fredag 30. august 2013

Dette er bare mer nettmobbing fra Kvinneguiden.no. Jeg har hverken kone eller barn. (Ikke engang i Drammen)

nettmobbing kvinneguiden no

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=769156

PS.

Jeg har et tracking-cookie-program som heter StatCounter, på bloggen min, og der kan jeg blant annet se, hvilke nettsteder, som sender trafikk, til bloggen:

statcounter kan se hvem som linker

Jeg fortsetter å søke jobber. Denne gang som Web Designer





Gmail - Web Designer








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Web Designer










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Aug 30, 2013 at 9:07 PM





To:
salesdirector@cbsaudiovisual.com








Hi,

I read about this vacancy on the Direct Gov-website, and I wanted to
please apply for this job.

I have designed a lot of websites, (see CV for online portifolio),
since the late nineties, using HTML, CSS, Javascript, PHP and SVG.

I also have knowledge about Photoshop, after registering an online
account, for that programme, last year.

I've studied Information Management and IT, for a total of four years,
(on two different academies), in Norway, (from 1989 to 2004), and from
my studies I've learned about JQuery, SQL, usability and much more.

I'm also taking a course in CAD, at Hugh Baird college, in Bootle,
this academic year, and I'm also planning to take a course in
Dreamweaver, eighter at Hugh Baird or with Learn Direct, this year.

I attach my CV and hope to hear back from you!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog




CV (IT) - Erik Ribsskog.doc
38K






Mer fra Posegodt

En gang i året, cirka.

Så spør noen om kvantumsrabatt, fra Posegodt.

Men Posegodt er en detaljist, for forbrukere, liksom.

(Sånn som jeg har tenkt det, ihvertfall).

Men jeg husker at det finnes et alternativ.

Man kan kontakte Fox's Confectionary.

Og få adressen til en grossist, som sender hele paller, med Glacier Mints, til Norge og andre land i Europa, (var det vel).

Så da får man kvantumsrabatt, (for å si det sånn).

Jeg har fri frakt, fra før.

(Og har også slått av en krone, i goodwill, siden Posegodt fra starten av var en Glacier Mints-butikk).

Så jeg har liksom gått ganske langt fra før, mener jeg.

Det er jo ikke veldedighet, som jeg driver med, heller.

(For å si det sånn).

Jeg prøver liksom å frigjøre meg fra arbeidsledighetstrygden.

Og klare å forsørge meg selv.

Så derfor driver jeg Posegodt.

Det er for å tjene penger, (må jeg innrømme), sånn at jeg etterhvert forhåpentligvis kan klare meg selv.

Og ikke for moro skyld, liksom.

(Dessverre.

Eller hva man skal si).

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og da jeg jobbet som leder, i Rimi.

(Fra 1994 til 2004).

Så hendte det ganske ofte.

(En gang i uka, kanskje.

Eller noe lignende).

At andre Rimi-butikker kontaktet oss.

For å kjøpe ditt eller datt, som de var utsolgt for, da.

Og da fikk ikke de kvantumsrabatt.

De måtte betale vanlig kunde-pris.

(Som forbrukerne måtte betale).

Vi fylte ut et sånt internt overføringsskjema.

Og der skrev vi på prisene som kundene måtte betale.

En gang, da jeg kjøpte mel, for Rimi Bjørndal, hos butikksjef Cille, på Rimi Karlsrud.

(Siden butikksjef Kristian Kvehaugen klagde på at vi bare hadde en kilos-pakker med mel.

Etter at jeg hadde bestilt.

Og ikke to-kilos.

Noe min butikksjef, på den forrige butikken jeg jobbet, (Elisabeth Falkenberg på Rimi Lambertseter), ikke var så nøye på.

Hvetemel var hvetemel liksom, mente hu da).

Og da måtte jeg betale stk-pris, for 4 x 2 kilos pakker, med hvetemel.

(På internt overførings-skjema).

Enda kundene da ville fått den pakka billigere, i kassa.

Siden den pakka da ville blitt scannet, som en stor-pakning.

(Og ikke som fire løse to-kilos-pakker).

Så hos Rimi, så fikk stor-kunder, (altså andre Rimi-butikker), ikke kvantumsrabatt.

De fikk heller det motsatte, må jeg vel nesten si.

De fikk ikke kvantumsrabatt, selv om vanlige forbrukere fikk det.

Så stor-kunder fikk pris-påslag i Rimi, (må man vel nesten si).

(Ihvertfall hvis det var snakk om andre Rimi-butikker som handla av butikksjef Cille, på Rimi Karlsrud, rundt 1996 eller 1997, var det vel).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en ny e-post til the Post Office





Gmail - Complaint







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Complaint









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Aug 30, 2013 at 6:48 PM




To:
"customercare@postoffice.co.uk" <customercare@postoffice.co.uk>






Hi,

In your e-mail from 15/8, you wrote I could use the Bulk
Certificate-form for as little as one customer.

When I went to the Post Office in County Rd. / Winslow St. today, they
refused to stamp this form, the man there in his 50's said it was only
for 'many letters'.

Instead he made a 'proof of posting'.

(And not a Horizon Certificate of Posting, like they make in Sunderland).

What's the difference between proof of posting and certificate of posting?

Why do you operate with both, (and sometimes give one and sometimes the other)?

Is it to confuse your customers?

Why do some Post Office-staff say I can use the bulk-forms for one
packet, but others says I can't.

Do you mess with the packets that doesn't have a certificate of posting?

I try to run a web-shop fine, and I get this cr*p, (I think I have to call it).

Please stop being as bad as this!

Erik Ribsskog

PS.

Here is the e-mail from 15/8:

On Thu, Aug 15, 2013 at 2:28 PM, Paula Loach <paula.loach@royalmail.com> wrote:
> Customer Service Centre
> PO Box 740
> Brampton
> BARNSLEY
> S73 0ZJ
> Tel 0845 722 33 44
> Fax 01226 273690
> Textphone (for people who are deaf
> or hard of hearing) 08457 22 33 55
> Email customercare@postoffice.co.uk
>
> Ref: 1-2609935163
>
>
>
> Date: 15 August 2013
>
>
> Dear Mr Ribsskog
>
>
>
> Thank you for your email dated 14 August 2013.
>
>
>
> I understand you would like to know if you are able to use the online Bulk
> Certificate of Posting form for each individual customer.  I confirm that
> this form can be used from 1 to 30 customers, there is no minimum
> requirement.
>
> It may help if I explain that you can also print an individual Certificate
> of Posting once you have bought a postage label by Royal Mail Online Postage
> or through eBay. The certificate needs to be stamped by Post Office staff to
> be a valid proof of postage.
>
>
>
> I do hope that the above information will be of assistance.
>
>
>
> If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us
> again by emailing customercare@postoffice.co.uk or by clicking reply to this
> message.
>
> Yours sincerely
>
> Paula Loach
>
> Paula Loach
> Customer Care
> Telephone: 08457 22 33 44
> Textphone: 08457 22 33 55 (For the deaf and Hard of Hearing)
> Email address: customercare@postoffice.co.uk
>
> If you have difficulty reading this e-mail, it is available in a different
> format free of charge. Just telephone 08457 22 33 44
>
>




proof of posting.jpg
100K







PS.

Her er vedlegget:

proof of posting paint

Mer om Posegodt

Når det gjelder Posegodt.

Så er jeg ikke sikker på om de 'Certificate of Posting'-skjemaene, som hu post-dama, (hu som har vært i Norge på cruise), ba meg om å fylle ut, er riktige.

For det står 'bulk', på de.

Og bulk for meg, (i denne sammenhengen), det blir vel mange, like pakker?

Hm.

Men jeg har tenkt det, at jeg kan jo bare lage 'PayPal-frimerke'.

Men jeg må husker å lage de, etter midnatt, dagen før jeg skal sende pakken.

For da får jeg to sjanser, (mener jeg å huske).

Hvis jeg da kommer for seint, til post-kontoret, på fredag.

(Siden jeg jo driver dette på fritiden).

Så kan jeg dra dit på lørdag istedet, (hvis jeg husker det riktig).

For 'PayPal-frimerker' gjelder i to dager, (mener jeg å huske).

Noe sånt.

Og da blir det printet ut Certificate of Posting-skjema, for hver pakke.

(I samme slengen, som PayPal-frimerket, liksom).

Og da bare leverer jeg det skjemaet, (sammen med pakken), på post-kontoret.

Og så stempler de det sertifikatet.

Og så er pakken forsikret, da.

(Hvis jeg har forstått det riktig, ihvertfall).

Kanskje den rutinen hadde funket bra.

Det skal jeg prøve ut, når den neste bestillingen, på Posegodt, dukker opp.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Eller, jeg får høre hva de sier, på postkontoret, i morgen.

Kanskje jeg gjør det riktig nå.

Vi får se.