onsdag 22. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering
Erik Ribsskog 22. juli 2020 kl. 06:58
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

nå ba jeg vel dere 'grauthuene', om å sende dette, til overordnet.

Kunderådgiver står det at du er.

Er det sånn, at dere liksom driter i, hva kundene skriver, hos dere?

Det virker som at dere har noen fæle nykker, (må jeg si).

Dette må jeg klage på.

Nå får dere slutte med tullet deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 15. jul. 2020 kl. 14:04 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Jeg har undersøkt dette.

Dessverre er det ikke noe får gjort fra vår side.
Dette er ett åpent skjema, og vi kan dessverre ikke styre hva folk fyller inn i dette skjemaet.

Ytterligere henvendelser angående dette vil ikke bli besvart.

Jeg ønsker deg en fin onsdag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 14 Jul 2020 19:18:33 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

jeg har en grad i IT.

Så jeg tørr å påstå, at det er deres systemer/rutiner, som er mangelfulle, sånn at troll/jævler/kødder, bruker dere som verktøy, for post/e-post-terror.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å få vite navnene, på de som bestilt dritt/kontaktet dere, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Jeg er også litt lei av å høre på svadaen, fra dere på første linje-kundesupport, så om dere kan sende om dette til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 12. jun. 2020 kl. 14:10 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Min kollega Anne har gitt deg en god forklaring på dette, og det er ikke noe mer vi får gjort.

Dersom e-postadressen din blir misbrukt, kan du vurdere å bytte til en annen e-postadresse.

Vi anser saken som avsluttet.

Ha det fint.


Vennlig hilsen

Mia
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Fri, 12 Jun 2020 13:23:40 +0200
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 07:09
Subject: Re:(Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering
To:

Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 13588411 og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Haster saken din, kan vi hjelpe deg på telefon 21 00 00 00.

Om du velger å ringe oss i stedet, husk å oppgi saksnummeret slik at vi raskere får hjulpet deg.

Minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no
Eventuelle endringer av abonnementet kan du selv gjøre via ice-appen eller Min Side på ice.no

Vi takker for din tålmodighet.


Med vennlig hilsen




2 vedlegg
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K