Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. januar 2021

Som jeg har blogget om tidligere, så var dette niesen, til min tidligere butikksjef-kollega, (fra Rimi i Oslo Øst), Hege Grymyr. Kondolerer

niesen til hege grymyr

Mer om hva jeg kjøpte på Amazon i 2013

mer fra amazon 2013

PS.

Etter at jeg hadde bodd hos MAS, i noen måneder, (på starten av 2012).

(Noe jeg blogget om her om dagen).

Så ville de at jeg skulle søke om kommunale leiligheter.

(Eller 'housing association-leiligheter', (boliger eiet av ideelle stiftelser), var det vel.

Noe sånt).

Og jeg fikk 'plutselig' en leilighet, (fra Liverpool Housing Trust), i Keith Court, våren 2012.

Og da kjøpte jeg, en sånn hybel-vaskemaskin, på Maplin, (var det vel).

(For jeg hadde ikke råd til en ordentlig vaskemaskin.

For dette var en umøblert leilighet.

Og jeg fikk bare til livsopphold, (cirka 1.500 kroner hver fjortende dag), fra the Jobcenter.

Og det var mye annet jeg trengte og.

(Som madrass, seng, møbler, kjøleskap, (og fryser).

Og jeg kom aldri så langt som til å kjøpe TV der, (selv om jeg bodde der, i et par år).

For å si det sånn).

Og i 2013, så ble den hybel-vaskemaskinen ødelagt.

(Motoren slutta å virke.

Var det vel).

Og jeg bestilte en ny hybel-vaskemaskin, fra Amazon, (som vel var litt billigere, enn den fra Maplin).

Og det kom en kar på døra mi, med denne vaskemaskinen, (husker jeg).

Selv om jeg kanskje heller hadde venta, å fått en lapp i posten, om at jeg skulle hente denne varen, på postkontoret.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om housing associations, ('bolig-foreninger' blir det vel kanskje, på norsk):

mer om housing association

https://en.wikipedia.org/wiki/Housing_association

PS 3.

Når det gjelder Amazon.

Så ser man ofte i nettaviser osv., at disse har kjempestore lagre, hvor de har tusener på tusener av vareslag.

Men det jeg har kjøpt på Amazon.

Det er alltid fra små 'Ebay-lignende' butikker.

(Må man vel si).

Vaskemaskinen overfor fikk jeg fra en Amazon-butikk som heter iShop247.

Og det USB-lydkortet, (fra den forrige bloggposten).

Det fikk jeg fra en Amazon-butikk, som heter Accessories Plus.

Så hvordan dette med bestillinger fra Amazon foregår.

Det får jeg ikke helt til å henge på greip, (må jeg si).

Men det er kanskje sånn, at disse små butikkene, leverer varene sine til Amazon, som så sender de videre.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

MAS, (hvor jeg bodde før jeg flytta til Keith Court).

Det betydde forresten: 'Mens Accommodation and Support'.

Så det var nesten noe lignende av Mannegruppa Ottar.

(Noe sånt).

Men det var Liverpool City Council, ('Liverpool kommune'), i Garston, som sendte meg, til MAS.

Og det var fordi at det var det eneste stedet, hvor det var plass til meg, på den tida, (rett at jeg ble hivd ut, av den skandinaviske kirken i Liverpool, på grunn av at de skulle arrangere en tøvete basar, (i fellesarealet mellom hybel-rommene), var det vel).

(Noe sånt).

Og Liverpool City Council, (kommunen), de sendte meg til MAS, fordi at jeg trengte bolig.

Ikke fordi at jeg trengte noe klam støtte/support, (som MAS forlangte mer penger fra 'kommunen' for).

Så derfor ble MAS sure, siden at de ikke tjente så mye penger, på meg.

Og derfor heiv de meg ut, (sånn at jeg måtte stresse skikkelig, for å finne et nytt sted å bo), våren 2012.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det skal visst være noen store Amazon-varehus, (eller lagre menes det vel antagelig), her og der, men akkurat hvordan varene blir sendt, (i hytt og pine), det har jeg ikke helt oversikten over, (for øyeblikket), må jeg innrømme:

skal være store varehus

https://no.wikipedia.org/wiki/Amazon.com

PS 6.

Amazon husker jeg, fra rundt årtusenskiftet, (da jeg bodde, i Oslo).

Det var et veldig kjent nettsted, allerede på den tida.

De solgte bøker.

Og de var nok kjent, for å liksom være, et nettsted, for kvinner.

En amazon/amasone er jo en stor, (og krigersk), kvinne.

(For å si det sånn).

Så i begynnelsen, så syntes jeg nok, at det var litt rart, å handle, på Amazon.

Men de hadde ikke Elkjøp i Liverpool, (for å si det sånn).

Og Clas Ohlson var jeg ikke vant til å handle på der.

(Og de kom først litt seinere.

For å si det sånn.

Og de ble vel aldri like flinke/billige, i England, som i Norge og Sverige.

Må man vel si).

Og så skulle jeg ha, en billig varmeovn.

Og da var det vel sånn, at jeg søkte, på nettet, etter en varmeovn.

(Noe sånt).

Og så fant jeg en billig en der.

Jeg skydde kanskje Argos litt, (som selger billige varmeovner).

Det var sånn at jeg kjøpte en billig mobil av dem, på et nyttårssalg, (til ti pund vel), en gang.

Og da tok det lang tid, å få utlevert varen, (fra deres minste butikk i sentrum), sånn som jeg husker det.

(Noe sånt).

Og det kan også ha vært sånn, at jeg ikke viste, at de hadde varmeovner, på Argos.

Før jeg flytta, til Sunderland, (høsten 2011).

For da så jeg, at det var to fargede kvinnfolk, som gikk foran meg, (i en handlegate), med en varmeovn-eske, inni en delvis gjennomsiktig Argos-pose.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det virker som at 'Wiki-nerdene', ikke er så glade i, å oppdatere siden, om Amazon.

De tenker kanskje fortsatt på Amazon, som noe 'jentelus-greier'.

(Noe sånt).

Og de har fått to av overskriftene feil der, (på Amazon sin Wiki-side overfor), vil jeg si.

Varehus, (muligens feil oversatt fra 'warehouse'), skal vel heller oversettes med: 'Lagre', (tørr jeg nesten å påstå).

Og Subsidier, (muligens feil oversatt fra 'subsidiaries'), burde vel heller, ha vært oversatt, med: 'Underavdelinger' eller 'Datterselskaper'.

(Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

£34.99 kosta visst mobilen fra PS 6.

(Det er mulig at jeg tenkte, at hvis jeg kjøpte den mobilen, (som vel var hvit).

Så kunne jeg ha sendt den Sony Eriksson-mobilen, som jeg kjøpte, til min nevø Daniel, i 2006, (på 'ordre' av min søster Pia), til Norge.

Men jeg tenkte kanskje seinere igjen, at det ble feil, å sende en mobil, til Pia/Daniel, liksom på kommando, (og 200 pund, (som den '2006-mobilen' kosta), er/var jo ganske mye penger).

(For å si det sånn).

Eller om det var sånn, at jeg solgte '2006-mobilen', på Ebay, omtrent samtidig med at jeg solgte Mio-smarttelefonen.

(Rundt årsskiftet 2006/2007.

Mens jeg dreiv med arbeidssak mot Arvato/Microsoft.

Hm).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Her er mer om dette:

34.99 pund var det visst

Her kan man se hva jeg kjøpte på Amazon i 2013

mer om hva jeg kjøpte på amazon i 2013

PS.

Det var sånn, i England, at politiet hele tida brøyt seg inn i leiligheten min, (de smadra døra), og arresterte meg, på brutalt vis.

(Noe jeg har blogget om mange ganger tidligere).

De beskyldte meg for å sendt stygge mailer til en britisk byråkrat-dame.

Og det hadde jeg, (for det første), ikke gjort.

Og for det andre, så er det vel heller ikke kriminelt/forbudt, (for borgere), å sende mailer, til byråkrater.

(For å si det sånn).

Så denne terroren, (fra britisk politi/myndigheter), var fullstendig ubegrunnet, fra ende til annen.

(Må jeg si).

Og i forbindelse med disse brutale terror-arrestasjonene.

Så stjal også politiet PC-ene mine.

(Noen ganger sa de at jeg kunne hente de, (etter en måned eller to).

Men de britiske myndighetene hadde da samtidig stoppet min livsopphold-støtte, (noe jeg blogget om).

Sånn at dette ble umulig, (jeg måtte da gå og lete etter mynter på gata, så jeg hadde ikke nok penger til mat, så jeg hadde ikke krefter til å bære en tung/svær PC, en halv mil, for å si det sånn)).

Og når jeg da etterhvert fikk litt livsopphold-støtte igjen.

Så var jeg lei av å sitte på biblioteket, (for å blogge osv.).

Og jeg hadde ikke TV der jeg bodde.

Så jeg kjøpte derfor en brukt PC, (fra en liten butikk i County Road, (hvor jeg pleide å ta bussen fra)), som jeg kunne bruke, til å blogge, drive med webdesign, drive nettbutikk, ta online kurs, lese nyheter, høre på musikk og skrive/publisere memoarer, osv.

Men den PC-en hadde visst ikke lydkort.

(Eller om det var sånn, at lydkortet ikke virka.

Noe sånt).

Og jeg visste, at på Amazon, så solgte de tekniske duppeditter, for nesten ingenting, (siden at disse ble sendt fra Kina, hvor de bare betaler noen øre i porto, (noe jeg har blogget om tidligere)).

Så da var jeg økonomisk, og fikk fiksa PC-en, for nesten ingenting, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

På bildet øverst i bloggposten.

Så står det forresten, at det nevnte USB-lydkortet, ble sendt, fra UK.

Men da har kanskje dette firmaet, (som antagelig er cirka som en Ebay-butikk, eller noe lignende), kjøpt disse, i gross, fra Kina, (eller noe i den duren).

Og da har de nok nytt godt av, den lave kinesiske portoen.

(Som også gjaldt/gjelder for andre u-land/asiatiske land.

Hvis jeg har forstått det riktig).

Sånn at de kan selge disse videre, for nesten ingenting, da.

(Noe sånt).

For portoen i England, er også, en brøkdel av den norske.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til Norsk Fosterhjemsforening

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 07:21

Til: post@fosterhjemsforening.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, sandra@fosterhjemsforening.no, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, tone@fosterhjemsforening.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura, (fra 5. januar), som jeg mottok i posten i forgårs.


(Se vedlegg).


Som jeg har forklart til dere tidligere, så er ikke dette noe, som jeg har bestilt.


Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.


Og det er nok det som har skjedd her også.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: lør. 5. des. 2020 kl. 12:56

Subject: Klage/Fwd: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <sandra@fosterhjemsforening.no>, <post@fosterhjemsforening.no>, <tone@fosterhjemsforening.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <abuse@telia.com>



Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Norsk Fosterhjemsforening <sandra@fosterhjemsforening.no>

Date: lør. 5. des. 2020 kl. 11:32

Subject: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog

Vedlagt faktura fra Norsk Fosterhjemsforening


Betaling gjelder: Medlemskontingent Norsk Fosterhjemsforening

Betal til konto: 15063241587

Beløp: 100,00

Forfallsdato: 19.12.2020

KID-nummer: 61891110019



Ved betaling vil du få mulighet til å tegne avtalegiro!


Med vennlig hilsen

Norsk Fosterhjemsforening




IMG_20210115_0002 paint.jpg

657K


PS.

Her er vedlegget:

IMG_20210115_0002 paint

Jeg fikk et brev fra Norsk Fosterhjemsforening

IMG_20210115_0002 paint

Jeg sendte en e-post til OneCall

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Ny klage/Fwd: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 06:40

Til: kundeservice@onecall.no

Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no

Hei,


jeg viser til Deres brev/inkassovarsel, (se vedlegg), som jeg mottok, på onsdag.


Dette har jeg skrevet til dere om før, (se lenger ned i e-posten).


Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og det er nok det som har skjedd her og.


Og det er latterlig at jeg må gjenta meg selv, og forklare dette enda en gang, vil jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert angående, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender også all 'dritten', i retur, med Posten.


Så dette er noe dere skal ha fått tilbake.


Så dette er fullstendig latterlig på alle måter, må jeg si.


Skjerpings!



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: fre. 25. des. 2020 kl. 11:19

Subject: Re: (Saksnummer:10451643) Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

To: <kundeservice@onecall.no>

Cc: <ee-skjema@telia.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <firmapost@nkom.no>, <abuse@telia.com>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, <telia-info@telia.se>, <finansinspektionen@fi.se>



Hei,


som jeg har fortalt til dere tidligere.


Så er det sånn, at jeg har gått, på handel og kontor, i sin tid.


Og der lærte vi at det skal være nok, å skrive ting, på vanlig norsk.


Og man skal ikke behøve å fylle ut masse rare skjema.


Så dette må jeg klage på.


Som sagt tidligere så ønsker jeg å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.


Jeg ønsker også, å heller få svar, fra en overordnet om dette.


Siden at dere har sendt meg regninger osv., i mellomtiden.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 10. nov. 2020 kl. 08:10 skrev <kundeservice@onecall.no>:

Hei, og takk for din henvendelse.


Vi viser til henvendelse, der du oppgir å ha blitt utsatt for ID-tyveri. Vi har nå sperret gjeldende abonnement i påvente av at utfylt dokumentasjon returneres.


Telia Norge støtter opp om myndighetenes innsats for å bekjempe ID-tyveri slik at vi best kan beskytte kunder og kundedata mot misbruk. For å kunne sikre dette arbeidet er det viktig at vi får best mulig innsikt i hva som kan ha skjedd i din sak. Vi setter derfor stor pris på ditt bidrag i dette arbeidet ved så fullstendig som mulig å fylle ut vedlagte skjema slik at vi får best mulig innsikt i hendelsesforløpet og får bedre mulighet til å etterprøve våre rutiner og prosesser.


Vedlagt finner du egenerklæring for misbruk av identitet, som må fylles ut og signeres. Merk at begge sider må fylles ut for at skjemaet skal behandles. Du må også legge ved kopi av politianmeldelse.


Merk at fristen for å sende inn egenerklæring og anmeldelse er satt til én måned.


Når du har fylt ut skjemaet, kan du returnere det til oss på én av disse måtene:


•    Skann skjemaet og send det per e-post til ee-skjema@telia.no

•    Brev, postadresse:  Telia Norge AS, Pb. 4444 Nydalen, 0403 Oslo, merkes med «kundeklage»


Hvor lang tid tar det?

Din sak vil bli behandlet så snart som mulig etter mottak av utfylt egenerklæringsskjema og anmeldelse. Du vil få en skriftlig tilbakemelding fra oss når saken er ferdigbehandlet. Alle krav settes i bero fra vi mottar skjemaet, og frem til saken er behandlet.


Kredittsperre

Vi anbefaler også frivillig kredittsperre. På nettsiden til Datatilsynet vil du kunne finne mer informasjon om dette: https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/ Obs! Når du oppretter kredittsperre, vil dette frata deg muligheten til selv å foreta kredittkjøp hvis du ikke før kjøpet sørger for å fjerne sperren. Ha dette i tankene hvis du vurderer å ta opp lån, skaffe deg mobiltelefonabonnement etc.


Politianmeldelse

Vår erfaring viser at identitetsbedragere i mange tilfeller ikke nøyer seg med å opprette mobilabonnement.

De benytter også stjålet identitet til å ta opp lån osv. En anmeldelse vil derfor være til nytte for deg hvis

lignende forhold skulle oppstå. Anmeldelsen øker også sjansene for å finne en eventuell gjerningsmann.


Har du behov for mer informasjon?

Gå til nettsiden nettvett.no eller norsis.no - Her finner du relevant informasjon om ID-tyveri. Har du flere spørsmål til oss, ta gjerne kontakt på telefon eller chat.


 

 


Med vennlig hilsen

 


Ola

Kundekonsulent




 


 


 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Dato: Mon, 9 Nov 2020 09:50:20 +0100

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@onecall.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no

Emne: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: <kundeservice@onecall.no>

Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 04:36

Subject: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

To: <eribsskog@gmail.com>

 


 


 


Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.


 


Ditt abonnement med nummer 92140215 aktiveres den 10.11.2020 03:50.


Vi minner om at normal leveringstid på SIM-kort er 5 virkedager.


 


Mine Sider


Vi ønsker samtidig å gjøre deg oppmerksom på at du som OneCall kunde har tilgang til Mine Sider. Her vil du i tillegg til mye annet kunne se faktura- og forbruksoversikten din, du kan bestille eller aktivere SIM-kort, endre abonnement eller reservere nummeret ditt mot opplysningstjenester. Ta gjerne en titt - ofte vil du finne svaret på det du lurte på her. Trenger du passord til Mine Sider så får du tilsendt dette ved å bruke glemt passord funksjonen.


Da gjenstår det bare å si at vi ser fram til at du blir kunde hos oss! Vi håper og tror du vil bli tilfreds med våre tjenester.


 

 


Med vennlig hilsen

Kundeservice

OneCall

www.onecall.no


  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten



IMG_20210115_0001 paint.jpg

643K


PS.

Her er vedlegget:

IMG_20210115_0001 paint

Jeg fikk et brev fra OneCall

IMG_20210115_0001 paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter