torsdag 26. november 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Deres brev av 13. november/Fwd: Klage
Erik Ribsskog     Thu, Nov 26, 2015 at 12:05 AM
To: Nina Ansteinsson
Cc: juridisk , post@forbrukerradet.no
Hei,

nei, jeg søkte om dere, på Google nå.

Og Blikk var visst noe 'skeive' greier, stod det.

Og det lærte jeg, av en kamerat, at betydde homo, (for Steven i
Dynastiet var skei sa Carl, på 80-tallet).

Noe sånt.

Og da jeg jobba, som assisterende butikksjef, på Rimi Lambertseter,
fra 1994 til 1996.

Så hadde jeg en butikksjef, som het Elisabeth Falkenberg.

Og hu var lesbisk samboer, med 'LO-pampe' Liv Undheim.

Så det er kanskje de, som tuller med meg, (selv om Undheim er død nå).

Så dere får heller høre med dem, om det er de som har bestilt.

Så forbeholder jeg meg retten til, å kalle uønskede ting, som jeg ikke
har bestilt, for 'dritt', for å si det sånn.

Det er mitt privilegium da, som mobbe-offer og 'feilaktig kunde', å
kalle den dritten, hva jeg vil.

Så får dere ha lykke til videre, i deres syndens lesbe-pøl, for å si det sånn.

Erik Ribsskog


2015-11-25 13:00 GMT+01:00 Nina Ansteinsson :
> Hei!
>
> Jeg skal bringe dette videre til vår abonnementsavdeling.
>
> Det kan være noen som har lagt inn bestilling på dine vegne via vår
> nettside. Men det er helt klart at en bestilling er mottatt hos oss. Dog
> regner jeg med at vi avvikler dette abonnementet slik at du ikke mottar blad
> og faktura fra oss.
>
> Når det er sagt er vi av den oppfatning om at magasinet vi produserer ikke
> faller inn under kategorien «dritt», så det begrepet får stå for din
> regning.
>
> Mvh.
>
> ___________________
> Nina Ansteinsson
> Daglig Leder
> Tlf: 982 80 062
> Mail: nina@blikk.no
> Skype: nina.ansteinsson
>
> BLIKK AS
> Nyheter hver dag: www.blikk.no
> – Ingen er som alle andre
>
>
>
> 22. nov. 2015 kl. 13:53 skrev Erik Ribsskog :
>
> Hei,
>
> jeg viser til Deres brev av 13. november, (som jeg vedlegger en
> skannet kopi av).
>
> Som jeg skriver, i min e-post, til dere, fra 29. oktober, så er dette
> bare noe svindel, for meg.
>
> Jeg har ikke kontaktet dere, og vet ikke hva dette Blikk er engang.
>
> Jeg vil derfor ikke betale noe regning, for dette.
>
> (Jeg har også informert Datatilsynet, om at jeg har fått mange
> uforståelige krav.
>
> Og jeg sender all de uønskede bestillingene, i retur.
>
> Så dere skal ha fått 'dritten' deres tilbake).
>
> Så vennligst slutt å plag meg nå, med deres dritt, både når det
> gjelder uønskede magasiner og uønskede brev/fakturaer.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog
> Date: 2015-10-29 4:28 GMT+01:00
> Subject: Klage
> To: abonnement@blikk.no
> Cc: juridisk
>
>
> Hei,
>
> jeg har mottatt et brev, fra dere, (se vedlegg), om abonnement, på et
> eller annet.
>
> Jeg har ikke hørt om dette Blikk, engang.
>
> Jeg har hatt problem med, at noen, har bestilt masse 'dritt', i mitt
> navn, på nettet, (som jeg har meddelt om, til Datatilsynet, blant
> annet).
>
> Og det er nok det som har skjedd, her også.
>
> Så om dere vennligst kan slutte å sende deres uforståelige
> krav/brev/'dritt'/etc.
>
> Erik Ribsskog
>
>
>