onsdag 29. juli 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Ikke levert: Din epost til Webhuset ble ikke levert
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 15:56
Til: juridisk
Kopi: abuse@godaddy.com, HQ@godaddy.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tir. 7. jul. 2020 kl. 12:39
Subject: Ikke levert: Din epost til Webhuset ble ikke levert
To:


Vi fant ingen eksisterende sak, og din epost med emnet "Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde" ble derfor ikke registrert.

Denne epostadressen kan kun benyttes til å svare på en sak som allerede er opprettet via kundesenteret.

Du kan kontakte Webhuset angående en ny sak på følgende måter:

1. Telefon (+47 987) 02145

2. Live Chat på våre websider

3. Kontaktskjema i kundesenteret
(Du må være logget inn: https://www.webhuset.no/logg-inn )

Vi er klar for å hjelpe deg :-)