tirsdag 24. januar 2017

Jeg sendte en e-post til Forbrukerrådet

Erik Ribsskog

Saksnr 12214394

Erik Ribsskog 24. januar 2017 kl. 21:47

Til: Forbrukerrådet
Kopi: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget , "post@inkassoklagenemnda.no" , Forbrukerombudet , post@finkn.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , Lindorff Kundesenter

Hei,

ja, det er bare det, at denne Inkassoklagenemnda, må få ræva si i gir, (som de sier).

For det har gått år og dag, siden jeg hørte fra de, (må jeg si).

Erik Ribsskog



28. november 2016 kl. 10:52 skrev Forbrukerrådet <epost@forbrukerradet.no>:

Hei

Dersom det er slik at du har saker til behandling i inkassoklagenemnda, så må du avvente resultat der. Vi i Forbrukerrådet kan ikke behandle inkassosaker, da det faller utenfor vårt klagesaksområde.

Med vennlig hilsen
Maria Elisabeth Noddeland
www.forbrukerrådet.no


14/11 2016 00:10 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,

nå har jeg kikket litt, i mine gamle e-poster.

Og det var vel sånn, at dere her, har svart, på en kopi e-post, som jeg sendte dere, til deres orientering, (hadde jeg nær sagt).

Jeg hadde rollen forbruker/kunde, da jeg tok opp, disse lånene, i sin tid.

Og det er også sånn, at jeg må varsle om, at jeg i disse sakene, blir overkjørt, ikke bare av inkasso-bransjen, men også av domstolene.

For eksempel så bodde jeg, i England, fra 2004 til 2014.

Og jeg var ikke, et sekund, i Norge, fra 2005 til 2014.

Likevel så har det blitt foretatt rettsaker mot meg, i Norge, bak min rygg, (uten at jeg engang har blitt varslet), i disse nevnte inkasso-sakene.

Så her er det noe slags svindel/korrupsjon, som foregår/har foregått.

Erik Ribsskog


2016-06-27 8:23 GMT+02:00 Forbrukerrådet <epost@forbrukerradet.no>:
Hei

Våre lovområder er forbrukerkjøp, håndverkertjenester og angrerett. Jeg kan ikke se at du har en sak gående hos Forbrukerrådet.

Vi håper dette vil være til hjelp.

Med vennlig hilsen
Carl Raastad
www.forbrukerrådet.no


25/06 2016 00:20 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
som tidligere opplyst, så har jeg sendt, om alle disse sakene, til Inkassoklagenemnda.
Jeg venter på at de skal behandle disse sakene.
For jeg har fått vite, (av Intrium, var det vel), at en annen sak, (Entercard, var det vel), fra omtrent den samme tida, (rundt årtusenskiftet), var foreldet.
Så jeg mener at må nok antagelig det gjelde, for disse DNB-sakene, (fra den samme tida), også.
(Noe jeg har skrevet om, en rekke ganger).
Så jeg må be om at disse sakene fryses, til at Inkassoklagenemnda, har fått sett på dette.
Erik Ribsskog


On Thu, Jun 2, 2016 at 3:00 PM, kundesenter@lindorff.com <kundesenter@lindorff.com> wrote:
sender oversikt over alle dine saker til Lindorff. Se vedlegg.
Med vennlig hilsen
LINDORFF OBLIGATIONS AS

** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed.If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender.