torsdag 10. november 2016

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Re: [Ticket#37246836] Informasjon fra Telio!
Erik Ribsskog Thu, Nov 10, 2016 at 8:38 PM
To: Telio kundeservice
Cc: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2016-06-22 8:13 GMT+02:00 Telio kundeservice :
Hei.

Vi mottok en henvendelse fra deg 16.05.2016

"Hei.

Nå har jeg hatt mobilabonnement fra dere i over 3 år, og jeg har ennå ikke fått faktura.
Takk :)

Mvh Erik Ribsskog"

Utifra den informasjonen du oppgir til oss, kan vi ikke se at du har noe kundeforhold hos oss. Vi har derfor bedt deg sende oss kundenummer eller telefonnummer henvendelsen gjelder, slik at vi har anledning til å hjelpe deg videre.

Vi kan ikke se sammenhengen mellom dette og din henvendelse av 22.06.2016 07.30 og 07.40:

"Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg)."


Med ønske om en fin dag!

Vennlig hilsen

Fride
Telio Kundeservice
kundeservice@telio.no
www.telio.no


Vennligst behold følgende / please do not remove the following:
Ticket#37246836