lørdag 11. april 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Babyshop.com] Hvordan vil du vurdere vår kundeservice?
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 08:51
Til: Babyshop
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 25. mar. 2020 kl. 12:07 skrev Jakob Strandsater (Babyshop) :
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
centered image
BARNEKLÆR BARNESKO BABY LEKER

Din forespørsel er oppdatert av en kundebehandler.
Hvis dere har flere spørsmål, svar gjerne på denne mailen.
Jakob Strandsater (Babyshop.com)

25. mar., 12:07 CET

Hej,

Identitetstyveri är ett polisiärt ärende så vänligen kontakta Polisen om du behöver hjälp med det.
Låt mig veta om du har frågor kring vårt sortiment.

Ha en fin dag!
Vänliga hälsningar/Best regards,

Jakob
Customer Service


Eribsskog

24. mar., 13:49 CET

Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #825597 "Sæd"

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Babyshop
Date: tor. 5. mar. 2020 kl. 14:08
Subject: [Babyshop.com] Hvordan vil du vurdere vår kundeservice?
To: Eribsskog


Ditt saksnummer: 836829
Denne e-posten er en tjeneste fra Babyshop.com.