fredag 26. juni 2009

'Goddag mann økseskaft'-tendenser, fra the Financial Ombudsman. (In Norwegian)

Her om dagen, så sendte jeg en klage på RBS, (Royal Bank of Scotland), til the Financial Ombudsman, her i Storbritannia:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/06/na-har-jeg-endelig-fatt-sendt-den.html

Og idag, så mottok jeg et sånt 'goddag mann økseskaft'-aktig brev, fra the Financial Ombudsman:

img277

Her skriver vedkommende, at han takker for min nylige henvendelse.

Men den var jo ikke til han.

Og han sender med et nytt klageskjema.

Men jeg sendte jo et ferdig utfylt klageskjema, til hans kollega.

Som man kan se i linken ovenfor.

Så nå må jeg kontakte han 'goddag mann økseskaft'-karen og høre hva som foregår.

Vi får se.

Jeg skal skrive den e-posten nå med en gang, og poste den i et PS, til denne bloggposten.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den e-posten jeg sendte nå:




Google Mail - Your letter, which have your ref: 7568397/ST/CCCH, that I recieved today










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Your letter, which have your ref: 7568397/ST/CCCH, that I recieved today











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jun 26, 2009 at 7:25 PM




To:
stephen.taylor@financial-ombudsman.org.uk






Hi,

I can't see that I have contacted you at all.

Could you please tell me which enquiry it was that initiated your letter, since this isn't explained
in your letter, and not eighter in the enclosure, the complaintf-form.


Thanks in advance for your help.

Sincerely,

Erik Ribsskog