søndag 16. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Vi har mottatt din retur
Erik Ribsskog 16. august 2020 kl. 13:12
Til: Astrid Rygnestad
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

jeg må nesten først lure på hvorfor du skriver, med forskjellig skrift-størrelse, (linjen etter hilsenen, har mindre skriftstørrelse, enn de andre linjene).

Skriver dere til kundene mens dere har firma-fester?

(Man burde vel kunne forvente bedre, ihvertfall fra en direktør.

For å si det sånn).

Jeg må også ta med om, at jeg har fått veldig mange mailer, fra bokklubbene.

Så dere er trege med å rydde opp, (må jeg klage på).

(For de første 10-20 mailene mine, (om dette), fikk jeg ikke noe ordentlig svar på.

Sånn som jeg husker det.

Ihvertfall så var det sånn, at nyhetsbrevene deres, tok det kjempelang tid, før dere slutta å sende.

Må jeg si).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 29. jul. 2020 kl. 10:38 skrev Astrid Rygnestad :
Hei,

Jeg har mottatt din klage på kundeservicen du har fått. Jeg kan bekrefte svaret du har fått fra Kundeservice. Dessverre er det ikke mer vi kan gjøre i denne saken.

Håper du finner ut av hvem som bruker din epostadresse. Vi har satt sperrer på ditt navn/epostadresse, slik at et hvert forsøk på innmelding igjen vil stoppes automatisk.



Vi anser saken som avsluttet.







Med vennlig hilsen



Bokklubben,

Astrid Rygnestad, markedsdirektør

www.bokklubben.no





Fra: Erik Ribsskog
Sendt: torsdag 23. juli 2020 09:57
Til: WebKontakt
Kopi: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: Vi har mottatt din retur



Hei,

jeg har bedt dere på først linje kundesupport, om å sende om dette, til en overordnet.

Men likevel så får jeg svar fra en vanlig ansatt.

Da må jeg si at dere har noen fæle nykker.

Så det må jeg klage på.

Jeg har krav på skikkelig kundeservice.

Og dere har møkk i øra virker det som.

For når jeg ber dere om å sende dette, til en leder.

Så får jeg svar fra en på gølvet.

Da er dere vrange og vanskelige, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



tir. 14. jul. 2020 kl. 13:24 skrev WebKontakt :

Hei.



Vi har lært å lese og vi svarte bare med fakta, så vidt jeg kan se av svaret til min kollega.

Håper du finner ut av hvem som bruker din epostadresse. Vi har satt sperrer på ditt navn/epostadresse, slik at et hvert forsøk på innmelding igjen vil stoppes automatisk.



Vi anser saken som avsluttet.





Vennlig hilsen

Webkontakt / Kristin

Bokklubben







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: torsdag 9. juli 2020 10:49
Til: WebKontakt
Kopi: juridisk ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; elh@forbrukertilsynet.no
Emne: Re: Vi har mottatt din retur



Hei,

Har dere ikke lært å lese på skolen da.

Jeg forklarte i den forrige mailen at dette er: 'Post-terror'.

(Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner).

Så jeg har IKKE meldt meg inn i noen av deres klubber.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er, som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at det skjer noe lignende igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere skriver at e-post-adressen ble godtkjent ved innmelding.

Det kjøper jeg heller ikke.

Jeg har studert datasikkerhet blant annet, (på NHI), i sin tid.

Så dette er bullshit, fra dere, (vil jeg si).

Jeg ønsker at dere sender om dette, til en leder.

Skjerpings!


fre. 19. jun. 2020 kl. 11:46 skrev WebKontakt :

Hei.



Du meldte deg inn i Bokklubben Nye Bøker, medlemsnummer 77393048, den 23.04.2020.

Vi har i dag avsluttet medlemskapet.



Medlemskapet ble opprettet fordi e-post adressen eribsskog@gmail.com ble bekreftet ved innmelding. 







Med vennlig hilsen

Webkontakt/Ellen

Bokklubben







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: lørdag 13. juni 2020 05:16
Til: WebKontakt
Kopi: juridisk ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; elh@forbrukertilsynet.no
Emne: Re: Vi har mottatt din retur



Hei,

dere må få inn i huene deres, at jeg ikke har meldt meg inn, i noen bok-klubb.

Bok-klubber er for kjedelige folk, som ikke klarer å lese bok-anmeldelser.

Dette er post-terror og e-post-terror.

Så her må dere slutte å tulle.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er, som har meldt meg inn, i disse bok-klubbene.

Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



fre. 5. jun. 2020 kl. 09:56 skrev Bokklubben retur :

Din retur er mottatt

Bokklubben - mye mer enn bøker

Standard

Vi har i dag mottatt og registrert din retur av:

Mafia i Norge - Stein Morten Lier

STEIN MORTEN LIER
Mafia i Norge

1

Anbefalt for deg:

Bokklubbens Quizbok. 1000 spørsmål fra.. -

En sjøens helt - Jon Michelet

Full spredning - Nina Lykke

Slagside - Jørn Lier Horst

App

Ditt medlemsnummer: 77393048

Facebook

Facebook

Instagram

Instagram

Min side

Min side

Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice