mandag 6. februar 2012

Jeg sendte en ny e-post til FN




Gmail - Report of crime/Fwd: Kunden har alltid rett!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Kunden har alltid rett!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Feb 6, 2012 at 6:27 PM




To:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>


Cc:
gudmundur.einarsson@efta.int






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

(I also get a lot of harrassing e-mails).

I wanted to report the forwarded e-mail as crime.


Erik Ribsskog

PS.

I'm sending these crime-reports to the UN now, since the Police never reply, when I send crime-reports to them.


Hope this is alright!


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>

Date: 2012/1/12
Subject: Kunden har alltid rett!
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Du skrev: "PayPal har dessverre 'surret litt', med din betaling, så

din leveranse blir noen dager forsinket dessverre."



Dette er ikke bare dårlig kundebehandling, det er bortimot svindel!

Når pengene er kommet inn på din PayPal-konto, da har du fått betalt

fra kunden. Dermed er det ikke kundens feil at du ikke får overført

pengene til bankkontoen din. Det er en sak mellom deg og PayPal, ikke

mellom deg og kunden. Nå er kunden skadelidende selv om problemet er

ditt. Han (eller hun) har betalt, men får varen forsinket fordi DU har

problemer.



Hadde det vært meg som var kunden, ville jeg ALDRI handlet hos en så

useriøs selger igjen.