Hei,
dette har ikke jeg bestilt.
Det er noen som bestiller masse 'dritt' i mitt navn hele tida, (i flere år nå).
Kan dere finne ut hva dette er og rydde opp i dette?
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: <leveranse@breiband.no>
Date: 2015-01-26 21:04 GMT+01:00
Subject: Ordrebekreftelse for bestilling av 5G bredbånd
To: eribsskog@gmail.com
Vi ønsker deg velkommen som kunde hos Breiband.no, og bekrefter herved
å ha mottatt din bestilling av bredbånd over 5G.
Din bestilling er mottatt med følgende opplysninger:
Abonnement: Privat
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
Fødselsdato: 25.07.1970
Gateadresse 1: Slependveien 80
Gateadresse 2:
Postnummer/sted: 1341 Slependen
Telefon:
Mobil: 94784101
Epost: eribsskog@gmail.com
Fakturamottager: (hvis annet enn abonnent)
Faktura-navn:
Faktura-adresse 1:
Faktura-adresse 2:
Faktura-postnummer:
Faktura-poststed:
Produkt: PSW2000
Aksesspunkt: Ja
IP-Adresse: Ja
Norman sikkerhetspakke: Ja
Priser:
Trådløst internett: 299,-
IP-Adresse: 49,-
Norman sikkerhetspakke: 15,-
Etableringspris: 1490,-
Fakturagebyr: 30,-
Aksesspunkt: 790,-
Forhandlerkode:
Kampanje:
Notat:
Gjør-det-selv pakken sendes normalt fra oss innen en uke. I enkelte
perioder kan utsendelsen ta inntil to uker.
Bor du i et område hvor vi ikke har bredbåndsdekning enda og utbygging
pågår, vil leveringstiden ta lenger tid.
Breiband.no kan ikke garantere at bestilt hastighet kan leveres i alle
tilfeller, dette avhenger blant annet av signalforhold og tilgjengelig
kapasitet på den senderstasjonen mottakeren din blir knyttet mot.
Dette avklares først når tjenesten kobles opp. Dersom bestilt
hastighet ikke oppnås, forbeholder Breiband.no seg retten til å
justere ned til en lavere hastighetsklasse, og prisen på abonnementet
vil bli nedjustert deretter.
Breiband.no kan ikke garantere at du får dekning der du bor uten
videre. Dekning krever fri sikt til en av våre senderstasjoner
innenfor rekkevidde. Dersom du ikke har dekning, frafaller
bestillingen.
ønsker du hjelp til installasjon, kan du kontakte en av våre
forhandlere for tilbud om installasjon. Se oversikt over forhandlere
på www.breiband.no/forhandler. Breiband.no tar ikke ansvar for bestilt
oppdrag hos en av våre forhandlere. Du er selv ansvarlig for å avklare
dekning ved bestilling av montørhjelp, og hvis ikke annet er avtalt
kan forhandler fakturere deg for medgått tid dersom du ikke skulle få
inn signaler. Det anbefales at du kobler til mottakeren og sikter den
inn mot en av senderne for å se om du får signaler, for deretter å
bestille montørhjelp dersom du ønsker bistand med å utføre
installasjonen.
Hvis tilsendt bredbåndsutstyr fra Breiband.no ikke skulle bli hentet
og utstyret blir sendt i retur til oss, vil du bli fakturert for
portokostnadene.
Dersom du har bestilt gjør-det-selv pakke, blir abonnementet fakturert
fra oppkoblingsdato eller 14 dager etter mottatt utstyr.
Ved avsluttet abonnement bører abonnent kostnad for nedmontering og
retur av radioutstyr.
Vedlagt finner du angrefristskjema.
Abonnementsvilkår: http://www.breiband.no/wp-content/uploads/2014/01/vilkaar.pdf
Vil du benytte bredbåndet trådløst?
Bredbåndet leveres standard med ett kabeluttak. I bestillingsskjemaet
kan man velge trådløst nettverk fra Breiband.no som tilleggsprodukt.
Hvis du ikke har bestilt dette og ønsker dette ved en senere
anledning, kan dette etterbestilles.
Hvis du har spørsmål om tjenesten eller leveranse anbefaler vi deg å
ta en titt på våre websider, http://www.breiband.no. Du kan også
svare direkte på denne e-posten, forventet svartid er innen en
arbeidsdag. Du kan også nå oss på telefon 21554000 alle hverdager
08-16.
Mvh
Kundeservice
Breiband.no AS
|
| angrefristskjema.rtf 76K |
|
|
|