Hei,
dette er noe som er sendt til min norske adresse, (antar jeg).
Og jeg har ingen planer om å returnere til Norge, for øyeblikket.
(Jeg bor for tiden i København).
Så å reise hjem til Norge, for å sende tilbake en bok, som jeg ikke har bestilt.
Det synes jeg blir for mye forlangt.
Så dere får heller prøve å finne ut hvem disse 'idiot-bestillerne' er,
og sende en faktura til dem.
Erik Ribsskog
2015-05-15 10:33 GMT+02:00 Lauren Bennett <service@friskforlag.no>:
> Hei Erik Ribsskog,
>
> Takk for mail og informere oss om. Ikke noe problem, hvis du kunne sende
> boken i retur, og vi vil dekke kostnadene for dette - bare send oss et bilde
> av porto kvittering. Jeg vil også slette fakturaen fra oss.
>
> Gi oss beskjed hvis du har noen spørsmål. Ønsker deg en god dag videre!
>
>
>
>
> Her kan du se meldingene vi har sendt frem og tilbake på nett:
> https://friskforlag.freshdesk.com/helpdesk/tickets/47
>
>
> Mvh, Lauren Bennett
> Accountant
> Frisk Forlag AS / Jungelboken Forlag AS
>
> On Fri, 8 May at 2:30 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
> Hei,
>
> jeg har ikke bestilt noe, fra dere.
>
> Men jeg har hatt problemer med, at noen ‘idioter’, har bestilt’, masse
> ‘dritt’, i mitt navn.
>
> Så det er antagelig det som har skjedd her.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-04-23 11:56 GMT+02:00 Frisk Forlag AS :
>> Hei!
>>
>> Her kommer faktura nummer 7100 på ny.
>>
>>
>> Vennlig hilsen
>> Lauren Bennet
>>
>> Fakturanummer: 7100
>> Forfallsdato: 19.03.2015
>> Beløp: 378,00
>> Kontonummer: 1503.36.90689
>> KID: 0071001
>> Beskjed: Faktura og ordrebekreftelse på din bokbestilling (ved spørsmål -
>> kontakt oss på service@friskforlag.no)
>>
>> Laget med Conta Faktura – http://www.conta-faktura.no
>> Har du spørsmål angående denne fakturaen, ta kontakt direkte med Frisk
>> Forlag AS.
>
>
> Frisk Forlag powered by Freshdesk 47