[Henvendelse mottatt] Re: [Tanum Bokklubber] Sv: Klage/Fwd: Bekreftelse av e-postadresse
Erik Ribsskog
Til: Kundeservice Tanum Bokklubber
Kopi: juridisk
Hei,
det er ikke bare dere, som disse jævelungene/køddene, har bestilt dritt fra.
Jeg sendte en mail til noen dansker, tidligere i dag.
Og de mente også, at jeg burde melde det.
Men som jeg forklarte de, så er det sånn, at jeg har sendt om dette, til Datatilsynet, i alle år.
Og det var fordi at politiet, (i Norge og England), ikke ville gjøre jobben sin, (de var mer interessert i å terrorisere meg, virka det som, og Spesialenheten, (både i Norge og England), har nekta å etterforske mine klager, det siste tiåret).
Men som jeg skrev til danskene, så er det jo sånn, at hvis politiet skal ha bukten og begge endene i alle saker, så blir det jo lett politistat og diktatur/enevelde.
Så jeg synes ikke dere bør være redde, (som jeg skreiv til danskene), for å fortelle meg, hvem disse drittsekkene er.
For det skal være åpenhet i samfunnet, og hvis det blir kjent hvem dette er, (som bestiller all dritten), så vil de kanskje roe seg ned, og skjerpe seg, (i det minste).
Så får dere ha lykke til med å finne ut om dette.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 25. mai 2020 kl. 08:56 skrev Kundeservice Tanum Bokklubber
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Ørjan (Tanum Bokklubber)
25. mai 2020, 08:56:11 CEST
Takk for din henvendelse.
Jeg har fått sett litt på saken din og det er selvfølgelig veldig beklagelig det som har skjedd i ditt tilfelle. Hvor noen har brukt ditt navn og informasjon til å melde deg inn i 5 forskjellige bokklubber. Vi opplever veldig få tilfeller av slike henvendelser og ser selvfølgelig alvorlig på saken. For at vi skal kunne hente ut en IP adresse til enheten innmeldingen kommer fra, må saken anmeldes til politiet. Når vi mottar anmeldelsen, kan vi hente ut informasjonen og videreformidle til politiet. Vi forstår selvfølgelig at dette er en veldig kjedelig situasjon og du er selvfølgelig utmeldt av alle våre klubber.
Jeg har også sendt din sak videre for å få et bedre svar på hva vi gjør fremover for å forbedre sikkerheten rundt innmelding i våre bokklubber. Så hører du fra meg så fort jeg selv får en tilbakemelding rundt det.
Ha en fin dag videre.
Vennlig hilsen
Ørjan
Kundeservice
tanum.no
Erik Ribsskog
17. mai 2020, 06:21:33 CEST
Hei,
se min forrige e-post.
Jeg har sendt om 'troll-post' til Datatilsynet, i mange år.
(Jeg har sendt de mer enn tusen mailer, om ID-tyveri osv.).
Og de har ikke sagt, at dette ikke er deres bord.
Så at dere setter dere på bakbeina, og ikke ønsker å informere om, hvem disse køddene er, (som bestiller dritt i mitt navn).
Det er ikke det helt store, (vil jeg si).
Dette må jeg klage på.
Og jeg ønsker også at dere informerer om hvilke bedre rutiner dere skal få, sånn at dette ikke skjer med andre kunder.
Vennligst send om dette til en leder, (som nevnt i forrige mail).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 5. mai 2020 kl. 15:20 skrev Kundeservice Tanum Bokklubber
Denne e-posten er en tjeneste fra Tanum Bokklubber.