tirsdag 9. august 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Energy Ombudsman










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Energy Ombudsman











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 9, 2011 at 4:33 AM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

someone write a lot of unwanted e-mails.

I wanted to report this as harassment-crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>

Date: 2011/7/28
Subject: Energy Ombudsman
To: eribsskog@gmail.com


"I wanted to please complain about that the Energy Ombudsman don't

want to investigate harassment from British Gas, for some obscure

reason."



Obscure reason? Hadde ikke du både utdanning og erfaring fra business?

De skriver jo at det du klager på ikke har med selve energileveransen

å gjøre, men med en kommersiell praksis, som er utenfor deres

ansvarsområde. Om du synes det er en obskur grunn, er du enten dum

eller gjør deg vanskelig.



Om du kjøper en vaskemaskin, så kan Forbrukerombudet hjelpe deg om den

går i stykker og du ikke får det du har krav på. Men Forbrukerombudet

kan ikke hjelpe deg om problemet er at du ikke har betalt

vaskemaskinen, og butikken sender regningen til inkasso. Ble det

lettere å forstå nå?



Erik Ødegård