Hei igjen,
jeg har ikke mottatt noe kode i posten ennå, og nå er det ti dager siden den e-posten ble sendt, fra dere. Og min konto ble også sperret, siden jeg skiftet til min utenlandske adresse, enda det er en konto, (som du kanskje husker), som jeg brukte da jeg bodde i Oslo, og som du hjalp meg å finne passordet til, for en uke eller to siden.
Håper dere kan kikke på dette, og på forhånd takk for hjelp!
Mvh. Erik Ribsskog
2009/10/12 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>
Hei
Din konto er nå gjenåpnet, og sikkerhetskoden er bestilt til deg. Du vil motta koden i posten i løpet av noen virkedager.
Vi ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen Tine
Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!
Les mer om promoteringspakker her!
Viktig: Vi vil vennligst be deg om å kun sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer, eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et raskt og presist svar.
This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.
Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com
[Ticket: C7AC1385-0970-4D5A-BF16- 295BD7B81664]
|
|