Hei,
nå fikk jeg en sånn blokkerings e-post igjen, enda jeg ikke har rørt kontoen siden jeg fikk e-posten din, for jeg venter på den lappen i posten, som du skriver om.
Er det noe problem med systemet, hvor mange sånne blokkerings e-poster skal man få egentlig?
Men takk for hjelpen i den forrige uansett, jeg regner med at dette går ann å ordne opp i?
Mvh. Erik Ribsskog
PS.
Her er e-posten jeg fikk nå nettopp, enda jeg ikke har rørt QXL-kontoen siden sist:
|
hide details 4:16 PM (2 hours ago)
| |
|
Ditt brukernavn: johncons Ditt medlemsnummer: 5931674 |
Hi
Medlemmer innenfor Skandinavia; Denne eposten er sendt til deg for å informere deg om at din konto er blitt blokkert av kundesenteret.
Du er ikke utestengt, men kan for tiden ikke delta på auksjoner eller selge noe selv.
Årsaken er at din konto har mangelfull adresse, så hvis du sender oss brukernavn, 3 siste tegn i passord, samt korrekt adresse, kan vi fjerne blokkeringen umiddelbart. Vennligst ta kontakt med kundesenteret for gjenåpning. |
2009/10/12 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>
Hei
Din konto er nå gjenåpnet, og sikkerhetskoden er bestilt til deg.
Du vil motta koden i posten i løpet av noen virkedager.
Vi ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen Tine
Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!
Les mer om promoteringspakker her!
Viktig: Vi vil vennligst be deg om å kun sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer, eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et raskt og presist svar.
This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.
Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com
[Ticket: C7AC1385-0970-4D5A-BF16- 295BD7B81664]
|
|