fredag 11. oktober 2019
Nå skulle jeg sjekke saldoen på kontoen min, (for Yy har belastet kontoen min to ganger for en billett, så det ut som her om dagen). Og da får jeg ikke tilgang til nettbanken. Det står at man må svare på noen 'russiske' spørsmål. Men når man trykker linken, så ber Nordea om en kode fra et brev. Det blir jo goddagmann økseskaft. For jeg har ikke fått noe brev med noen kode, og det nevnes heller ikke noe brev på 'sperre-siden' på nettbanken. Hm
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Det er heller ikke sånn, at jeg har flytta, (eller noe lignende).
Så jeg har egentlig ikke noe ny kundeinformasjon, på lager, for Nordea, (vil jeg si).
Så dette tullet fra Nordea virker fullstending meningsløst, (og som noe 'Stasi-greier'), må jeg si.
(Noe sånt).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog