torsdag 23. april 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse Spraytan
Erik Ribsskog 23. april 2020 kl. 22:39
Til: Zentio Kundeservice
Kopi: juridisk , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

disse eskene ble levert på døra, med et bud.

(De stod utafor døra mi, sånn at de velta når, jeg skulle ut med søpla).

Jeg drukner i sånn 'dritt', (som noen jævelunger bestiller i mitt navn), og pleier å sende det i retur, via Posten.

Men jeg vet ikke om Posten godtar deres pakker.

Jeg kan prøve å sende de i retur sammen med den andre dritten, (som jeg har fått, i postkassa).

Erik Ribsskog


tir. 14. apr. 2020 kl. 15:12 skrev Zentio Kundeservice :
Hei Erik,

Beklager at du har nå mottatt produkter du har ikke bestilt selv.
Vi har mottatt totalt 4 bestillinger i tidsrom mellom 28.03-13.04 med følgende opplysninger:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Telefon:
48621954
E-post:
eribsskog@gmail.com

Det er bestilt prøvepakke på PaceBox, Shaibox, Spraytan og FlinkBisk. Flinkbisk bestillingen var den siste og den rakk vi nå kansellere før bestillingen var behandlet.

Vi har i dag tidligere fakturert prøvepakkene på 3 første bestillinger. Disse er under pakking og kan dessverre ikke plukkes ut mer. Men vi har kreditert fakturaene. Du kan la være i hente pakkene fra posten så kommer disse automatisk i retur til oss.

Videre abonnementene er avsluttet og vi sender ingen flere pakker. Dine opplysninger blir også slettet hos oss slik at du får ingen reklamer fra Zentio AS. Dine opplysninger blir også sperret slik at ingen kan bestille igjen på ditt navn.

Ip adresse hvor bestillingene kommer fra, kan oppgis til Politiet i tilfelle du har vært plaget av identitets tyveri og saken er politianmeldt.

Ha en fin dag videre!



Vennlig hilsen
Sanna
Zentio Kundeservice


Hvordan vil du vurdere dette svaret?
Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig
{#HS:1134333065-222529#}
On Sat, Apr 11, 2020 at 8:26:13 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Zentio Kundeservice
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 10:25
Subject: Bestillingsbekreftelse Spraytan
To:



Din bestilling sendes i posten innen 2 - 3 uker.

Du får din første pakke med Grogeous Bronze SprayTan gratis, betal kun kr 99 for porto. Den inneholder en full størrelse SprayTan. Du betaler kun porto kr 99.
Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Spraytan. Hvert kvartal får du en ny sending SprayTan til 10 fulle behandlinger for kun kr 349 pluss porto kr 99, dvs. kr 149 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i videre sendinger. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.
På Min Side kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper du blir fornøyd med Gorgeouse Bronze Spraytan, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
Spraytan-teamet hos Zentio AS
Zentio AS
kundeservice@zentio.no