søndag 21. februar 2016

Markedsførerne blir visst sure, når jeg publiserer mine Coop-klager. Noe sånt

sure når jeg klager på coop noe sånt

https://twitter.com/mmartee/status/516860798732619777

PS.

Her er mer om dette:

mer om julie brannfjell

https://no.linkedin.com/in/julie-brannfjell-8b78302

PS 2.

Brannfjell er visst Brand Manager-produktsjef for Grandiosa:

produktsjef grandiosa

https://www.linkedin.com/in/julie-brannfjell-8b78302?authType=NAME_SEARCH&authToken=trz4&locale=en_US&srchid=200488971456072361955&srchindex=1&srchtotal=1&trk=vsrp_people_res_name&trkInfo=VSRPsearchId%3A200488971456072361955%2CVSRPtargetId%3A8026123%2CVSRPcmpt%3Aprimary%2CVSRPnm%3Atrue%2CauthType%3ANAME_SEARCH

PS 3.

Her er den bloggposten, som Brannfjell linker til, (i sin 'tweet' ovenfor):

bloggpost linker til

http://johncons-mirror.blogspot.no/2014/09/jeg-sendte-en-e-post-til-coop.html

PS 4.

Siden at jeg nevner ordet 'Grandiosa', (i bloggposten, i PS-et ovenfor), så ble visst Brannfjell varslet, (via et slags dataprogram, (må det vel ha vært), som liksom overvåker nettet):

siden at jeg nevnte grandiosa

(Samme link som ovenfor).

PS 5.

En slik søkerobot/'crawler', er det nok, som Orkla har, (og som liksom overvåker nettet, og varsler markedsførerne, hver gang noen nevner, et av Orkla sine produktnavn, på web-en, (hvis hun Brannfjell ikke fleiper da, (av en eller annen grunn), for slike søkerobot-program, bruker visst oftest, for å indeksere websider, for søkemotorer, (noe som er noe helt annet, enn det Orkla/Brannfjell bruker de til, (ifølge Brannfjell sin tweet), for å si det sånn))):

mer om søkerobot

https://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8kerobot