mandag 12. oktober 2009

Jeg har litt problemer nå, på QXL, så jeg kontakta han som er markedsansvarlig der




Google Mail - Re: 4) Innlogging: Spørsmål fra "johncons"










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: 4) Innlogging: Spørsmål fra "johncons"











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 12, 2009 at 9:56 AM




To:
per.terjesen@qxl.no






Hei,

jeg fant ikke passordet på min QXL-konto, som jeg hadde, da jeg bodde i Norge.

Så oppretta jeg en ny konto, men den ble blokkert, siden jeg bor i England nå.

Også kontaktet jeg QXL, og da slo de sammen kontoene, sånn at jeg fikk min gamle konto tilbake.


Men så skiftet jeg adresse til min engelske adresse, og da ble den blokkert og.

Og nå får jeg ikke lov av kundeservice, å ha en konto, for de sier at alle kontoene er engelske.

Men min eneste ordentlige konto, (som ikke ble laget i klusset nå), den er fra da jeg bodde i Norge, og solgte en ipod, da jeg bodde i Oslo, i 2004, så derfor har en stjerne der.


Men, nå tenkte jeg at jeg skulle selge noen ting fra England, siden pundet er lavt, noe isbre-mint osv., som jeg har hørt at de har slutta med i Norge.

Blant annet fordi jeg er arbeidsledig, så jeg har ikke så mye penger, og da har jeg ikke råd til å betale 500 euro, for å handle på QXL.


(Og det er ikke store summene for de isbre-mintene heller).

Men, er det meninga at oss nordmenn som flytter til utlandet, skal miste QXL-kontoen vår, når vi flytter?

De strenge reglene, er vel for utlendinger, som prøver å lage en ny konto, fra utlandet, i tillegg til en QXL-konto i sitt hjemland, og vel ikke for nordmenn som bare vil ha en QXL-konto i Norge, og som har tatt med seg den til utlandet?


På forhånd takk for hjelp med å løse denne floken.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>

Date: 2009/10/11
Subject: Re: Re: Re: 4) Innlogging: Spørsmål fra "johncons"
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik Ribsskog


Dine kontoer er nå slått sammen og du har fått beholde den eldste kontoen som står registrert med norsk adresse.
Mailadresse er rettet på kontoen slik at du kan få tilsendt passord.


Vi ønsker deg en fin dag!


Med vennlig hilsen
Tine



Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!

Les mer om promoteringspakker her!

Viktig: Vi vil vennligst be deg om å kun sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer, eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et raskt og presist svar.




----- Original Message -----
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: "QXL.no Kundesenter" auksjon@qxl.no;
CC:
Sent: 11-10-2009 21:01:17

Subject: Re: Re: 4) Innlogging: Spørsmål fra "johncons"

Hei,

jeg solgte vel bare en laptop og en ipod, da jeg bodde i Norge, på QXL.


Da brukte jeg vel brukernavnet 'johncons', (eller eventuelt 'cons').

Kanskje jeg kan fortsette å bruke den QXL-kontoen da, for den er registrert på min Oslo-adresse.


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/10/11 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>

Hei Erik Ribsskog



QXL.no aksepterer dessverre ikke kontoer registrert med adresser utenfor Norden. Hvis du har en medlemskonto hos en annen QXL side, og mer enn 15 positive karakterer kan vi godta din registrering hos QXL.no.

Du må imidlertid sende oss ditt medlemsnummer/brukernavn og de tre siste tegnene i ditt passord i det QXL land du er registrert. Deretter sender vi deg en kode i posten.


Hvis du ikke har tilstrekkelig karakterer vi kan overføre kan du ta kontakt med vårt kundesenter: auksjon@qxl.no





Vi ønsker deg en fin dag!

Med vennlig hilsen
Tine



Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!
Les mer om promoteringspakker her!


Viktig: Vi vil vennligst be deg om å kun sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer, eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et raskt og presist svar.




----- Original Message -----
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: "QXL.no Kundesenter" auksjon@qxl.no;
CC:
Sent: 11-10-2009 16:37:29
Subject: Re: 4) Innlogging: Spørsmål fra "johncons"


Hei,

det virka ikke det du skrev der, for det prøvde jeg igår.

Så jeg opprettet et nytt brukernavn: johncons123, (istedet for johncons).


Og da fikk jeg beskjed om at mitt brukernavn var blokkert, og jeg måtte sende inn dette:

brukernavn, 3 siste tegn i passord, samt korrekt adresse


3 siste tegn i passord er: C7A


Og adresse er:

Erik Ribsskog
Flat 3
5 Leather Lane

Liverpool
Merseyside
GB-L2 2AE
Storbritannia


(Jeg tenkte jeg skulle prøve å selge noen ting fra England, på QXL, siden kursen på pund er så lav nå, og jeg husker jeg hadde konto på QXL da jeg bodde i Norge, men det er noen år siden, det var vel i 2004, så jeg husker ikke alle dataene som passord og hvilken e-post adresse jeg brukte da, osv.).


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/10/11 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>

Hei


Vi anbefaler at du går inn på våre sider og sender brukernavnet og passordet til deg selv. Dette kan du gjøre i linken i innloggingsfeltet når du trykker på "Mine sider". Deretter klikker du på "glemt brukernavn/passord". Her kan du velge om du vil ha kun brukernavn, kun passord, eller begge deler. Du vil da motta en epost til epostadressen som du er registrert med her hos oss, med den informasjonen som du trenger for å kunne logge inn.








Vi ønsker deg en fin dag!


Med vennlig hilsen
Benjamin



Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!
Les mer om promoteringspakker her!


Viktig: Vi vil vennligst be deg om å kun sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer, eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et raskt og presist svar.




----- Original Message -----
From: <eribsskog@gmail.com>

To: "QXL.no" auksjon@qxl.no;
CC:
Sent: 11-10-2009 00:09:53
Subject: 4) Innlogging: Spørsmål fra "johncons"


Medlemsnr : - Not logged in -
Brukernavn : johncons
E-post : eribsskog@gmail.com
Gjenstandsnr:

Tema: 4) Innlogging

Henvendelse:

----------------

Hei,

kan dere sende meg passord og brukernavn, for det er lenge siden jeg har brukt QXL.

Mvh.

Erik Ribsskog
[Browser Infos : Netscape Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.0 (KHTML, like Gecko) Chrome/3.0.195.25 Safari/532.0### Screen Infos : 1280x800 colorDepth=32,pixDepth=32]


This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.
Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com

[Ticket: 276DF23C-348C-4893-8C6D-359014CE8C52]


This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.

Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com
[Ticket: F1686FFD-16C2-46E8-89D8-28DBE111E0A1]




This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.

Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com

[Ticket: C1A9AAA6-70B4-4F5C-A7D6-0F06D7DD8A7C]










PS.

Her er mer om problemene med QXL:




Google Mail - Dine to kontoer er slått sammen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Dine to kontoer er slått sammen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 12, 2009 at 9:26 AM




To:
"QXL.no Kundesenter" <auksjon@qxl.no>






Hei,

snakk med din kollega da, Tine, som skiftet e-post adresse på min norske QXL-konto, tidligere idag.

Så bytta jeg til engelsk adresse, så ble den blokert.

Men den kontoen skulle være gyldig.


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/10/12 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>

Hei Erik Ribsskog

Beklager det, men jeg finner 3 kontoer på deg, og alle er registert med engelsk adresse.


Vi ønsker deg en fin dag!


Med vennlig hilsen
Benjamin



Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!

Les mer om promoteringspakker her!

Viktig: Vi vil vennligst be deg om å kun sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer, eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et raskt og presist svar.




----- Original Message -----
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: "QXL.no Kundesenter" auksjon@qxl.no;
CC:
Sent: 12-10-2009 10:21:24

Subject: Re: Re: Re: Dine to kontoer er slått sammen

Hei,

min eldste konto er jo en jeg brukte i Oslo.


Som jeg registrerte da jeg bodde i Oslo.

Det var derfor jeg kontakta dere, fordi jeg hadde glemt brukernavn og passord.

Så opprettet jeg en ny konto, når det dere sa, ikke virket.


Men den kontoen jeg hadde da jeg bodde i Oslo, den kan dere vel ikke bare sperre fordi jeg har flyttet til England?

Det er vel ment for folk som oppretter en konto fra scratch, i utlandet?

Mvh.


Erik Ribsskog


2009/10/12 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>

Hei Erik Ribsskog

Hvilken konto er det? Du har to kontoer og begge er registert i England. Vi tillater dessverre ikke brukere utenfor skandinavia, dersom du ikke allerede har karakterer på en annen QXL side. Dersom ikke må man deponere et sikkerhetsbeløp på 100 euro for å kjøpe, og 500 for å selge. Dette vil bli refundert, når du har mottat 15 eller fler karakterer.


Vi ønsker deg en fin dag!


Med vennlig hilsen
Benjamin



Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!

Les mer om promoteringspakker her!

Viktig: Vi vil vennligst be deg om å kun sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer, eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et raskt og presist svar.




----- Original Message -----
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: "QXL.no Kundesenter" auksjon@qxl.no;
CC:
Sent: 12-10-2009 10:08:53

Subject: Re: Re: Dine to kontoer er slått sammen

Ok,

men hvorfor må jeg få en ny kode, når jeg hadde lov å selge, da jeg bodde i Oslo?


Det er jo den samme kontoen, mener jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog


2009/10/12 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>

Hei Erik Ribsskog


Du må få en ny kode ja. Alle dine salgs og kjøpsopplysninger er kun på din konto i opptill 60 dager , før de blir slettet fra din konto.

Vi ønsker deg en fin dag!


Med vennlig hilsen
Benjamin



Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!

Les mer om promoteringspakker her!

Viktig: Vi vil vennligst be deg om å kun sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer, eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et raskt og presist svar.




----- Original Message -----
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: "QXL.no" auksjon@qxl.no;
CC:
Sent: 12-10-2009 09:10:07
Subject: Re: Dine to kontoer er slått sammen


Hei,

ok, er det riktig at jeg må få en ny kode i posten, for å selge på nytt nå, (for jeg solgte jo en ipod og en laptop, da jeg jobbe i Oslo).


(Selv om det ble noe problem med salget av laptop-en).

Men hvorfor finner jeg ikke ipod-en, som jeg solgte i 2004, når jeg ser over salg, på min QXL-konto, (brukernavn johncons, som det står nedenfor).


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/10/12 QXL.no <auksjon@qxl.no>


Ditt brukernavn: johncons
Ditt medlemsnummer: 5931674

Hei Erik

Vi har nå slått sammen dine to kontoer på QXL.no.
Dette medfører at evt. karakterer og utestående beløp samt kjøps- og salgshistorikk er overført til en og samme konto.


Dine opplysninger finner du ved å logge deg inn.
Brukernavn: johncons
Har du glemt ditt passord; klikk her


Vær oppmerksom på at din første konto nå er sperret.

Lykke til med kjøp og salg!

Vennlig hilsen alle oss i QXL.no



NB:
Denne eposten er sendt til Erik Ribsskog. Ditt navn og medlemsnr er inkludert for å verifisere at denne e-posten er sendt fra QXL.no. Dette er en automatisk e-post og svar blir ikke lest. Du kan kontrollere hvilke e-poster du vil motta: klikk her




This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.

Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com
[Ticket: 183F05AA-01F2-46A3-A696-D8C135BC5248]



This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.
Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com

[Ticket: 0B43701D-899C-43B9-8E78-8DCDCE27480B]



This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.

Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com

[Ticket: 00DC8006-BE06-4339-A952-D66786051B45]