lørdag 15. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebereftelse for 31067780
Erik Ribsskog 15. august 2020 kl. 13:23
Til: "Lsbolagen.se"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette virker som noen ynkelige/patetiske/tafatte unnskyldninger, synes jeg.

Det virker ikke som at dere har eierskap, (som de sier), til det dere driver med.

Jeg er ikke så opptatt av vin, og hvis jeg en sjelden gang tar med meg en tysk champagne-flaske, (som følger med lugaren), fra DFDS, så setter jeg den i kjøleskapet.

Dere kan jo begynne med forskuddsbetaling, så forsvinner nok problemet av seg selv.

Hvis det er noe med IT-kunnskaper i firmaet deres, så klarer nok de å finne ut, hvem som har bestilt i mitt navn.

Så hvis dere kan sende om dette til en leder/overordnet, (som er mindre tafatt), så hadde det vært bra.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også at dere er veldig dus/personlige, når dere bruker navnet mitt i hilsenen.

Det er kanskje en svensk skikk.

Når dere driver forretning i Norge, så kan dere svensker kanskje slutte å være så klamme.

Skjerpings!


fre. 31. jul. 2020 kl. 09:53 skrev Lsbolagen.se :
Hei Erik,

Det er svårt for os att hålla koll på vem som bestiller på vores hjemmeside. Men der er noen som har prøvet at bestille et vinskap på faktura i dit navn og denne mailadresse.

Det er svårt at forhindre at liknande kan skje. Vi kan ikke styre vem det er som bestiller online desverre. Så det vi kan gjøre er bare at slette bestillingen så at ingen varer blir sendt precis som vi har gjort med din bestilling.

Ha en bra helg!

--

Mvh Frederik T
Please take a second to rate my reply...

It was awesome It was OK It was bad

By clicking on any of the ratings links, you agree to Groove's Privacy Policy and Terms of Service

Erik Ribsskog on July 27, 2020 at 4:13am wrote:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog



Veiledning on July 13, 2020 at 12:22pm wrote:

Fra 17. juni er epost-kontoen veiledning@datatilsynet.no stengt, og dine henvendelser til denne adressen vil derfor ikke bli besvart.

For mer informasjon om veiledning, klikk her.





Elisabeth Lier Haugseth on July 13, 2020 at 12:22pm wrote:

Jeg har ferie fram til 17. juli. Hvis du har behov for kontakt, legg igjen beskjed på min mobil 949 97 896, så ringer jeg tilbake. Nestleder Bente Øverli fungerer i mitt sted.




I am currently out of office until Monday 15. June  2020.  If you need to get in contact, please leave a message on my mobile; +47 959 97 896. and I will call you back.







Mvh/kind regards,

Elisabeth Lier Haugseth

direktør for Forbrukertilsynet


Lsbolagen.se on July 13, 2020 at 12:21pm wrote:

Hej Erik,

Det är jag ledsen att höra, för din skull.
Den bestillingen som hos oss har ordre nummer 31067780 er nu makulert och kommer icke att levereras och behöver icke betalas.

Tack för informationen och återkom gärna om något skulle ändras framöver.

Vänligen,

Per

Erik Ribsskog on July 13, 2020 at 11:59am wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).