fredag 12. juni 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Forespørsel mottatt] Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #377788 "Dette er en oppfølging til ..." Re: Request #377788: Er du fornøyd med hjelpen ...
Erik Ribsskog 12. juni 2020 kl. 13:01
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 12. jun. 2020 kl. 12:27 skrev :
Takk for din henvendelse.
Saken din (380045) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.


Kundeservice, 2. jun. 2020, 09:04:02 CEST:
Hei Erik,

Slo sammen sakene dine, så vi har dialogen i en sak her.

Vi sletter automatisk alle "Klikk og hent" ordre som kommer inn på deg.

Du må anmelde dette til politiet. I mellomtiden kan vi sjekke med IT hva som kan gjøres ytterligere her.


Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 31. mai 2020, 20:57:41 CEST:
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #377788 "Dette er en oppfølging til ..."

Re: Request #377788: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?: Hei,

dere kutter ut historien når det gjelder mailene.

Men jeg har ikke bestilt noe av dere.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, (eller prøvd å bestille), i mitt navn.

Og jeg ønsker også, at dere forteller meg, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer, med andre borgere.

Erik Ribsskog

tir. 19. mai 2020 kl. 16:05 skrev :