søndag 19. mars 2017

Jeg sendte enda en e-post til DFDS

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: DFDS kundeundersøkelse

Erik Ribsskog 19. mars 2017 kl. 21:49

Til: kundeservice@dfds.com
Kopi: DFDSInzights@inzights.catglobe.com, "Anne B. Lea"

Hei,

jeg glemte også, en klage.

Det var en 'korsfarer/rocker', fra Malteserordenen, i diskoteket, (så det ut som).

For han hadde på seg, en svart skinnjakke, (nesten som Bandidos osv.), med malteser-kors på.

Det virka litt rart, (må jeg si).

Det ble som at dere hadde gangstere der, med gullkjeder for eksempel, vil jeg si.

Noe sånt.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 19. mars 2017 kl. 21:45
Emne: Klage/Fwd: DFDS kundeundersøkelse
Til: kundeservice@dfds.com
Kopi: DFDSInzights@inzights.catglobe.com, "Anne B. Lea" <abl@reiselivsforum.no>


Hei,

jeg kan si det sånn, at det jeg ikke likte, var at det kun var et håndkle, i lugaren, (på Stena Line er det to, hvis man drar på 36 timers-cruise til Frederikshavn).

På Stena Line så tømmer dem heller ikke søppel osv., i lugaren, mens ferja er, i Danmark.

Og det ble som noe mas, at man måtte av ferja, klokka 9-10, synes jeg.

(Med Stena Line så kan sove ut, og gå i land, klokka 12-13, for eksempel).

Og når jeg skulle på ferja igjen, så var det en lang kø der.

Og da var det ikke så lett, å finne ut av det, (for de sa på høytalerne, at man kunne gå ombord igjen på ferja, når man ville, var det vel).

Og det var også veldig trangt, i tax-free-en, (spesielt der dere har cola og øl-bokser, vil jeg si).

Og det var kanskje dumt å ha smaksprøver der, (på Jura whiskey vel), siden at det var så mange folk, i tax-free-en, for da ble det propp der liksom, (vil jeg si), for noen folk, slo da liksom 'leir' der, uten å gå videre, (og da kunne man nesten ikke handle noe der, uten at det ble, som noe herk, vil jeg si).

Det var også sånn, at det var, masse desperate 'fleskekjærringer' og 'fittetjuver', (som de sier), i diskoteket deres.

Så fort det kom en desperat fleskekjærring bort til meg, (som bare koste meg, med noen kalde halvlitere), og tok meg, på låret.

Så kom det like bak, en 'fittetjuv', (som de sier), som klaska meg, på 'sideflesket'.

Dette skjedde to-tre ganger, (at jeg liksom fikk snøret i bånn, hos ei desperat 'fleskekjærring', (som egla seg inn på meg, i diskoteket), for at det så skulle komme, en 'fittetjuv', som også, var fysisk).

Jeg liker lite å bli klådd på, av karer, og det var vel det, at jeg er ungkar, og derfor ble litt satt ut, av de desperate kvinnfolka, som gjorde, at jeg liksom ble litt paff, (og ikke fikk protestert ordentlig, på disse 'fittetjuvene'), for å si det sånn.

Den siste gangen, som det dukka opp, en 'fittetjuv', så skulle jeg akkurat spørre, hu desperate brunetta, (som gikk uten sko, i tiger-mønster sokker og som hadde hekse-stjerne-tatovering på beinet), om hva hu het.

Men så kom 'fittetjuven', rett bak henne, (hu 'klaska' seg ned, helt kloss inntill meg, der jeg satt, og slappa av, må jeg si), og han skulle da 'knoke' mot meg, (eller noe sånt).

Og hva skal det bety, lurer jeg.

Jeg ble så satt ut, at jeg gjorde det.

Og så begynte fittetjuven å chatte opp hu, som jeg egentlig skulle spørre om, hva het.

Og hu desperate heksa, hu klagde da ikke, til meg.

Så det ble veldig dumt, da.

Og sånn var det stort sett hver gang, som fittetjuven/e, dukka opp der.

Unntatt når ei bestemor også dukka opp, da var fittetjuven opptatt, med hu heksa.

Men hu bestemora visste jo ikke hvor hu bodde, og hadde nok sett, sine beste dager, for mange tiår sida.

Så det ble som noe dumt, det og.

Og en kveld på ferja, (jeg lurer på om det var, den siste kvelden), så var det noen, som hadde laget noen merker, i lugardøra mi, (virka det som).

(Se vedlegg).

Hva skulle dette bety, lurer jeg.

Dette ønsker jeg, å klage på.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: DFDS/Inzights A/S <DFDSInzights@inzights.catglobe.com>
Dato: 7. mars 2017 kl. 09:56
Emne: DFDS kundeundersøkelse
Til: eribsskog@gmail.com



Kjære DFDS-gjest,

I vårt bookingsystem kan vi se at du nylig har reist med oss. I forbindelse med bestilling av reisen din, ga du oss tillatelse til å kontakte deg igjen på denne e-postadressen.

I DFDS streber vi kontinuerlig etter å tilpasse tilbud og service til hva du som gjest ønsker. Vi vil derfor gjerne høre om hvordan du opplevde din forrige reise med oss.

Vi håper at du har lyst til å besvare spørreskjemaet.

Som takk deltar du i loddtrekningen av en gratis reise tur/retur Oslo-København i Commodore-lugar.

Analyseinstituttet Inzights står for undersøkelsen, og du deltar anonymt i forhold til DFDS.

Vi vil be deg om å besvare spørreskjemaet, slik at både det du synes var bra og det du synes var mindre bra kommer frem. Undersøkelsen tar ca. 8-10 minutter.

Klikk her for å starte undersøkelsen.

Hvis spørreundersøkelsen ikke starter, kopier lenken nedenfor til adressefeltet i nettleseren din.

http://inzights.catglobe.com/login.aspx?r=dd67e55a-eb62-4852-9b96-59faa93f8d7f

På forhånd mange takk for hjelpen.

DFDS / Inzights


Dersom du har spørsmål eller kommentarer, kan du skrive til info@inzights.dk.

IMG_20170306_020220.jpg
87K