tirsdag 14. juli 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Saksnummer 30888
Erik Ribsskog 14. juli 2020 kl. 16:20
Til: juridisk
Kopi: inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, kurt.bones@tffk.no, postmottak@sd.dep.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Troms fylkestrafikk
Date: lør. 13. jun. 2020 kl. 00:20
Subject: Saksnummer 30888
To: eribsskog@gmail.com



Hei Erik,

Takk for at du kontaktet oss!
Din henvendelse har fått saksnummer 30888.

Vennligst legg inn nummeret i emnefeltet ved videre kontakt med oss.

Vi besvarer alle henvendelser så snart som mulig.
Hvis det haster anbefaler vi deg å ta kontakt med oss på telefon eller besøke et kundesenter.
Avgangsinformasjon finner du med vår app Troms Reise eller se tromskortet.no
Informasjon om billettpriser: se http://www.tromskortet.no/billetter-priser/category350.html

Vennlig hilsen

Kundesenteret, Troms fylkestrafikk
777 88 777


________________________________________________________________________________________

Hi Erik!

Thank you for contacting us!
Your enquiry has been allocated the following case number: 30888.
For future correspondence about this matter by e-mail, please include this number in the subject line.

We will respond to all enquiries as soon as possible.
For urgent enquiries, please contact us by phone or visit a customer service centre.
For information about departure times, please use our “Troms Reise” app or refer to our website tromskortet.no.
For information about fares, please check: http://www.tromskortet.no/billetter-priser/category350.html

Kindest regards

Customer Service Centre, Troms fylkestrafikk
+47 777 88 777