklövern AS
Rosenholmveien  25, 1414 Trollåsen
PB 474, 1414 Kolbotn
Tlf 67 20 63 50





Besøk vår hjemmeside www.fyrklovern.no

 


søn. 17. jul. 2022 kl. 20:36 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

jeg har blant annet sendt dere en mail, i september 2020.

Hvor jeg ba dere om å informere meg om, hvem som hadde bestilt varer fra dere, i mitt navn.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 12. jan. 2022 kl. 08:43 skrev Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>:
Hei Erik

Du har sendt mail til feil firma. Dette har vi ikke kjennskap til.

Vi ønsker deg et riktig godt nyttår  

Vennlig hilsen
Kundeservice@fyrklovern.no
Fyrklövern AS
Rosenholmveien  25, 1414 Trollåsen
PB 474, 1414 Kolbotn

Tlf 67 20 63 50





Besøk vår hjemmeside www.fyrklovern.no

 


tir. 4. jan. 2022 kl. 16:09 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

ettersom jeg har skjønt, (jeg søkte litt på nettet siden at jeg fikk den aktuelle svindel-regningen), så har dere samme adresse, (Ångbåtsbron 1), som Girl IT/Stabenfelt/Cydonia, i Malmø.

Så det er vel sånn, at dere har samme eier.

Hvis ikke så kan dere kanskje be de om å skjerpe seg, (hvis dere møter dem i heisen/trappeoppgangen, for eksempel).

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 23. sep. 2021 kl. 08:10 skrev Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>:
Hei Erik.
Denne mailen har du sendt til feil firma.
Vi er Fyrklövern.


Vi ønsker deg en fin dag videre! 

Vennlig hilsen
Kundeservice@fyrklovern.no
Fyrklövern AS
Rosenholmveien  25, 1414 Trollåsen
PB 474, 1414 Kolbotn

Tlf 67 20 63 50





Besøk vår hjemmeside www.fyrklovern.no

 


tor. 23. sep. 2021 kl. 01:04 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

jeg viser til Deres betalingspåminnelse, uten dato.

(Se vedlegg).

Dette er det ikke jeg som har bestilt.

Det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg sender all dritten tilbake, så dette skal dere ha fått i retur.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: johncons:E-post til City Self-Storage i Oslo. (In Norwegian).
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 06:28
Til: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>
Kopi: post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Olsen <no-reply@blogger.com>
Date: tir. 19. juli 2022 kl. 13:03
Subject: johncons:E-post til City Self-Storage i Oslo. (In Norwegian).
To: <eribsskog@gmail.com>


Erik Olsen har sendt deg en link til en blogg:

Hei. Her har du svaret på hvor dine ting fra lagerboden er hen.

Blogg: johncons
Innlegg: E-post til City Self-Storage i Oslo. (In Norwegian).
Link: https://johncons-mirror.blogspot.com/2008/09/e-post-til-city-self-storage-i-oslo-in.html

--
Drevet av Blogger
https://www.blogger.com/

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Abonnere] Kommentarer på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen - vennligst bekreft
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 06:23
Til: "WordPress.com Support" <help@wordpress.com>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 18. juli 2022 kl. 16:32 skrev WordPress.com Support <help@wordpress.com>:
Thorr (Automattic)

Jul 18, 2022, 14:32 UTC

Hey there! I just wanted to check in with you and see if you received our last message about filtering your emails and switching around your blog subscription notifications? It seems there was a bit of confusion between the messages and we wanted to make sure everything was resolved for you. Thanks!

Cheers,
Thorr

This email is a service from Automattic.

Mer om nettmobbing

 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV: Re: [BEKRAFT:139212] Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm CRM:0464000401
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 06:09
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, KS Privat <kundesenter@los.no>, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, trond.skjellerud@elvia.no, calmquist@eurojuris.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Abuse <abuse@telia.com>, morten.schau@elvia.no, trl@nve.no, rme@nve.no, kom@nve.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, kundeservice@hafslundstrom.no, kundeservice@mail.efi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no, elklage@elklage.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, kundeservice@glitreenergi.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, post@elhub.no, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, eian@eianadvokat.no
Hei,

det virker som at du ikke forstår at du svarer på en kopi.

Så da lurer jeg på om du/dere driver og kvemer litt (driver med oppvigleri) der nede på Sørlandet.

(Eller om dere driver og maner.

På samisk vis).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 18. juli 2022 kl. 08:29 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei Erik,

 

Takk for at du tar kontakt med oss.

 

Vi kan ikke se et kundeforhold under ditt navn her i LOS. Vi henviser deg til avsenderen av eposten du reagerer på kunde@bodoenergi.no.

 

Ønsker deg en riktig fin dag videre.

 

Vennlig hilsen 
Ole | Kunderådgiver
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 09:00 – 16:00 | FB: 09:00 – 16:00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Thu Jul 14 2022 15:22:55 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
Til: Arva AS (tidligere Nordlandsnett) <kunde@bodoenergi.no>;
Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; trond.skjellerud@elvia.no; calmquist@eurojuris.no; politikk@hoyre.no; marked@ge.no; firmapost@nkom.no; runcornoffice@taroe.org; info@tpas.org.uk; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no; trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no; kundeservice@hafslundstrom.no; kundeservice@mail.efi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; juridisk@datatilsynet.no; kundeservice@renroros.no; strom.no@lowell.com; postmottak@asd.dep.no; svc.no.nova@lowell.com; kundesenter.no@lowell.com; Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no; elklage@elklage.no; tryggstromhandel@dnvgl.com; pal.skjaeggestad@glitreenergi.no; kundeservice@glitreenergi.no; kundeservice@norgesenergi.no; post@elhub.no; postkasse@datatilsynet.no;
Emne: Re: [BEKRAFT:139212] Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm

Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
 
ons. 23. feb. 2022 kl. 08:11 skrev Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>:
Hei, vi har mottatt bestilling i ditt navn og registrert denne i vårt system i går.
 
På bakgrunn av denne henvendelsen har vi nå kansellert/reversert dette leverandørbyttet i vårt system.
 


Med vennlig hilsen

Arne-Tore Bang

Bodø Energi Kraftsalg AS
__________________________
e-post: kunde@bodoenergi.no
www.bodoenergi.no
Tlf. 75 54 51 00

Tenk på miljøet. Skriv ikke ut denne eposten hvis du ikke er nødt.
The information contained in this email may be confidential or subject to intellectual property protection. If you are not the intended recipient, you are not authorized to use or disclose this information, and we request that you notify us and delete this message.

 
-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 23.02.2022 01:26
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kunde@bodoenergi.no,post@elhub.no,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,kundeservice@glitreenergi.no,pal.skjaeggestad@glitreenergi.no,tryggstromhandel@dnvgl.com,elklage@elklage.no,ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no,kundesenter.no@lowell.com,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundeservice@hafslundstrom.no,post@baerum.kommune.no,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>,calmquist@eurojuris.no
Emne: Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm
 
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 
 
---------- Forwarded message ---------
Fra: <kunde@bodoenergi.no>
Date: man. 21. feb. 2022 kl. 20:09
Subject: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm
To: <eribsskog@gmail.com>
 
Takk for du har valgt oss som din kraftleverandør!
Vedlagt finner du kopi på din bestilling av strøm. Det tar ca 3 dager fra bestillingstidspunktet til strømavtalen aktiveres i vårt system. Når avtalen trer i kraft vil du motta en ny e-post med ditt kundenummer og annen relevant kundedata.

Med vennlig hilsen Bodø Energi Kraftsalg

 

Skjema: Bestilling av strøm hos Bodø Energi Kraftsalg - velkommen!
Tidspunkt levert: 21.02.2022 20:08
Ditt referansenr: 139148

Mobiltelefon (Sladdet av johncons-blogg)
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Fødselsnummer (11 siffer) 250770*****
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnummer 1356 BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Strømavtale Glimtstrøm
 
 
 
   
(Sladdet av johncons-blogg)
  (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
 

MålepunktID: (Sladdet av johncons-blogg)
MeterNo: (Sladdet av johncons-blogg)
Grid owner: (Sladdet av johncons-blogg)
Bekreftet
Avlesedato 21.02.2022
Skal faktura sendes til annen adresse? NEI
Ønsker du å motta faktura på e-post? Velger du e-postfaktura slipper du et miljøgebyr på 49 kr. NEI
E-post for faktura eribsskog@gmail.com
Jeg er opptatt av bærekraft og ønsker at forbruket mitt skal være av 100% fornybar kraft produsert av nordnorsk vannkraft for kr 49,- pr mnd. JA
Jeg bekrefter at kraftleveranse skal påbegynne før angrerettsfristen utløper (14 dager). Bekreftet
Jeg aksepterer avtalevilkårene og bekrefter min bestilling. Bekreftet
Oppgi e-postadresse for få tilsendt kvittering for levert skjema eribsskog@gmail.com
Jeg aksepterer å bli kontaktet via telefon NEI
Jeg aksepterer å bli kontaktet via SMS JA
Jeg aksepterer å motta e-post fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Jeg aksepterer å motta brev fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Jeg aksepterer å motta Push-melding i Appen fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Med vennlig hilsen

Bodø Energi Kraftsalg

Har du spørsmål?

Kontakt oss på tlf: 755 45 100

eller send oss e-post til: kunde@bodoenergi.no