søndag 4. mars 2012

Jeg sendte en ny e-post til FN




Gmail - Report of crime/Fwd: Godtebutikken










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Godtebutikken











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Mar 3, 2012 at 11:12 PM




To:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>


Cc:
gudmundur.einarsson@efta.int






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

(I also get a lot of harrassing e-mails).

I wanted to report the forwarded e-mail as crime.


Erik Ribsskog

PS.

I'm sending about this to the UN since the Police don't reply to my e-mails.



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>
Date: 2012/2/12
Subject: Godtebutikken

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


"Men det er kanskje like greit, å ikke ha med Facebook også, for å vise at mine nettbutikker er helt uavhengige da.

Så jeg får tenke litt mer på det, om jeg skal ta bort de Facebook-knappene, på de andre nettbutikkene og.

(Facebook, det er kanskje mer noe som en liten lokal butikk, bruker i markedsføringen sin, kanskje.
Men kanskje ikke et verdensomspennende firma.
Så hvis jeg tenker litt stort nå, så er det vel kanskje litt mer fremtidsrettet, å ikke ha med masse sånne Facebook-knapper osv., i designen."



Jeg må iallefall berømme deg for å tenke nytt. Om du ser litt rundt på nettet, så vil du se at alle andre har tenkt akkurat motsatt: alle de store har linker opp til Facebook, mens kjøpmannen på hjørnet ikke har det.

Du planlegger å bli stor, men markedsfører deg som om du var liten, det er modig gjort, må jeg si. Å ha en Facebook-knapp har forsåvidt lite med uavhengighet å gjøre, Det eneste du oppnår med en Facebook-knapp er mer omtale.

Modig markedsføringsteknikk, herr Ribsskog. Er ikke så sikker på om det er en smart teknikk.