tirsdag 12. april 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage [5544054-1456206184]
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 3:33 AM
To: Kundeservice Provea
Cc: post@inkassoklagenemda.no, juridisk , Faktura RB , "mail.gva" , "mail.bxl"
Hei,

hvis dere finner ut hvem disse tullebukkene er, så kan dere kanskje sende om det, til Datatilsynet.

Så blir det kanskje slutt på disse 'tidstyveriene'.

(Det har vært flere hundre/tusen saker, og jeg har ikke fått noen navn, (av noen), angående hvem det er, som driver, med identitetsttyveri).

Erik Ribsskog


2016-03-01 13:41 GMT+01:00 Kundeservice Provea :

    Miriale Tono


    Referanse : [5544054-1456206184]
    ________________________________________________________

    Takk for mail,

    Alt står i null og er avsluttet.

    Beklager!
    Vennligst oppgi ovenstående referanse ved all ny kontakt i forbindelse med dette.

    Med vennlig hilsen

    Kundeservice
    Marit
    ________________________________________________________


    Din beskjed:

    Hei,

    jeg er ikke kunde hos dere.

    Så jeg har ikke noe kundenummer.

    Jeg scannet brevet dykkar og la dette ved som en fil.

    Dere later som at dere er dumme her, for det er vel bare for deg, å kikke, i det brevet.

    Så finner du vel ut av det.

    Dere kaster bort folk sin tid, på toppen av deres stapper folk sine postkasser fulle av dritt, og sender 'Nigeria-purre-brev'.

    Dere må nok lenger ut på landet med svindelen deres.

    Jeg ønsker ikke fler svar fra deg, send det til en overordnet.

    Erik Ribsskog

    2016-02-26 12:41 GMT+01:00 Kundeservice Provea :

    Referanse : [5544054-1456206184]
    ________________________________________________________

    

    Vi takker for henvendelsen, men ber deg ta kontakt igjen med ditt kundenummer og fullstendig navn og adresse, slik at vi lettere kan finne deg i vår database.

    Vennligst oppgi ovenstående referanse ved all ny kontakt i forbindelse med dette.

    Med vennlig hilsen

    Kundeservice
    Marit
    ________________________________________________________


    Din beskjed:
    Hei,

    jeg har fått en regning av dere, (se vedlegg), som jeg ikke forstår.

    Jeg har ikke bestilt noe fra dere.

    Men jeg har hatt problem med, (som Datatilsynet blant annet, kjenner
    til), med at noen folk, har bestilt mye 'dritt', på nettet osv., i
    mitt navn.

    Så det er nok det, som har skjedd, her også.

    (Jeg har sendt all 'dritten', som jeg har fått, i postkassa, i retur.

    Noe posten kjenner til).

    Så om dere kan slutte, å sende meg tulle-brev, angående dette.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    Ikke svar på denne e-posten. Du kan kontakte kundeservice ved å gå inn på hjemmesiden og klikke på "Kontakt". Miriale og Tono, varemerker fra Provea SA, Route des Dragons 9, CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Sveits. Tlf. Kundeservice: 21 03 06 69. Organisasjonsnummer: CH-550-1031995-0


    Ikke svar på denne e-posten. Du kan kontakte kundeservice ved å gå inn på hjemmesiden og klikke på "Kontakt". Miriale og Tono, varemerker fra Provea SA, Route des Dragons 9, CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Sveits. Tlf. Kundeservice: 21 03 06 69. Organisasjonsnummer: CH-550-1031995-0