mandag 21. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Lindorff

Erik Ribsskog

Saksnr 24624958

Erik Ribsskog Mon, Dec 21, 2015 at 2:28 PM

To: Lindorff Kundesenter
Cc: Post , "With, Kim" , "Hilde I. Slevigen ,, Lindorff Kundesenter ,, post@finkn.no,, post ,, sande.vgs" , Postmottak DSB , Postmottak Sivilombudsmannen , post , Forbrukerombudet , post@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, "Storjord,Lars Edvard"
Hei,

dette er ikke min e-post-adresse.

(Min e-post-adresse er eribsskog@gmail.com og ikke ribsskog@gmail.com).

Og min adresse er heller ikke på Slependen, der har jeg ikke bodd,
siden i februar-måned.

Og at man bare skal kunne portere et telefonnummer, ved å vite
personnummeret, det synes jeg, at virker rart.

At jeg skal behøve å politianmelde dette, virker også rart, synes jeg.

Her blir jeg ikke trodd, på det jeg sier, mener jeg.

Dette er nok politiet som tuller.

Jeg har mange klager på de, sendt til Spesialenheten, som ignoreres.

Jeg sender kopi til Inkassoklagenemda, for jeg synes dere er urimelige.

Dette er skam, det er dere som skylder meg penger, for jeg tapte min
kontant-kort-saldo, og har fått mye strev, med dette, så jeg krever
1000 kroner, i erstatning for denne tort og svien, må jeg kalle det.

Så jeg håper å høre tilbake, fra Inkassoklagenemda, om dette, så kan
vi ta det derfra.

Erik Ribsskog

PS.

Som jeg tidligere har sendt om, til Storjord i Nkom blant annet.

Så har jeg ikke gitt noen, noen som helst fullmakt, til å portere,
mitt mobilnummer.

Så dette er en skandale, vil jeg si.


2015-12-21 13:55 GMT+01:00 kundesenter@lindorff.com <kundesenter@lindorff.com>:
> Hei, da har vi mottatt svar fra kreditor.
>
> Vennligst se vedlagte redegjørelse.
>
>
> ------------------------------------
> Fra: eribsskog@gmail.com
> Sendt: 13.12.2015
> Til: kundesenter@lindorff.com
> Emne: Re: Re: 24624958
>
>
> Hei,
> denne saken, sendte jeg om, til Inkassoklagenemda, 11. desember.
> Og det skal dere ha fått kopi om.
> Jeg kan ta med om, at mitt sim-kort, slutta å virke, (da denne 'al
> quaida-porteringen' inntraff, i høst).
> Og jeg måtte da, ta sim-kortet, fra min smart-telefon, og sette, i den
> 'vanlige' mobilen.
> Og så bruker jeg nå, min smart-telefon som kamera og mp3-spiller.
> Så her har det foregått noe veldig kriminelt, vil jeg si.
> Og så får jeg inkasso-varsel osv.
> Da står ikke verden til påske, hadde jeg nær sagt, når jeg ser
> idiotien, som florerer, i inkasso-saker osv., nå for tiden.
> Her får dere faen meg ta skjerpe dere.
> Selv om det har vært 11. september og terror, på TV, så kan ikke det
> være en unnskyldning, for at dere skal bli, helt idioter.
> Send dette til en overordnet, (som kanskje har litt vett i huet), hos dere.
> Fitter!
> Erik Ribsskog
> 2015-12-08 8:17 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter :
>> Takk for din e-post.
>>
>> Innsigelsen er oversendt kreditor for vurdering.
>> Videre pågang er stanset i påvente av tilbakemelding fra kreditor.
>>
>> Vi vil komme med en tilbakemelding så snart kreditor har avklart saken.
>>
>> Kontakt oss ved eventuelle spørsmål.
>>
>>
>>
>> Kundesenter
>>
>> Tel: 31279810 Fax: 31279301
>>
>> E-post: kundesenter@lindorff.com
>>
>> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>>
>>
>>
>> LINDORFF
>>
>> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>>
>> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>>
>> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>>
>> ** This message including anyattachments may contain confidential and/or
>> privileged information
>> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you
>> are
>> not the intended recipie

PS.

Her er e-brevet fra Lindorff:

ebrev fra lindorff