fredag 24. juni 2016

Jeg sendte en e-post til Lindorff

Erik Ribsskog

Saksnr 12214394

Erik Ribsskog Fri, Jun 24, 2016 at 11:21 PM

To: Lindorff Kundesenter

Cc: "post@inkassoklagenemnda.no" , Forbrukerombudet , Forbrukerrådet , post@finkn.no

Hei,
som tidligere opplyst, så har jeg sendt, om alle disse sakene, til Inkassoklagenemnda.
Jeg venter på at de skal behandle disse sakene.
For jeg har fått vite, (av Intrium, var det vel), at en annen sak, (Entercard, var det vel), fra omtrent den samme tida, (rundt årtusenskiftet), var foreldet.
Så jeg mener at må nok antagelig det gjelde, for disse DNB-sakene, (fra den samme tida), også.
(Noe jeg har skrevet om, en rekke ganger).
Så jeg må be om at disse sakene fryses, til at Inkassoklagenemnda, har fått sett på dette.
Erik Ribsskog



On Thu, Jun 2, 2016 at 3:00 PM, kundesenter@lindorff.com <kundesenter@lindorff.com> wrote:
sender oversikt over alle dine saker til Lindorff. Se vedlegg.
Med vennlig hilsen
LINDORFF OBLIGATIONS AS

** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed.If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender.

PS.

Her er e-brevet fra Lindorff:

ebrev lindorff