lørdag 11. april 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 10:18
Til: Saga Mobil Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det telefonnummeret du nevner, (91587593), tilhører nok noen, som også blir mobba, av de samme jævelungene, (hvis jeg skulle tippe).

Dere må søke på ip-adressen, til de som bestilte, og så finne ut hvem disse kjeltringene er.

Skjerpings!


tir. 24. mar. 2020 kl. 13:24 skrev Saga Mobil Kundeservice :
Hei igjen Erik.

Det er opprettet et nytt nummer i ditt navn, men det er også lagt inn et annet nummer på bestillingen som er oppgitt som kontaktperson.

Nummeret er 91587593, og du kan finne vedkommende på gule sider. Om vedkommende har noe med bestillingen å gjøre er uvisst.

Anbefaler deg å kontakte politiet med opplysningene.

Ha en fin dag.



Vennlig hilsen

Ine Schjetne

Telefon: 917 69000
Epost: kundeservice@sagamobil.no
Industriveien 4 – 9360 BARDU
Last ned Saga Mobil Min Side app , tilgjengelig i Apple Store og Google Play

www.sagamobil.no



-----Opprinnelig melding-----
Fra: Saga Mobil Kundeservice
Sendt: tirsdag 24. mars 2020 13:20
Til: 'Erik Ribsskog' ; juridisk
Kopi: Saga Mobil Kundeservice
Emne: SV: Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse

Hei Erik og takk for din henvendelse.

Bestillingen kom inn til oss via vår nettside www.sagamobil.no den 21.03.20 kl 23:20.

Jeg har nå kansellert dette abonnementet og merket din kundekonto at du ikke ønsker abonnement hos oss.

Dersom det kan tenkes at dine identitetspapirer er på avveie, vil jeg anbefale deg å opprette en frivillig kredittsperre som du kan lese mer om under:

https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/

Ha en fortsatt fin dag.





Vennlig hilsen

Ine Schjetne

Telefon: 917 69000
Epost: kundeservice@sagamobil.no
Industriveien 4 – 9360 BARDU
Last ned Saga Mobil Min Side app , tilgjengelig i Apple Store og Google Play

www.sagamobil.no



-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: tirsdag 24. mars 2020 13:13
Til: juridisk
Kopi: Saga Mobil Kundeservice
Emne: Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Saga Mobil Kundeservice
Date: lør. 21. mar. 2020 kl. 23:21
Subject: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
To:


Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog



Velkommen som kunde i Saga Mobil. Vi er glade for at du har valgt å bli kunde hos oss, og vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli en fornøyd kunde!



Din bestilling er registrert og du vil motta startpakken med SIM-kort i løpet av 5 til 6 dager.

Hvis du har bestilt overføring av ditt tidligere mobilnummer tar dette normalt 7 virkedager.



Ved overføring av eksisterende mobilnummer sier vi opp abonnementet hos din tidligere leverandør.

Det er derfor viktig at du ikke sier opp nummeret selv, da det vil kunne medføre problemer med flytting av nummeret.



Vi har registrert følgende informasjon:



Mobilnummer: 46286587

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua



SIM kort

Ditt nye SIM kort kan brukes både som vanlig SIM, mikro SIM og Nano SIM, og vil passe til alle typer mobiltelefoner. Sjekk først hvilken type SIM kort som benyttes i telefonen før du trykker ut mikro eller nanosim.



MinSide

På minside.sagamobil.no kan du se dine fakturaer, følge med på ditt forbruk og endre kontaktinformasjonen. Her kan du også bestille tilleggstjenester, i tillegg til å sperre, endre og bestille SIM kort.



Ofte stilte spørsmål
På: www.sagamobil.no – kundeservice – finner du nyttig informasjon om ditt abonnement.



Trenger du å gjøre endringer?

Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten kan du svare på denne e-posten.

Hvis du ønsker å endre opplysninger i din bestilling eller har spørsmål til oss kan du enklest gjøre dette ved å svare på denne e-posten.



Ved å ta i bruk våre tjenester aksepterer du våre avtalevilkår som du finner her: https://www.sagamobil.no/vilkar/



Ta gjerne kontakt med oss hvis du har andre spørsmål!



Med vennlig hilsen

Saga Mobil Kundeservice

Telefon: 03678

Åpningstider hverdager 08.00 – 16.00

kundeservice@sagamobil.no

www.sagamobil.no