tirsdag 17. november 2015

Jeg sendte en e-post til Inkassoklagenemda

Erik Ribsskog
RE: 24013557
Erik Ribsskog     Tue, Nov 17, 2015 at 2:53 PM
To: "Hilde I. Slevigen"
Cc: post@finkn.no, Forbrukerombudet , Lindorff Kundesenter , post , juridisk
---------- Forwarded message ----------
From: Mail Delivery Subsystem
Date: 2015-11-17 14:51 GMT+01:00
Subject: Delivery Status Notification (Failure)
To: eribsskog@gmail.com


Delivery to the following recipient failed permanently:

     post@inkassoklagenemda.no

Technical details of permanent failure:
DNS Error: Address resolution of inkassoklagenemda.no. failed: Domain
name not found

----- Original message -----

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
        d=gmail.com; s=20120113;
        h=mime-version:in-reply-to:references:date:message-id:subject:from:to
         :cc:content-type:content-transfer-encoding;
        bh=nf+lUEdAJ7Vi47zNNMUgUl7x9feFYGzo9cba+LM4Wnw=;
        b=I9qrFhN3Myy9lBsE45yjlkky/k14ZEZEuQAB9Z5Pcc79TyxZtIWrnVAC5uJgTVnNsw
         KdBDNEu6ZtcWTJJdriaNaRU/z8N1jCL1+db7D5v5SdCS6fAiWPkgGsfRV4R3lhMd1BBa
         w+N37AMgSHulxhrSvGKFqqhUI+RV0qU/a0Mubb71oRXBIH+eEGIF4uQImBf79CLhY+sF
         yFlrdNxFcd7mYe6Xql7AZBSSf+4Nclz6wBhnF9QfTdTKQ0aRdTvBPYtQb6BePoV7X6kV
         qbsW3LiEXsyKhFxiixS28O0M14Z2IDcdTzhUoa7bD4v9w+A7bIn8Owufqy7/CwGLS6dN
         fovw==
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.13.219.15 with SMTP id d15mr41086962ywe.51.1447768309789;
 Tue, 17 Nov 2015 05:51:49 -0800 (PST)
Received: by 10.129.53.136 with HTTP; Tue, 17 Nov 2015 05:51:49 -0800 (PST)
In-Reply-To: <31dfb955b478d74cb5113ab8ecdae41949d809ae groupad1.com="">
References: <31dfb955b478d74cb5113ab8ecdae41949d809ae groupad1.com="">
Date: Tue, 17 Nov 2015 14:51:49 +0100
Message-ID:
Subject: Re: RE: RE: RE: 24013557
From: Erik Ribsskog
To: Lindorff Kundesenter
Cc: post@inkassoklagenemda.no, post@finkn.no,
        Forbrukerombudet , post
,
        juridisk
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Hei,

ja, jeg sender en oppdatering til Inkassoklagenemda, som jeg har sendt
den Samlerhuset-saken til.

Når det gjelder den fra rundt årtusenskiftet.

Så er den også hos Inkassoklagenemda, som jeg sendte dere en kopi
e-post angående, i dag morges.

Så får jeg satse på, at de finner ut av det, etterhvert.

Jeg hadde en del smålån, da jeg bodde, på St. Hanshaugen, (hvor jeg
bodde, fra 1996 til 2004).

Og jeg kan ikke si, at jeg er helt med på, hvilket kredittkort, denne
saken er om, engang.

For dette var noe jeg ringte om, i 2004, altså for mer enn ti år siden.

Og andre saker, fra den tida, har blitt arkivert, som foreldet, hos
Intrum Justitia.

Så jeg lar nok Inkassoklagenemda få se litt på den saken, for å si det sånn.

Erik Ribsskog


2015-11-17 13:14 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter :
> Takk for din e-post.
>
> Vi har nå fått en systemlogg fra Samlerhuset angående bestillingen av
> medaljen som kravet gjelder.
>
> Vi har anbefalt Samlerhuset å tapsføre denne og stoppe kundeforholdet som er
> opprettet på deg og det har Samlerhuset samtykket til.
>
> Denne saken er dermed avsluttet hos oss.
>
> Angående sak 12353537 som du har sendt e-post om, e-posten er videresendt
> til korrekt sakseier som vil svare deg, dette gjelder en annen avdeling hos
> oss.
>
> Kundesenter
>
> Tel: 31279810 Fax: 31279301
>
> E-post: kundesenter@lindorff.com
>
> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>
>
>
> LINDORFF
>
> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>
> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>
> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>
> ** This message including any attachments may contain confidential and/or
> privileged information
> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are
> not the intended recipient
> you should delete this message and notify the sender. Thank you.
>
>
> Fra: eribsskog@gmail.com
> Til: kundesenter@lindorff.com
> CC:

----- Message truncated -----