onsdag 26. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
SV: Klage/Fwd: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting [ ref:_00D20BwOI._5002X2kqOqh:ref ]
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 21:17
Til: Faktura RB
Kopi: post , EK Kristiansand kundeservice , Akademikerforbundet , polcustomercare@royalmail.com, "sande.vgs" , HRW UK , amnestyis , Politikk Høyre , elh@forbrukertilsynet.no, "postmottak@sivilombudsmannen.no" , juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , customercare@postoffice.co.uk, fmovpost
Hei,

jeg har skrevet om det samme, til dine kolleger Barbro, Elin og Randi, (heter de vel), hos Posten sin kundeservice, (i Kristiansand, er det vel, at dere holder til).

Og jeg har bedt de, om å sende om dette, til en leder/overordnet.

For jeg har fått så mange tulle-fakturaer fra dere nå, (flere titalls), og det blir dumt, hvis jeg må forklare om det samme, til hundre forskjellige folk, på et kontaktsenter, liksom.

så dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en leder/overordnet/direktør nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 22. jul. 2020 kl. 15:18 skrev Faktura RB :
Hei

Her å du ta kontakt med avsender, FIRKLØVEREN AS, av kolli 370726209050296684.

Det er de som har sendt pakke til deg og lagt inn ditt mobilnummer og din mailadresse for varsling.

Med vennlig hilsen

Øyvind | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf privat: 22030000 Tlf bedrift: 04045
E-post: kundeservice@posten.no


---------------- Originalmelding -----------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 22.07.2020 06:49
Til: faktura.rb@posten.no
Kopi: post@finanstilsynet.no; kristiansand.kundeservice@posten.no; post@akademikerforbundet.no; polcustomercare@royalmail.com; sande.vgs@vfk.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; politikk@hoyre.no; elh@forbrukertilsynet.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; juridisk@datatilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; post@inkassoklagenemnda.no; customercare@postoffice.co.uk
Emne: Klage/Fwd: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: >
Date: tir. 21. jul. 2020 kl. 15:07
Subject: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting
To: >


Hei.
Sendingen din fra FIRKLØVEREN er klar for henting på Rema 1000 Signaturgården.

Oppgi hentekode: (Sensurert av johncons-blogg)

Du finner informasjon om våre hentesteder og åpningstider her.

Sporingsnummer: https://posten.no/s/370726209050296684
Avsenders referanse: FKT_123657575
Hylleplass på hentested: WA001007


Hilsen Posten.

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

Med vennlig hilsen

Odd Øyvind Fløysvik | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf: 22030000 | 04045
E-post: kundeservice@posten.no

Posten Norge AS
www.postennorge.no | www.posten.no | www.bring.no


Følg oss også på: Facebook | Twitter
ref:_00D20BwOI._5002X2kqOqh:ref