tirsdag 30. desember 2014

Jeg sendte en e-post til Difi

Erik Ribsskog

Sv:(Ref. nr: 3296833) Klage

Erik Ribsskog Tue, Dec 30, 2014 at 10:10 AM
To: brukerstotte@difi.no
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen , Akademikerforbundet
Er dette noe kveming?
Dykk burde 'kveite' hvor og når dette er besteld meinar eg.
Det høres også ut som, at dere er styrt av nerder, når dere beskriver, hvordan systemene deres fungerer.

Og at alt er blandet sammen sånn, det må vel nære noe dere har lært om, på en studietur, til Russland?
Jeg har forøvrig makulert kodene deres.
Det må være enhver identitetstyv sin drøm, å få tak i det arket.

Jeg hadde en gang en praksisplass, hos Norsk Hagetidend.

Og han redaktøren der, (Knut Lønø), sa til meg det, (i forbindelse med at jeg fikk attest), at hvis vi hadde hatt personnumre, i Norge, under andre verdenskrig.

Så hadde tyskerne fått full kontroll, fra dag en.
(Noe sånt).

Erik Ribsskog



2014-12-30 9:17 GMT+01:00 <brukerstotte@difi.no>:
Hei.
Grunnen til at du har fått det på engelsk er at det er bestilt fra en maskin som har engelsk som standard.
Du har ikke bestilt det i forbindelse med å komme inn på Skatteetaten for å sjekke skattetrekksmeldingen ?
Vennlig hilsen


ID-porten Brukerstøtte.
Send e-post til brukerstøtten.
Telefon: 800 30 300 / +47 57 65 50 60
Erik Ribsskog 2014-12-29 20:14:34:
> Hei,
>
> dere har sendt meg et brev, (på engelsk), med masse pin-koder.
>
> Hva skal dette bety, lurer jeg.
>
> (Jeg kan ikke huske å ha bestilt noe slikt.
>
> Og jeg ville ikke ha bestilt det, på engelsk.
>
> Så her er det noe tullball, mistenker jeg).
>
> Erik Ribsskog