søndag 21. februar 2016
Markedsførerne blir visst sure, når jeg publiserer mine Coop-klager. Noe sånt
https://twitter.com/mmartee/status/516860798732619777
PS.
Her er mer om dette:
https://no.linkedin.com/in/julie-brannfjell-8b78302
PS 2.
Brannfjell er visst Brand Manager-produktsjef for Grandiosa:
https://www.linkedin.com/in/julie-brannfjell-8b78302?authType=NAME_SEARCH&authToken=trz4&locale=en_US&srchid=200488971456072361955&srchindex=1&srchtotal=1&trk=vsrp_people_res_name&trkInfo=VSRPsearchId%3A200488971456072361955%2CVSRPtargetId%3A8026123%2CVSRPcmpt%3Aprimary%2CVSRPnm%3Atrue%2CauthType%3ANAME_SEARCH
PS 3.
Her er den bloggposten, som Brannfjell linker til, (i sin 'tweet' ovenfor):
http://johncons-mirror.blogspot.no/2014/09/jeg-sendte-en-e-post-til-coop.html
PS 4.
Siden at jeg nevner ordet 'Grandiosa', (i bloggposten, i PS-et ovenfor), så ble visst Brannfjell varslet, (via et slags dataprogram, (må det vel ha vært), som liksom overvåker nettet):
(Samme link som ovenfor).
PS 5.
En slik søkerobot/'crawler', er det nok, som Orkla har, (og som liksom overvåker nettet, og varsler markedsførerne, hver gang noen nevner, et av Orkla sine produktnavn, på web-en, (hvis hun Brannfjell ikke fleiper da, (av en eller annen grunn), for slike søkerobot-program, bruker visst oftest, for å indeksere websider, for søkemotorer, (noe som er noe helt annet, enn det Orkla/Brannfjell bruker de til, (ifølge Brannfjell sin tweet), for å si det sånn))):
https://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8kerobot