onsdag 8. mars 2017

Sånn var det også, da jeg jobba, for Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation, i 2005 og 2006, (i Liverpool). Danskene sleit med å forstå norsk. Jeg prøvde derfor, å lære meg, litt mer dansk, (på jobben), for jeg tenkte at det, ville være bra, for kundeservicen

sliter med å forstå norsk 2

http://www.vgtv.no/#!/video/138251/bendtner-sliter-med-aa-forstaa-norsk

PS.

Samtidig med at Arvato brukte meg, til å svare, for det meste danske samtaler.

(Siden at de hadde, for få danske medarbeidere).

Så begynte de, å hetse meg, (må jeg si), fordi at jeg da, brukte lenger tid, på telefonene, enn mange av de andre ansatte.

(Ansatte som for det meste, fikk telefoner, på sitt eget morsmål).

Så det var som, at jeg da, ble skviset, (på jobb, i England), vil jeg si.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om dette randstad

http://johncons.angelfire.com/attester.html

PS 3.

Jeg ble også utsatt, for mye annen mobbing, på Arvato, (fra ledere og ansatte), som jeg har forklart mer om, i denne labelen/linken:

http://johncons-mirror.blogspot.no/search/label/Arvato-case