søndag 20. november 2016

Jeg sendte en e-post til Samferdselsdepartementet

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: 15/989 Klage på manglende svar fra Ruter

Erik Ribsskog Sun, Nov 20, 2016 at 8:47 AM

To: postmottak@sd.dep.no
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post@forbrukerradet.no, post@forbrukerombudet.no, "sande.vgs" , post@opo1.no

Hei,

jeg har fortsatt ikke fått, noen fler e-poster eller brev, fra hverken dere, NSB eller Ruter.

Jeg tok toget, fra Stabekk til Nasjonalteateret, på fredag kveld, (cirka klokka 22.20).

Dette var et tog, som gikk, til Ski.

Og jeg gikk på en ubetjent vogn.

Og da jeg skulle gå på, så så jeg, at ut av den samme døra, så dukka det opp, ei NSB-dame.

En slags falsk konduktør-dame, på ubetjent/månedskort-vogna.

Må man vel si.

Hu gikk som om hu var på speed, eller at hu var, en robot, (vil jeg si).

Og jeg gikk derfor, heller inn, den neste døra.

Men da jeg skulle av toget, så skulle absolutt denne tulle-konduktøren gå ut, den neste døra, (hu også).

Så hu forfulgte meg, inne på toget, (må jeg si).

Og konduktør på ubetjent-vogn, det blir rart, må jeg si.

(Nå er jeg mest vant til, (fra oppveksten), å ta 'vanlige'/intercity-tog, (uten månedskort-vogn), på Vestfoldbanen.

Men likevel).

Jeg har klaget til dere, på lignende saker.

Det virker som at det er uro-politi, (eller noe sånt), på de togene, som går, til eller fra Høvik stasjon.

(Der har de et 'Harry Potter'-spor, hvor togene liksom har endestasjon).

For lignende trakasserende adferd/forsøk på å slite meg ut, (må jeg nesten kalle det).

Jeg vet ikke, om dette er, noe slags 'Norgistan-greier', eller noe slags Harry Potter/illuminati/new age-greier.

Men dette må jeg klage på, 'åkke som', synes jeg.

Og dere har sluttet å svare meg, over hele linja, virker det som.

Har det virkelig vært, en atomkrig, som jeg ikke har fått med meg, (i Norge/Skandinavia/Europa), lurer jeg.

Det virker nesten sånn, når man ser, på NSB, Ruter og Samferdselsdepartementet, (siden at dere bare har slutta, å svare).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-10-20 10:01 GMT+02:00
Subject: Re: 15/989 Klage på manglende svar fra Ruter
To: postmottak@sd.dep.no
Cc: "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>


Hei,
takk for svar!
Jeg kan ikke se, at jeg har mottatt, noe svar, hverken fra DNB eller Ruter.
Det går jo så lang tid, at man nesten glemmer, hva man har klaget på.
Så dette er bånn i bøtta, må jeg si.
Her må dere skjerpe dere!
Erik Ribsskog



2016-07-29 13:26 GMT+02:00 <postmottak@sd.dep.no>:
Se vedlagte saksdokument:

Med hilsen
Samferdselsdepartementet