onsdag 18. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Nissan




Gmail - Nissan kundeservice










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nissan kundeservice











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, May 18, 2011 at 3:52 PM




To:
norway@nissan-services.eu






Hei,

ok, mange takk for ordentlig svar da.

Jeg får se om jeg får ringt han Lersbryggen.

Det er noen ting som er enklere å sende om, enn å ringe om, synes jeg.


Han blir kanskje sur hvis jeg spør om den tomta.

Hvem vet.

Men mange takk for ordentlig svar ihvertfall!

Det viser at Nissan er en seriøs når det gjelder kundeservice, må man vel si.


Igjen mange takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/5/18 <norway@nissan-services.eu>

Hei Erik,



Takk for at du har kontaktet Nissan Kundeservice!


Ditt referansenummer er: 1-205T9D



I forbindelse med ditt spørsmål om å videresende din email til Tor Lersbryggen,


kan jeg informere om etter å ha forhørt meg med både Nissan Nordic Norge sentralt, Volvo Trucksenter(som også fungerer som Nissans trucksenter), og Brubakken Truckimport AS(som er vår gaffeltruck-kontakt), at vi dessverre ikke kan hjelpe deg med å få videresendt din email til Tor Lersbryggen da ingen av disse kjenner til han.


Nå ser jeg også at artikkelen nevner at han gir seg i sin stilling, og at den er skrevet helt tilbake i 2002.



Fant når jeg søkte på 1881 tlf nummer til en Tro Lersbryggen der, se link:


http://www.1881.no/?Query=tor%20lersbryggen&qt=8



Ellers vil vi anbefale deg å forhøre deg med de som har lagd artikkelen du sendte oss:


Tlf: 67555430


Epost: info@logistikk-ledelse.no


Webside: www.logistikk-ledelse.no






Vi vil også gjøre deg oppmerksom på at du kan finne nyttig informasjon på nettsiden www.nissan.no .



Vi håper at dette er til hjelp. Du må gjerne ta kontakt med oss hvis du har flere spørsmål.




Vi ønsker deg en god dag!




Med vennlig hilsen,


Ronnie Henriksen



Nissan Kundeservice Norge


Tel: 815 21 310


Åpningstider: 09.00-17.00


E-mail: norway@nissan-services.eu


Web adresse: www.nissan.no













PS.

Man ser forresten hvordan det er.

Hvis jeg hadde jobba hele livet, som sjef i Rimi.

Så hadde det gått tre år, etter at jeg pensjonerte meg.

Så hadde ingen visst hvem jeg var.

Så jeg angrer ikke akkurat det, at jeg slutta i Rimi, vil jeg si.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på nå.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog