søndag 30. oktober 2016

Jeg sendte en e-post til Acer

Erik Ribsskog

To: Acer Customer-service Norway

Erik Ribsskog Sun, Oct 30, 2016 at 6:40 PM

To: ail.easycare@acer.com
Cc: Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , amnestyis , Forbrukerombudet , Forbrukerrådet , "post@sivilombudsmannen.no" , post@opo1.no

Hei,
jeg kjøpte en Acer-laptop, på Lefdal Storo senter, i august, i fjor.
(Serienummer: SNID: 52500241534).
Den kostet bare 1995 kroner, og min forrige PC hadde ganske nylig blitt stjålet, så jeg syntes ikke det gjorde noe, at det stod noen svenske bokstaver, på tastaturet, (for det stod også de norske, (æ og ø), med grønt, på de aktuelle knappene, for ä og ö).
Men når jeg taster inn SNID-nummeret, på Acer sitt nettsted.
Så står det 'SE', på land, (istedet for 'NO', for Norge).
Og det står at den 'amerikanske' garantien utløper 23/7 i år.
Og jeg kjøpte laptop-en, på 10 august, i fjor.
Så er dette en 'tulle-laptop', som er kjøpt, i Sverige, og så tulle med, og solgt, i denne Lefdal-butikken, lurer jeg, (av noen slags 'nisser').
Her må jeg klage.
Denne PC-en går tregt, med Windows 10, og jeg lurte på om jeg skulle kjøpe mer minne, (RAM), til den.
Men da måtte jeg vite hvordan RAM jeg skulle ha.
Og da måtte jeg vite hvilken Acer-modell dette var.
Og det stod ikke, på det nettstedet, (jeg søkte på Google, om hvordan man skulle finne modellen, til ens laptop).
Men det stod denne nevnte informasjonen da, (se vedlegg).
Så dette må jeg klage på.
Hva er dette for noe tull, lurer jeg.
Erik Ribsskog


laptop lefdal storo.jpg
75K

PS.

Her er vedlegget:

laptop lefdal storo