torsdag 15. oktober 2015

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse [eID:20813789]
Erik Ribsskog     Thu, Oct 15, 2015 at 4:20 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identietstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: NetCom No-Reply
Date: 2015-09-26 12:02 GMT+02:00
Subject: Takk for din henvendelse [eID:20813789]
To: "eribsskog@gmail.com"


Hei

Vi takker for din henvendelse til NetCom Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer eID:20813789



Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon 05050 (fra utlandet: +47 924 05050) for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide - www.netcom.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

    Få oversikt over ditt forbruk

    Se din faktura og dine siste innbetalinger

    Sende SMS (gratis), MMS og e-post

    Fylle på din egen eller andre sin ringekonto

    Bestille og endre tjenester

    Endre din brukeradresse

    Sjekke avtaletid på abonnementet

    Finne PUK-kode

Med vennlig hilsen

NetCom Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.

We would like to thank you for your inquiry to NetCom's customer care center. We will respond to your inquiry as soon as it has been processed.

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on 05050 (from abroad: +47 924 05050) to immediately suspend your subscription.

MinSide - www.netcom.no/minside - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

    View call details

    View your bill or last bill payments

    Send SMS and email

    Refill your own or others account

    Order new and change your existing services

    Change your registered user address

    View commitment time on your subscription

    View your PUK code

With kind regards

NetCom Customer Care Center

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read.

Kundesenter
   

Besøksadresse
   

Postadresse

Tlf privat 05050
Tlf bedrift 05051
Fra utlandet +47 924 05050 / 05051
   

NetCom
TeliaSonera Norge AS
Sandakerveien 140
0485 Oslo
   

NetCom
TeliaSonera Norge AS
Postboks 4444 Nydalen
0403 OSLO