søndag 9. mars 2008

Arvato XX. (In Norwegian).

Hun Augestad.

Hun var forresten sånn.

At når jeg spurte, når jeg var ny der.

Om reglene for aktivering osv., så sa hun, nei vi bare slipper igjenom alt vi.

Også hadde de sånn triks.

Når de var lei av å svare telefonene, og TL-er hadde gått hjem tidlig.

Når kunden ringte (på den tiden før vi mistet noen av hjelpe-programmene).

Så kom installasjon-id-en, opp på skjermen.

Så bare satt dem kunden på hold.

Så fikk kunden høre pausemusikk.

Så gikk dem gjennom noen skjermbilder da. (men spurte ingen kontrollspørsmål.)

Så fikk de opp bekreftelseskoden.

Så var det et program som leste opp den koden, så satt de på det opplesningsprogrammet.

Og da forsvant kunden fra linja da.

Så det var smart triks, hvis man skulle aktivere uten å prate med kunden og spørre kontrollspørsmål.

Så det var nok ikke så bra holdning osv. i firma.

De bare slapp gjennom alt sa dem.

Og hun, og en annen som jobba der.

Jeg husker ikke hva hun heter nå.

Men da jeg begynte der, i september 05.

Så var det en Senior Team-Leader der, som het Kevin da.

Som sluttet etter en tre-fire måneders tid kan det kanskje ha vært.

Og sendte en lang, kjedelig avskjeds e-post.

Han kallte de for 'pølsa' da.

Margrethe og dem.

Mens han hørte på.

Men han var jo britisk da.

Pølsa ditt, og pølsa datt.

Med negativt tonefall.

Jeg skjønte ikke så mye av det i starten, når jeg jobba der.

Men nå lurer jeg litt da, og synes det kanskje var litt rart navn, å kalle STL.

Så jeg vet ikke om det var noe som foregikk der eventuelt.

Det er vel kanskje ikke umulig nei.