onsdag 29. juli 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse Orkla:0049218017
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 13:37
Til: juridisk
Kopi: forbrukerservice@nidar.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Forbrukerservice Nidar
Date: ons. 8. jul. 2020 kl. 20:51
Subject: Takk for din henvendelse Orkla:0049218017
To: Erik Ribsskog


Kjære kunde,

Takk for din henvendelse, ditt saksnummer er: OCS-771773

Du vil få en tilbakemelding på din henvendelse i løpet av 2 virkedager. Dersom dette gjelder en reklamasjon, så er det viktig at du tar vare på produktet det gjelder.

Vi behandler all forbrukerinformasjon konfidensielt og vi vil ivareta ditt personvern ifølge Personopplysningsloven.

Spørsmål om sponsing:
Orkla Confectionery & snacks mottar svært mange henvendelser med ønske om støtte til lag, foreninger, organisasjoner og lignende over hele landet. Dessverre kan vi ikke støtte alle. Dersom det er aktuelt for oss å støtte ditt formål, vil vi ta direkte kontakt med deg i løpet av de nærmeste 2-3 ukene.

Vennlig hilsen,

Orkla Confectionery & Snacks Norge
Nidar - KiMs - Sætre
NOTICE: Please immediately e-mail back to sender if you are not the intended recipient. Thereafter delete the e-mail along with any attachments without making copies. The sender reserves all rights of privilege, confidentiality and copyright.