søndag 12. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
VS: Klage/Fwd: Velkomstmail
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 11:11
Til: Mona Larsen
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

det virker som at dere er litt såre der.

Når dere skal syte om hvor fælt det er å ha anorexia.

(Jeg kjenner flere damer som har hatt anorexia.

Min søster venninne, (i Depeche/Lyche-gjengen, i Drammen), ba meg en gang, (skoleåret 1988/89), om å få en bit, av baguetten min.

Når jeg spiste, (på Cafe Lyche), før jeg skulle på jobb, (på CC Storkjøp), etter skolen.

Jeg lurer på om det er ei som flytta til Australia.

Jeg lurer på om det var ei som heter Elisabeth Boyle, (som jeg også såvidt møtte, da jeg besøkte min søster, i Christies gate, noen år seinere).

Hm.

Da jeg jobba på Rimi Karlsrud, (som ringe-hjelp), i 1993, så var det ei der, som hadde anorexia, (et lita blond ei vel), og hu kunne noen ganger ikke jobbe, og da ringte de meg, (før jeg fikk meg heltid-jobb, i en annen Rimi-butikk, på Lambertseter).

Da jeg jobba som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal, fra 1996 til 1998, så var det ei som het Gry der, (ei blondine, i 20-åra, med Grorud-palme-frisyre nærmest), og hu lukta det ofte spy av, (selv om hu tygde tyggis), så hu var nok anorektiker, og det var en episode, da nøklene mine ble borte, for de pleide å låne nøklene, for å ta seg en røyk, eller noe, noe butikksjefen hadde bestemt, og nøklene mine ble funnet, (av min assistent-kollega Irene Ottesen), i vasken, på dame-doen, hvor hu Gry visstnok hadde spydd da).

Men selv om dere som har anorexia, er noen stakkarer.

Så synes jeg ikke, at det egner seg, å ha en sånn stakkarslig tone, overfor borgerne, (som kontakter dere, om forskjellig).

En organisasjon burde være like profesjonell, (over borgerne), som et firma, vil jeg si.

Selv om organisasjonen er for stakkarslige folk, så er likevel organisasjonen den store part, overfor meg, (som er borger, og dermed den lille part).

Så jeg foreslår at hvis dette er vanskelig, så burde dere ansette noen fra næringslivet for eksempel, til å svare på mailer, sånn at dere har en mer profesjonell tone, overfor borgerne/samfunnet.

Andre firmaer/organisasjoner, har klart å finne IP-adressen, til de som bestiller 'dritt', i mitt navn.

Så det høres rart ut, synes jeg, at dere ikke klarer dette.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 16. jun. 2020 kl. 19:05 skrev Mona Larsen :
Hei

Denne dritten … er en organisasjon for folk som sliter med, har hatt, er pårørende til personer med spiseforstyrrelser.



Dette er som alle andre organisasjoner, der man melder seg inn via en webside. Der man skal legge inn informasjon om seg selv. Vi kan ikke ta noen sjekk at folk legger inn feil navn.



Jeg slettet deg umiddelbart.

Vi har da gjort det vi kan.



Ha en fin dag..









Med vennlig hilsen

Mona Larsen



Organisasjonskonsulent/frivilligkoordinator

Spiseforstyrrelsesforeningen, tidligere IKS

Tlf: 41502619

mona@spisfo.no



Hjelp oss med å hjelpe flere - tegn medlemskap her



Følg oss gjerne på:
Facebook
Twitter
Instagram







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: tirsdag 16. juni 2020 17:49
Til: Mona Larsen
Kopi: juridisk ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkomstmail



Hei,

bra hvis dere  kan informere meg, om hvem disse jævlene/køddene er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Jeg ønsker også at dere informerer meg angående hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, sånn at dette ikke skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



tor. 28. mai 2020 kl. 16:46 skrev Mona Larsen :

Hei

Jeg sletter deg igjen umiddelbart.



Ha en fin dag 😊



Med vennlig hilsen

Mona Larsen



Organisasjonskonsulent/frivilligkoordinator

Spiseforstyrrelsesforeningen, tidligere IKS

Tlf: 41502619

mona@spisfo.no



Hjelp oss med å hjelpe flere - tegn medlemskap her



Følg oss gjerne på:
Facebook
Twitter
Instagram