mandag 17. desember 2012

Jeg sendte enda en oppdatering til Justisdepartementet






Gmail - Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Statens sivilrettsforvaltning








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Statens sivilrettsforvaltning










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Dec 17, 2012 at 7:39 PM





To:
solveig.hauge@jd.dep.no


Cc:
post@sivilrett.no







Hei,

jeg har sett på det på nytt nå.

Dere ber meg egentlig kontakte 'butikksjefen' for Statens Sivilrettsforvaltning, da.

(Hvis vi bruker det eksempelet mitt, fra den forrige e-posten).


Og hvis jeg sender til deres generelle e-post-adresse, så blir vel det som at jeg sender tli 'butikksjefen' der.

Så da sender jeg en kopi e-post, til Statens Sivilrettsforvaltning.


Så får jeg heller klage til dere igjen, hvis de gjør meg misfornøyd, på nytt.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/12/17
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på Statens sivilrettsforvaltning
To: solveig.hauge@jd.dep.no


Hei,

altså jeg har jobba som butikksjef, i Rimi.

Så jeg ser for meg følgende situasjon.

En kunde, (meg), klager på en butikk, (Statens Sivilrettsforvaltning), til Rimi-hovedkontoret, (dere).


Også sier hovedkontoret at du får bare gå tilbake til butikken igjen.

Da hadde det vært dårlig kundebehandling.

Hovedkontoret skulle da sagt at du får det og det som kompansasjon.


Eller i det minste at butikksjefen i den butikken skriver et brev til deg.

Eller kontakt den personen, i den butikken.

Dere ber meg bare å gå inn i en mølle, på nytt.

Det er dårlig behandling, mener jeg.


Da hadde nok den kunden begynt å handle på Rema, tror jeg.

Så dere driter ut Norge da, for å si det sånn.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/12/17
Subject: Re: Klage på Statens sivilrettsforvaltning
To: Solveig Hauge <solveig.hauge@jd.dep.no>


Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar fra Statens Sivilrettsforvaltning, om dette.


Og ditt brev forklarer ikke noe.

Også ber du meg å kontakte de.


Det er ingen forståelse for å tjene borgerne hos dere, synes jeg.

Du skriver bare noe intetsigende vrøl.

Det er ingen grunn til at jeg ikke skal få rettferdsvederlag.

Hvis dere i Norge klarer å åle og vri på dere sånn at jeg likevel ikke får det, så er det fordi at det sitter masse sladrekjærringer og bestemødre rundt omkring som ikke skjønner seg på hva et demokratisk samfunn er.


Send dette her til sjefen din, og få han eller hun til å rydde opp i denne saken og slutt med tullet deres.

Erik Ribsskog





2012/12/17 Solveig Hauge <solveig.hauge@jd.dep.no>



Vedlagt følger vårt brev av 17.12.2012








Denne e-posten er beregnet for den institusjon eller person den er rettet til og kan være belagt med lovbestemt taushetsplikt. Dersom e-posten er feilsendt, vennligst slett den og kontakt Justis- og beredskapsdepartementet.

This email is confidential and may also be privileged. If you are not the intended recipient, please notify the Ministry of Justice and Public Security, Norway, immediately.