søndag 17. mai 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Request #373770: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 22:27
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk
Hei,

jeg pleide å kjøpe noen CD-er av dere, på 90-tallet.

Der det tidligere het Platebaren Grønland, (hvor en ved navn Kenneth Sevland en gang dro meg med, på en ungdomsskole-tur til Oslo, fra Svelvik).

Men jeg har ikke bestilt noen høytalere.

Det er et nettsted, som heter Encyclopedia Dramatica, (som blir kalt Wikipedia sin onde tvilling), som styrer et slags 'troll-post'-angrep mot meg, (kan det virker som).

Så det er bra hvis dere kan finne ut hvem disse køddene er.

Jeg lurer også på hva dere akter å gjøre, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre kunder, i fremtiden.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 29. apr. 2020 kl. 11:10 skrev :
Takk for din henvendelse.
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Gi tilbakemelding på vår kundeservice ved å svare på spørsmålet under.

Er du fornøyd med hjelpen du fikk?

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Her er en påminnelse om hva henvendelsen din dreide seg om:


Kundeservice, 29. apr., 09:01 CEST:
Hei Erik,

vedlegger et bilde som viser all informasjon som ble fylt ut av vedkommende som la inn denne klikk og hent reservasjonen.

Det står "Ordre kansellert av kunde" siden jeg kansellerte ordren for deg nå.

Øverst til venstre finner du dato og klokkeslett da denne ble lagt inn.

Har bedt IT se på saken her og legge inn en sperre på klikk og hent ordre på din epost-adresse.

Ønsker deg en fin dag videre!
Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no

Vedlegg
Merknad 2020-04-29 085501.png

Kundeservice, 29. apr., 08:55 CEST:
Forespørsel #374662 "Klage/Fwd: Reservasjon 120546 - ..." ble avsluttet og slått sammen med denne forespørselen. Siste kommentar i forespørsel #374662:

Klage/Fwd: Reservasjon 120546 - Platekompaniet: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet kundeservice@platekompaniet.no
Date: tir. 28. apr. 2020 kl. 20:03
Subject: Reservasjon 120546 - Platekompaniet
To: eribsskog@gmail.com

Hei Erik Ribsskog Olsen,

Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.

Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.

Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!

Reservasjon

Produkt Antall Pris
- JBL Xtreme 2 - Green (HØYTTALER)
1712913 1 kr 2 490,00

Betalingsmetode
Delsum kr 2 490,00
Frakt kr 0,00
MVA kr 498,00

Betalt kr 0,00
Totalt kr 2 490,00

Rest kr 2 490,00

Bestillingsdato: 28. april 2020 20.03

Betalingsform: Betales i butikk

Kundeinformasjon

Erik Ribsskog Olsen

22652145

eribsskog@gmail.com

Butikkvalg

Platekompaniet - Oslo City

23 16 35 00

oslocity@platekompaniet.no

Stenersgata 1, 0050 Oslo

Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 18:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 18:00:00
Onsdag 10:00:00 - 18:00:00
Torsdag 10:00:00 - 18:00:00
Fredag 10:00:00 - 18:00:00
Lørdag 10:00:00 - 18:00:00

Med vennlig hilsen

Platekompaniet - Oslo City

Platekompaniet (https://www.platekompaniet.no)


Erik Løvenbalk Ribsskog, 29. apr., 04:29 CEST:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

man. 27. apr. 2020 kl. 17:04 skrev :


Kundeservice, 27. apr., 15:03 CEST:
Hei Erik,

vi slettet disse sakene, da vi så dette nok ikke var sendt av deg.

Anbefaler å bytte passord, samt skru på tofaktor inlogging på din Gmail.

Er det noe mer du trenger hjelp med eller lurer på, må du gjerne kontakte oss igjen.

Ha en strålende dag videre!

Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 24. apr., 06:42 CEST:
Klage/Fwd: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:16
Subject: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...
To: Erik Løvenbalk Ribsskog

Takk for din henvendelse.

Hei,

Forespørselen din (371477) er mottatt.

Vi prøver å svare alle henvendelser som blir sendt inn på vanlige ukedager i løpet av 1-3 arbeidsdager.

I påsken har vi redusert kapasitet, og vi kan ikke garantere svar før etter ferien.

Husk at du kan finne svar på din henvendelse i ordrebekreftelsen, eller på våre hjelpesider her: https://www.platekompaniet.no/faq/

Våre åpningstider er alle hverdager 08:00 – 16:00.

Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

[R5R3DG-6QLP]